Manažment predaja

Dôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie

Publikované v kategórii Manažment predaja, Psychológia predaja od dňa 30. októbra 2020 žiadny komentár
Dôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie

V dnešnej situácii, kedy sa nám predaj poriadne “pritvrdzuje”, je každá rada dobrá. Jednu takú by som pre vás mal 🙂 Slovné spojenie, ktorému sa v oblasti predaja a podnikania v našich končinách ešte stále nedostáva potrebnej pozornosti. Je to veľká škoda. Lebo kto to teraz správne uchopí, bude mať počas pandémie a aj po […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 16. apríla 2020 žiadny komentár
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých tipov maximum. Budeme hovoriť  o prioritách, plánovaní a seba-disciplíne, teda samé neobľúbené témy 🙂 Nazvime ich nutnými opatreniami, ktoré si vyžiadala dnešná doba. Ak ste “iba” zamestnanec, neberte to tak, že niekto od vás niečo chce. Buď nasledujúcich 7 tipov prijmete […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Noví zákazníci, Plánovanie predaja od dňa 8. apríla 2020 žiadny komentár
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7 praktických tipov ako na to. Lebo strata čo i len jedného zákazníka v týchto časoch veľmi bolí. A verte, vaša konkurencia sa o to pokúsi! Takže zopakujem otázku – urobili ste všetky potrebné opatrenia? Teraz sa pozrime na možnosti, čo […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 3. apríla 2020 3 komentáre
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste (máte fakty, a nie dojmy), a viete v akých aktivitách má zmysel pokračovať a v akých nie 🙂 V dnešnej časti sa pozrieme na to, ako postupovať smerom k vašim existujúcim zákazníkom – aby ste si ich v prvom rade ochránili […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (2.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 31. marca 2020 1 Comment
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (2.časť)

Ak vám náhodu ušla 1.časť, odporúčam prečítať si ju tu: Ako prežiť ťažké časy ako obchodník 1.časť. Je veľmi dôležitá, aby ste si náhodou sami nehádzali polená pod nohy. Keď to už máme v hlave správne nastavené, treba sa konečne pustiť do práce 🙂 Lebo na zvládnutie situácie potrebujete nie 1, ale 2 kľúče: emócie […]

Zobraziť článok »

Ako sa lepšie “nakopnúť” do pracovného dňa

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 9. januára 2020 3 komentáre
Ako sa lepšie “nakopnúť” do pracovného dňa

Prajem vám veľa úspechov v novom roku! Chcem ho začať témou, ktorá s predajom nesúvisí. Ale môže vám pomôcť zvýšiť vašu celkovú produktivitu. Je to tip z oblasti time-manažmentu, lepšie povedané manažmentu seba samého, pretože čas manažovať nedokážeme 🙂 Vraj naše každodenné návyky sú to, čo najviac ovyplyvňuje naše dlhodobé výsledky. Ja mám jeden, ktorý […]

Zobraziť článok »

CRM – aktivátor predaja alebo mŕtva databáza klientov?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 14. novembra 2018 žiadny komentár
CRM – aktivátor predaja alebo mŕtva databáza klientov?

CRM (skratka: client relationship management) už nie je v obchodných firmách celkom neznámym pojmom. Mnohé z nich už aj nejaký používajú. Alebo že by si mýlili pojmy s dojmami a CRM-ko im slúži iba ako sofistikovaná (a napriek tomu mŕtva) databáza klientov? Hmm… Aké sú dva hlavné účely CRM v predaji? Pojem CRM má dva […]

Zobraziť článok »

Ako uzavrieť obchod za polovičný čas vďaka stupídne jednoduchej technike

Publikované v kategórii Manažment predaja, Uzatváranie predaja od dňa 15. novembra 2017 3 komentáre
Ako uzavrieť obchod za polovičný čas vďaka stupídne jednoduchej technike

Zo stretnutia odchádzate nadšený – váš návrh sa zákazníkovi páčil, už zostáva iba poslať formálnu ponuku na odsúhlasenie a ide sa na vec! Na druhý deň pošlete ponuku a čakáte. Žiadna odozva. Čakáte ďalej, ale ani na ďalší deň nič. Tak skúšate volať, ale nedovoláte sa. Nakoniec na štvrtý deň vám zákazník zavolá naspäť: „Prepáčte, […]

Zobraziť článok »

Ako získať konkurenčnú výhodu, navyše rýchlo a bez nákladov?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 9. januára 2017 žiadny komentár
Ako získať konkurenčnú výhodu, navyše rýchlo a bez nákladov?

Firma alebo obchodník, ktorí ako prví zareagujú na dopyt zákazníka, majú o 248% vyššiu pravdepodobnosť, že predajú, ako tí ďalší v poradí. Byť prvým je teda dosť silná konkurenčná výhoda, nemyslíte? Navyše to nechce tak veľa – v podstate nič, len si veci lepšie zorganizovať. Teraz sa pozrime na zopár čísel z praxe… Ako rýchlo firmy reagujú na dopyty […]

Zobraziť článok »

Dva zaručené spôsoby ako demotivovať obchodný tím

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 22. novembra 2016 2 komentáre
Dva zaručené spôsoby ako demotivovať obchodný tím

Žiaden manažér predaja nechce svojich obchodníkov vedome demotivovať. Naopak – každý sa snaží so svojim tímom dosiahnuť čo najlepšie výsledky. Veď na to tam je. Ale metódy, ktoré pri tom používa, môžu mať na výsledky úplne opačný efekt. Navyše, výhovorky typu “Nedá sa…” sa začnú objavovať oveľa častejšie. A máte problém… O akých manažérskych chybách je reč?   Chyba […]

Zobraziť článok »