Manažment predaja

Aký budeš, obchodný rok 2021?

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 3. januára 2021 žiadny komentár
Aký budeš, obchodný rok 2021?

Kto rozhodne – my alebo okolnosti? Stojí pred nami nová cesta, dlhá 365 dní. Aká bude? Čo na nej všetko počas roka zažijeme? S akými výzvami sa popasujeme a aké úspechy zažijeme? Kam sa ako obchodníci a aj ako ľudia posunieme? Sme práve v období, kedy si väčšina ľudí stanovuje ciele a plánuje. Má vôbec […]

Zobraziť článok »

Dôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie

Publikované v kategórii Manažment predaja, Psychológia predaja od dňa 30. októbra 2020 žiadny komentár
Dôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie

V dnešnej situácii, kedy sa nám predaj poriadne „pritvrdzuje“, je každá rada dobrá. Jednu takú by som pre vás mal 🙂 Slovné spojenie, ktorému sa v oblasti predaja a podnikania v našich končinách ešte stále nedostáva potrebnej pozornosti. Je to veľká škoda. Lebo kto to teraz správne uchopí, bude mať počas pandémie a aj po […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 16. apríla 2020 žiadny komentár
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých tipov maximum. Budeme hovoriť  o prioritách, plánovaní a seba-disciplíne, teda samé neobľúbené témy 🙂 Nazvime ich nutnými opatreniami, ktoré si vyžiadala dnešná doba. Ak ste „iba“ zamestnanec, neberte to tak, že niekto od vás niečo chce. Buď nasledujúcich 7 tipov prijmete […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Noví zákazníci, Plánovanie predaja od dňa 8. apríla 2020 žiadny komentár
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7 praktických tipov ako na to. Lebo strata čo i len jedného zákazníka v týchto časoch veľmi bolí. A verte, vaša konkurencia sa o to pokúsi! Takže zopakujem otázku – urobili ste všetky potrebné opatrenia? Teraz sa pozrime na možnosti, čo […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 3. apríla 2020 3 komentáre
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste (máte fakty, a nie dojmy), a viete v akých aktivitách má zmysel pokračovať a v akých nie 🙂 V dnešnej časti sa pozrieme na to, ako postupovať smerom k vašim existujúcim zákazníkom – aby ste si ich v prvom rade ochránili […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (2.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 31. marca 2020 1 Comment
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (2.časť)

Ak vám náhodu ušla 1.časť, odporúčam prečítať si ju tu: Ako prežiť ťažké časy ako obchodník 1.časť. Je veľmi dôležitá, aby ste si náhodou sami nehádzali polená pod nohy. Keď to už máme v hlave správne nastavené, treba sa konečne pustiť do práce 🙂 Lebo na zvládnutie situácie potrebujete nie 1, ale 2 kľúče: emócie […]

Zobraziť článok »

Ako sa lepšie „nakopnúť“ do pracovného dňa

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 9. januára 2020 3 komentáre
Ako sa lepšie „nakopnúť“ do pracovného dňa

Prajem vám veľa úspechov v novom roku! Chcem ho začať témou, ktorá s predajom nesúvisí. Ale môže vám pomôcť zvýšiť vašu celkovú produktivitu. Je to tip z oblasti time-manažmentu, lepšie povedané manažmentu seba samého, pretože čas manažovať nedokážeme 🙂 Vraj naše každodenné návyky sú to, čo najviac ovyplyvňuje naše dlhodobé výsledky. Ja mám jeden, ktorý […]

Zobraziť článok »

CRM – aktivátor predaja alebo mŕtva databáza klientov?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 14. novembra 2018 žiadny komentár
CRM – aktivátor predaja alebo mŕtva databáza klientov?

CRM (skratka: client relationship management) už nie je v obchodných firmách celkom neznámym pojmom. Mnohé z nich už aj nejaký používajú. Alebo že by si mýlili pojmy s dojmami a CRM-ko im slúži iba ako sofistikovaná (a napriek tomu mŕtva) databáza klientov? Hmm… Aké sú dva hlavné účely CRM v predaji? Pojem CRM má dva […]

Zobraziť článok »

Ako uzavrieť obchod za polovičný čas vďaka stupídne jednoduchej technike

Publikované v kategórii Manažment predaja, Uzatváranie predaja od dňa 15. novembra 2017 3 komentáre
Ako uzavrieť obchod za polovičný čas vďaka stupídne jednoduchej technike

Zo stretnutia odchádzate nadšený – váš návrh sa zákazníkovi páčil, už zostáva iba poslať formálnu ponuku na odsúhlasenie a ide sa na vec! Na druhý deň pošlete ponuku a čakáte. Žiadna odozva. Čakáte ďalej, ale ani na ďalší deň nič. Tak skúšate volať, ale nedovoláte sa. Nakoniec na štvrtý deň vám zákazník zavolá naspäť: „Prepáčte, […]

Zobraziť článok »

Ako získať konkurenčnú výhodu, navyše rýchlo a bez nákladov?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 9. januára 2017 žiadny komentár
Ako získať konkurenčnú výhodu, navyše rýchlo a bez nákladov?

Firma alebo obchodník, ktorí ako prví zareagujú na dopyt zákazníka, majú o 248% vyššiu pravdepodobnosť, že predajú, ako tí ďalší v poradí. Byť prvým je teda dosť silná konkurenčná výhoda, nemyslíte? Navyše to nechce tak veľa – v podstate nič, len si veci lepšie zorganizovať. Teraz sa pozrime na zopár čísel z praxe… Ako rýchlo firmy reagujú na dopyty […]

Zobraziť článok »