Plánovanie predaja

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 16. apríla 2020 žiadny komentár
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých tipov maximum. Budeme hovoriť  o prioritách, plánovaní a seba-disciplíne, teda samé neobľúbené témy 🙂 Nazvime ich nutnými opatreniami, ktoré si vyžiadala dnešná doba. Ak ste “iba” zamestnanec, neberte to tak, že niekto od vás niečo chce. Buď nasledujúcich 7 tipov prijmete […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Noví zákazníci, Plánovanie predaja od dňa 8. apríla 2020 žiadny komentár
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7 praktických tipov ako na to. Lebo strata čo i len jedného zákazníka v týchto časoch veľmi bolí. A verte, vaša konkurencia sa o to pokúsi! Takže zopakujem otázku – urobili ste všetky potrebné opatrenia? Teraz sa pozrime na možnosti, čo […]

Zobraziť článok »

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 3. apríla 2020 3 komentáre
Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste (máte fakty, a nie dojmy), a viete v akých aktivitách má zmysel pokračovať a v akých nie 🙂 V dnešnej časti sa pozrieme na to, ako postupovať smerom k vašim existujúcim zákazníkom – aby ste si ich v prvom rade ochránili […]

Zobraziť článok »

10 otázok, ktoré by ste si mali položiť ak chcete zlepšiť predaj v roku 2019

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 19. decembra 2018 14 komentárov
10 otázok, ktoré by ste si mali položiť ak chcete zlepšiť predaj v roku 2019

Chcete ako obchodník dosahovať v roku 2019 lepšie výsledky? Potom si položte nasledujúcich 10 otázok a pravdivo si na ne odpovedať 🙂 [Ak ste manažér predaja a vediete obchodný team, prejdite si tieto otázky s vašimi ľuďmi.] Možno vás prekvapí, že otázky nie sú zamerné na budúcnosť, ale na minulosť. Prečo? Lebo múdry človek sa […]

Zobraziť článok »

Pomôcka na plánovanie predaja v roku 2018

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 3. januára 2018 1 Comment
Pomôcka na plánovanie predaja v roku 2018

Sme na prelome rokov a to je čas, kedy sa väčšina  z nás zaoberá plánovaním. Predpokladám, že číslo (plánovaný obrat alebo počet predajov) na rok 2018 už stanovené máte. To však nestačí – mať cieľ ešte neznamená, že viete ako sa k nemu dostať. Na dosiahnutie cieľa potrebujete mať aj dobrú “mapu”. Ako si takúto […]

Zobraziť článok »

Viete čo sú vaše obchodnícke aktíva a pasíva?

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 21. decembra 2016 3 komentáre
Viete čo sú vaše obchodnícke aktíva a pasíva?

Nedávno som po rokoch náhodou znovu chytil do ruky knihu od R.Kiyosakiho: “Bohatý otec, chudobný otec”. V nej píše:„Aktíva sú niečo, čo vám peniaze do kapsy pridáva a pasíva sú niečo, čo vám ich odoberá“. Aktíva sú napríklad investície alebo nehnuteľnosti, ktoré prenajímate. Pasíva sú domy, v ktorých bývate, autá a podobne. Podľa toho, či […]

Zobraziť článok »

Tri stratégie, ako zvýšiť predaj.

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 12. januára 2016 2 komentáre
Tri stratégie, ako zvýšiť predaj.

  Teraz je obdobie, kedy sa vo firmách obvykle plánuje predaj. Ale nielen teraz – dobrý obchodník si predaj plánuje pravidelne. Ako urobiť, aby plánovanie plnilo svoj účel? V článku popisujem tri stratégie, ktoré vám ukážu smer. A upozorním vás na jednu veľkú chybu, ktorej sa pri plánovaní predaja dopúšťa väčšina obchodníkov. Aké sú stratégie na zvýšenie […]

Zobraziť článok »

Veľké upratovanie po obchodnícky

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 8. decembra 2015 1 Comment
Veľké upratovanie po obchodnícky

Ak máme okolo seba neporiadok, necítime sa dobre. Preto sa s Vianocami tradične spája aj domáce upratovanie. V prenesenom význame to platí aj pre predaj. Ak máte ako obchodníci “kostlivcov v skrini”, ťažko pôjdete do nového roka s čistou hlavou a čerstvou energiou. Týchto kostlivcov sa jednoznačne musíte zbaviť… O čom hovorím? Určite máte vo vašej “skrini”, t.j. v zozname všetkých […]

Zobraziť článok »

Chcieť predať je jedno, a … druhé!

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 6. októbra 2015 žiadny komentár
Chcieť predať je jedno, a … druhé!

  Predaj môže byť pre obchodníka veľmi emocio-nálna vec. Veď predať znamená zarobiť peniaze! Chtíč predať môže byť pre vás až tak silný, že vám na chvíľu zatieni rozum. A začnete robiť chyby. Viem, že je to ťažké, ale treba sa vedieť ovládať. Hlavne na začiatku, kedy je vaša túžba predať najsilnejšia. Trochu obchodníckej matematiky Väčšina predajcov kalkuluje […]

Zobraziť článok »

Ako plánovať získavanie nových zákazníkov?

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Plánovanie predaja, Telefonovanie od dňa 5. januára 2015 1 Comment
Ako plánovať získavanie nových zákazníkov?

Nadviažem na predošlý blog Ako si uľahčiť štart do predaja v 2015. Každý obchodník alebo podnikateľ potrebuje získavať aj nových zákazníkov. Dokonca aj keď máte vybudovaný dostatočne veľký “kmeň”, nie všetci zákazníci s vami ostanú naveky… Vo videu (3,5 min.) sa dozviete postup v 5 krokoch, ako si získavanie nových zákazníkov naplánovať. Aby ste namiesto […]

Zobraziť článok »