Techniky moderného predaja
Nasýtený trh, odmietaví zákazníci, konkurenčný boj, znižovanie nákladov, odkladanie nákupných rozhodnutí – treba ešte pokračovať? Ak predávate firmám (B2B), asi to dôverne poznáte.
Preto prísť niekam do firmy a snažiť sa im niečo ponúknuť je stratégia, ktorá je vopred odsúdená na neúspech.
V obchode sa pohybujem už 25 rokov a nebojím sa povedať, že tak náročné ako dnes to ešte nebolo. Preto, ak chcete ako obchodník uspieť, mali by ste sa vyzbrojiť takými postojmi, nástrojmi a technikami, ktoré sú prispôsobené tomuto novému prostrediu.
Presne na toto sa na školení zameriame – ako uspieť v predaji aj napriek prekážkam, ktoré dnešná doba prináša.
Témy školenia:
- V čom sú prekážky a špecifiká predaja v súčasnej dobe?
- Aký postoj k predaju by mal zaujať moderný obchodník?
- Akú podmienku treba splniť, aby ste dnes mali šancu predať?
- Aké správanie obchodníka zbytočne spúšťa obranné reakcie zákazníka?
- Aké fázy nákupnej „zrelosti“ existujú a prečo ich treba rozišovať?
- Ako prispôsobiť komunikáciu nákupnej fáze zákazníka?
- Ako zaujať a odlíšiť sa už na začiatku?
- Ako hľadať potreby u zákazníka, ktorý nič nepotrebuje?
- Ako vytvoriť alebo zosilniť jeho túžbu kúpiť?
- Ako pracovať so zákazníkom, ktorý už nakupuje od konkurencie?
- Ako zmeniť pohľad zákazníka na vec, bez zbytočného presviedčania?
- Ako priebežne merať jeho nákupnú „teplotu“?
- Ako eliminovať nepríjemné prekvapenia počas predaja?
- Ako zákazníkovi uľahčiť rozhodovanie?
- Ako sa vyhnúť porovnávaniu s lacnejšou konkurenciou, prípadne ako predísť cenovému „šoku“ u zákazníka, ak ste drahší ako konkurencia?
- Ako nestratiť kontrolu nad predajným procesom?
- Ako zareagovať, keď zákazník „kľučkuje“ alebo sa vyhovára?
Hodnotenia absolventov:
„Výborné, priekopnícke, nadčasové. Naozaj som zresetoval svoj pohľad na zastaralé techniky predaja. Toto môže byť spôsob, ako odlíšiť našich obchodníkov od trhovej klasiky. Preč s dinosaurami :)“ (R.Talárovič, SOS electronic)
„Nadmieru spokojná. Praktické, čerpané z vlastných skúseností aj zo skúseností klientov, veľmi aktuálne…“ (K.Gáliková, Komunálna poisťovňa)
„Nečakala som, že po tých rokoch objavím v sebe ešte kopu rezerv 🙂 Niekedy sa cítime ako „páni obchodníci“ a pritom je stále na čom pracovať.“ (K.Gavurová)
„Výborné. Bolo to veľmi odlišné od iných obchodných školení. Predčilo moje očakávanie…“ (M.Moravčík, JAGA group)
„Som veľmi spokojná, pozitívne hodnotím cvičenia, príklady z praxe, ako zlepšiť kontakt so zákazníkom.“ (A.Kováčová, 24-pay)
„Velmi dobré školení, zatím nejlepší, které jsem za cca 20 let obchodničiny absolvoval…“ (P.Tomšík, ABEL-computers)
„Veľmi dobrý pohľad na obchodnú činnosť a spôsob realizácie predajného procesu. Čo ma zaujalo najviac? Odlišnosť priebehu procesu a jasne pomenovanie – žiadne servítky pred ústa.“ (R.Šúry, Le Cheque Dejeuner)
„Som pozitívne naladený na zvládanie nástrah obchodu V čom to zmenilo môj pohľad na predaj? V tom, aby som si nevybíjal energiu na hluchých dopytoch a ako byť úspešnejší v predaji.“ (J.Ďurický, SEPS)
„Som spokojná. Zrozumiteľne popísaný proces predaja a nový pohľad naň – netlačiť na pílu. Oceňujem hlavne konkrétne vety a praktické príbehy – cvičenia pre každého účastníka.“ (E.Šablatúrová, WEBYGROUP)
„Vysoká úroveň školení, jiný level než všechna dosavadní školení…osobitost, lidskost, opravdová skušenost p.Mišíka z praxe, cenné rady, příjemné podání, zájem školitele o výsledek.“ (R.Súkeníková)
„Praktické návrhy, ktoré viem využiť každý deň. Dozvedela som sa odpovede na svoje otázky, uľahčenie práce a verím, že info ktoré som dostala, sa odzrkadlia aj na mojich výsledkoch.“ (G.Hricová, SOS electronic s.r.o.)
Termíny:
18.10.2023 B.Bystrica (voľné miesta: 1)
Trvanie: 9.30 – 16.30 hod.
Cena: 250 € bez DPH (v cene sú zahrnuté aj materiály a občerstvenie počas školenia, obed v cene nie je)
Zľava: ak sa prihlásite aj na školenie Techniky telefonovania, dostanete na obe školenia zľavu 20 €.
Garancia: tak ako pri všetkých mojich školeniach, ak nebudete s obsahom a priebehom školenia spokojní, vrátim vám peniaze v plnej výške. Bez akýkoľvek otázok. Takže – buď spokojnosť, alebo to máte zdarma 🙂
a
a
P.S. Máte ku školeniu nejaké otázky? Chcete ho zorganizovať na mieru pre váš obchodný tím? Napíšte mi (martin@akopredavat.sk) alebo volajte 0905 470 869 🙂
foto: archív autora, pixabay.com, unsplash.com