Rôzne

Aby ste predali za vyššiu cenu, iba konkurenčná výhoda nestačí.

Publikované v kategórii Prezentovanie, Psychológia predaja, Rôzne od dňa 10. októbra 2018 6 komentárov
Aby ste predali za vyššiu cenu, iba konkurenčná výhoda nestačí.

Keď sa pýtam obchodníkov, prečo by im zákazník mal zaplatiť viac ako konkurencii, dostávam 2 typy odpovedí: 1) …pretože sme lepší ako konkurencia, 2) …pretože my zákazníkom dávame viac. Tieto dôvody možno stačia vám, ale zákazníkovi určite nie. Ako teda pracovať s vašimi konkurenčnými výhodami tak, aby to nebola iba prázdna “vata”, ale aby vám […]

Zobraziť článok »

Ako nájsť nových spolupracovníkov v MLM?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 27. októbra 2014 žiadny komentár
Ako nájsť nových spolupracovníkov v MLM?

Mnohí o mne vedia, že som sa v minulosti venoval MLM-podnikaniu. Na začiatku ma naučili – urob si zoznam všetkých známych a oslov ich. Stalo sa. Ale čo potom, keď sa vám kontakty minú? Ak to so svojim biznisom myslíte vážne, musíte začať oslovovať cudzích ľudí. (V tom som bol dobrý. Raz som dokonca ukázal […]

Zobraziť článok »

Ako správne získavať referencie?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 30. septembra 2014 1 Comment
Ako správne získavať referencie?

Nedávno som dostal otázku od čitateľky, ktorá chcela poradiť so získavaním referencií. Ale keďže referencie (odporúčania) sú veľmi účinný nástroj na získavanie nových zákazníkov, o odpoveď sa podelím aj s vami. Na začiatku sú 3 kľúčové zásady: nie je nič nové, že referencie si musíte pýtať (aj staré knihy hovoria, že “žiadaj, a bude ti dané…”). […]

Zobraziť článok »

Blog Akopredavat.sk oslavuje 4.narodeniny!

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 2. septembra 2014 6 komentárov
Blog Akopredavat.sk oslavuje 4.narodeniny!

Priatelia, zdá sa to byť až neuveriteľné, ale tento blog bol oficiálne spustený práve pred 4 rokmi (sept.2010). Doteraz som uverejnil 156 článkov, to už je hádam aj na celú knihu… Mojim cieľom bolo podeliť sa s vami o praktické skúsenosti z predaja, aby ste nemuseli urobiť toľko chýb ako ja 🙂 Verím, že sa […]

Zobraziť článok »

Čo sa stane, keď nastane “okamih pravdy”?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 23. júna 2014 6 komentárov
Čo sa stane, keď nastane “okamih pravdy”?

Nedávno som si kúpil skvelú knihu od kolektívu autorov: “Služby, z kto- rých padnete na zadok” (vyd. Motýľ, 2013). Je to priam hotová príručka služieb zákazníkom. Zaujal ma v nej výraz: “okamih pravdy”. Viete, čo ním autori majú na mysli? Citujem (str.148):“Okamih pravdy nastáva vtedy, keď sa zákazník dostane do styku s ktoroukoľvek časťou vašej […]

Zobraziť článok »

Najdôležitejšia časť obchodného e-mailu je…?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 13. mája 2014 žiadny komentár
Najdôležitejšia časť obchodného e-mailu je…?

Súčasťou komunikácie so zákazníkmi sú okrem osobných stretnutí a telefonátov aj e-maily. Preto by sa mali riadiť podobnými zásadami. Okrem zrozumiteľnosti, stručnosti a prehľadnosti je tu ešte jedna veľmi dôležitá zásada – ak sa pozriete na vaše e-maily, možno zistíte, že ju nie vždy dodržiavate… V článku Kto drží počas predaja kormidlo v rukách? som […]

Zobraziť článok »

V obchodných e-mailoch nikdy nezabúdajte na…

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 13. mája 2014 6 komentárov
V obchodných e-mailoch nikdy nezabúdajte na…

Súčasťou komunikácie so zákazníkmi sú okrem osobných stretnutí a telefonátov aj e-maily. Preto by sa mali riadiť podobnými zásadami. Okrem zrozumiteľnosti, stručnosti a prehľadnosti je tu ešte jedna veľmi dôležitá zásada – ak sa pozriete na vaše e-maily, možno zistíte, že ju nie vždy dodržiavate… V článku Kto drží počas predaja kormidlo v rukách? som […]

Zobraziť článok »

Myslite v predaji aj na zadné dvierka!

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 10. decembra 2013 žiadny komentár
Myslite v predaji aj na zadné dvierka!

Ak vám predaj beží dobre, skvelé! Možno máte práve sezónu, možno máte produkty, o ktoré je veľký záujem, alebo ťažíte z nejakej vašej konkurenčnej výhody. Ale POZOR! To čo je dnes, nemusí platiť zajtra. Ako sa hovorí, všetkého dočasu… Týka sa to každého – firmy aj jednotlivcov. V stave, kedy všetko funguje, sme náchylní spohodlnieť. […]

Zobraziť článok »

Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 15. októbra 2013 1 Comment
Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum?

Máte najväčší výber široko-ďaleko, dobré ceny, poskytujete nadštan-dardné služby a zákazník aj tak nakúpil u konkurencie.   “Zatemnilo mu rozum”, poviete si. A možno nie ste ďaleko od pravdy. Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum natoľko, aby odišiel kúpiť inam? Odpoveď je – jeho emócie. Možno sa vám zdá, že predaj inštalačného materiálu alebo počítačového softvéru […]

Zobraziť článok »

Ste marketingová líška alebo pavúk?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 19. augusta 2013 5 komentárov
Ste marketingová líška alebo pavúk?

Dnes po 5 mesiacoch opäť niečo na tému marketing 🙂 Sean D´Souza, expert z Nového Zélandu veľmi trefne prirovnáva dve základné marketingové stratégie k pavúkom a líškam. Čože má marketing spoločné s ríšou zvierat? Niečo predsa len. Týka sa to spôsobu ich lovu… Líška chytá svoju korisť tak, že za ňou behá po lese a […]

Zobraziť článok »