Uzatváranie predaja
Predávanie „po rybársky“.

Keď som ako chlapec chodil na ryby, raz mi zabral nejaký väčší kúsok. Chytil som udicu do rúk a ťahal, ťahal…až sa mi ryba odtrhla. Videli ste niekedy, ako chytá veľkú rybu skúsený rybár? Zatiahne, trochu popustí, zase zatiahne, zase popustí, až sa ryba unaví a skončí v podberáku (sieti na vyťahovanie rýb z vody). […]
Slávnostný krst knihy „Tajomstvá uzatvárania predaja“

Tak, včera 1.3.2012, sme slávnostne pokrstili knihu Tamása Kaszu „Tajomstvá uzatváranie predaja“! V priestoroch vinárstva Mrva&Stanko pri Trnave sa stretlo okolo 60 hostí – klientov, obchodných partnerov a priateľov. Krstu sa zúčastnil aj sám autor (na obrázku vľavo). Knihu pokrstil pán Václav Novotný (vpravo), spoločník firmy Success Consulting, s.r.o., ktorá knihu vydala. Okrem autora mali […]
Oprávnená námietka je, keď…

Ak zákazník na niečo namieta, môže ísť o „nevinnú poznámku“, alebo sa jedná o oprávnenú (skutočnú) námietku. V skrátenom úryvku z knihy „Tajomstvá uzatvárania predaja“ od T.Kaszu je návod ako postupovať: Oprávnenú námietku spoznáš podľa toho, že sa jej zákazník drží. Zvyčajne sa jedná o racionálnu a vierohodnú vec. Napríklad, keď s kúpou musí najprv […]
Najčastejšia (skrytá) námietka

Čo je váš tajný nepriateľ v uzatváraní obchodu? Či chceme či nie, kúpa je pre zákazníka vždy spojená s rizikom a neistotou. Čím vyššia suma, tým vyššia neistota. Budem s tým spokojný? Splní to moje očakávania? Nemá to skryté nedostatky? Nepokazí sa to? Čo na to povedia moji známi alebo kolegovia? Je to prirodzené. Ak […]
Netlačte na pílu!

Zákazník nemá rád, ak sa na neho tlačí. V dnešnej dobe to platí dvojnásobne. Zákazníci sú opatrnejší, chcú zvážiť možnosti a chcú sa správne rozhodnúť. Na to potrebujú priestor a očakávajú od Vás, že im ten priestor dáte. Preto neponáhľajte príliš s predajom. Urobte čo treba, ukážte zákazníkovi prínosy z kúpy Vášho produktu, zistite jeho […]