Netlačte na pílu!
Zákazník nemá rád, ak sa na neho tlačí. V dnešnej dobe to platí dvojnásobne. Zákazníci sú opatrnejší, chcú zvážiť možnosti a chcú sa správne rozhodnúť. Na to potrebujú priestor a očakávajú od Vás, že im ten priestor dáte.
Preto neponáhľajte príliš s predajom. Urobte čo treba, ukážte zákazníkovi prínosy z kúpy Vášho produktu, zistite jeho názor na to, zodpovedzte jeho otázky a zistite, či je pripravený kúpiť. Ak nechce objednať hneď, zostaňte s ním ďalej v kontakte a sledujte ďalší vývoj.
Zákazník ocení, že na neho netlačíte. A zároveň uvidí, že Vám na tom záleží. Poznám prípad, keď zákazník vybral dodávateľa X z jediného dôvodu – ako jediný zo všetkých na neho netlačil s kúpou.
Odlíšte sa aj Vy od konkurencie práve tým, že zákazníka necháte „dýchať“. Zostaňte však v kontakte až dovtedy, kým sa nerozhodne! Trpezlivo, jemne, ale choďte za Vašim cieľom.
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |
Súhlasím. Internetové aukcie sú podľa mňa nezmysel, i keď, uvidíme, kam sa to uberie.