Netlačte na pílu!

Publikované v kategórii Uzatváranie predaja od dňa 9. augusta 2010 1 Comment

Zákazník nemá rád, ak sa na neho tlačí. V dnešnej dobe to platí dvojnásobne. Zákazníci sú opatrnejší, chcú zvážiť možnosti a chcú sa správne rozhodnúť. Na to potrebujú priestor a očakávajú od Vás, že im ten priestor dáte.

Preto neponáhľajte príliš s predajom. Urobte čo treba, ukážte zákazníkovi prínosy z kúpy Vášho produktu, zistite jeho názor na to, zodpovedzte jeho otázky a zistite, či je pripravený kúpiť. Ak nechce objednať hneď, zostaňte s ním ďalej v kontakte a sledujte ďalší vývoj.

Zákazník ocení, že na neho netlačíte. A zároveň uvidí, že Vám na tom záleží. Poznám prípad, keď zákazník vybral dodávateľa X z jediného dôvodu – ako jediný zo všetkých na neho netlačil s kúpou.

Odlíšte sa aj Vy od konkurencie práve tým, že zákazníka necháte „dýchať“. Zostaňte však v kontakte až dovtedy, kým sa nerozhodne! Trpezlivo, jemne, ale choďte za Vašim cieľom.

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Martin Mišík píše:

    Súhlasím. Internetové aukcie sú podľa mňa nezmysel, i keď, uvidíme, kam sa to uberie.

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *