Manažment predaja

Starého psa novým kúskom nenaučíš?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 3. októbra 2011 1 Comment
Starého psa novým kúskom nenaučíš?

Ak ste šéf predaja, možno ste zažili niečo takéto: po školení predaja (alebo po inej vašej snahe zmeniť zabehnuté postupy) boli vaši predajcovia plní elánu a odhodlania. Ale po krátkom čase ich činnosti opäť skĺzli do „starých koľají“. A vy si kladiete otázku:“Malo to vôbec zmysel?“ Hm…   Ako dosiahnuť, aby predajcovia začali nové postupy […]

Zobraziť článok »

Potrebujete zmenu?

Publikované v kategórii Manažment predaja, Noví zákazníci, Stratégie predaja od dňa 27. júna 2011 žiadny komentár
Potrebujete zmenu?

Často som svedkom toho, ako sa obchodníci (alebo firmy) snažia dosiahnuť lepšie výsledky robením tých istých činností. To je predsa nezmysel! Nemôžete sa predsa viac opáliť tým, že budete dlhšie sedieť v tieni. Ak sa chcete dostať na inú úroveň výsledkov, budete musieť začať niečo robiť inak. Najprv zistite, čo vám už dnes výsledky prináša. […]

Zobraziť článok »

Aby sa leto nestalo zimným spánkom (v biznise).

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 13. júna 2011 6 komentárov
Aby sa leto nestalo zimným spánkom (v biznise).

Máte aj vy počas leta „uhorkovú sezónu“? Ak máte sezónny predaj a leto u vás nie je práve najúrodnejšie obdobie, mám pre vás 8 tipov, ako „uhorku“ premeniť na plodné obdobie: 1. Máte nejaké „zabudnuté“ obchodné prípady? Ak áno, preverte aktuálnu situáciu. Je to ešte reálne? Dá sa posunúť o nejaký krok ďalej? Je možné, […]

Zobraziť článok »

Dva štýly riadenia predajcov (a ktorý kedy použiť).

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 11. apríla 2011 2 komentáre
Dva štýly riadenia predajcov (a ktorý kedy použiť).

Minule som písal o dôležitosti denného plánovania a vyžadovania činností smerujúcich k predaju. Dnes chcem na tento článok nadviazať popísaním dvoch štýlov riadenia obchodného tímu. Jednotlivé štýly sa používajú podľa toho, v akom štádiu výkonov sa oddelenie (alebo jednotliví obchodníci) nachádzajú. Platí pravidlo, že čím sú výkony slabšie, tým priamejšie a častejšie vedúci predaja predajcov […]

Zobraziť článok »

Ako priviesť obchodný tím k lepším výsledkom?

Publikované v kategórii Manažment predaja od dňa 5. apríla 2011 2 komentáre
Ako priviesť obchodný tím k lepším výsledkom?

Hlavnou úlohou šéfa predaja je zabezpečiť, aby predajcovia dosahovali očakávané výsledky (t.j.stanovený obrat alebo počet objednávok). Ako to urobiť? Najčastejšie sa na pozície vedúcich predaja alebo obchodných riaditeľov dostávajú úspešní obchodníci. Je to predsa najlepší predpoklad – keďže vedia dobre predávať, budú schopní aj dobre riadiť obchodný tím. Chyba lávky! Predaj versus manažment predaja Medzi […]

Zobraziť článok »