5 dôvodov, prečo Vás zákazník odmietne

Publikované v kategórii Námietky od dňa 9. augusta 2010 žiadny komentár

Zákazníci uvádzajú rôzne dôvody, prečo nechcú kúpiť. Napriek tomu existuje len 5 skutočných dôvodov:

1.nepotrebuje Váš produkt
2.nemá peniaze
3.neporozumel vašej prezentácii
4.nedôveruje Vám
5.nemôže o tom rozhodnúť sám
Všetko ostatné je len snaha vyhnúť sa nepríjemným pocitom z jeho (nemá peniaze, neporozumel tomu, nemôže rozhodnúť) alebo z Vašej strany (nedôveruje Vám). Keď budete nabudúce hovoriť so zákazníkom a on Vás odmietne, skúste zistiť, o ktorý dôvod sa jedná.

Najjednoduchší spôsob je položiť mu otázku: “A prečo nie?” Aspoň v polovici prípadov Vám zákazník dá pravdivú odpoveď. Šance na úspech sa tým podstatne zvýšia, hlavne ak dôvod bol nepochopenie Vašej prezentácie. Ak Vám nedôveruje alebo nemá peniaze, možno Vám to neprizná ani po tejto otázke. No nič, aspoň ste sa pokúsili :o)

(Konkrétnu techniku, ako prísť námietke a veci na kĺb, učím účastníkov na školení: “Ako úspešne predávať”.)
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: “7 princípov úspešného predaja”. Okrem toho ďalšie tipy na zlepšenie predaja, zasielané iba registro- vaným čitateľom. (Registrácia je zdarma.)

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

(Zobrazené celkovo: 154x , dnes: 1x )

Facebook komentáre

komentárov

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *