Plánovanie predaja

Tip na kreatívnejšie plánovanie.

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 29. augusta 2011 4 komentáre
Tip na kreatívnejšie plánovanie.

Dobré plánovanie je polovica úspechu. Druhá polovica je uskutočnenie toho, čo sme si naplánovali. Ako teda efektívne plánovať? Dnes mám pre vás jeden tip, ktorý mi pomohol zlepšiť strategické plánovanie. Pri operatívnom plánovaní uvažujeme skôr technicky a prakticky. Ale pri stratégiách potrebujete byť aspoň trochu kreatívni a dívať sa na veci z nadhľadu. Moje doporučenie […]

Zobraziť článok »

Aby sa leto nestalo zimným spánkom (v biznise).

Publikované v kategórii Manažment predaja, Plánovanie predaja od dňa 13. júna 2011 6 komentárov
Aby sa leto nestalo zimným spánkom (v biznise).

Máte aj vy počas leta „uhorkovú sezónu“? Ak máte sezónny predaj a leto u vás nie je práve najúrodnejšie obdobie, mám pre vás 8 tipov, ako „uhorku“ premeniť na plodné obdobie: 1. Máte nejaké „zabudnuté“ obchodné prípady? Ak áno, preverte aktuálnu situáciu. Je to ešte reálne? Dá sa posunúť o nejaký krok ďalej? Je možné, […]

Zobraziť článok »

Databáza klientov ako (ne)úrodná „záhradka“?

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 21. februára 2011 3 komentáre
Databáza klientov ako (ne)úrodná „záhradka“?

Videli ste už niekedy záhradkársku oblasť? Niektoré záhradky sú udržiavané a prinášajú majiteľom peknú úrodu a iné nie. Podobné je to aj s databázami klientov. Niektoré firmy databázu zákazníkov majú, ale nič im neprináša. Tak ako majiteľom tých spustnutých záhrad. Samotné vlastníctvo databázy ešte nemusí znamenať, že z toho máte úžitok. Ako sa starať a […]

Zobraziť článok »

Pyramída obchodného úspechu

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 11. januára 2011 1 Comment
Pyramída obchodného úspechu

Egyptské a iné pyramídy sú tu už tisíce rokov. Sú symbolom odolnosti a stability. Čomu za to vďačia? Jednak materiálu, z ktorého sú postavené, ale aj svojmu tvaru. Prirovnám to k predaju. Všetci chceme, aby náš predaj bol stabilný a odolával „poveternostným vplyvom“. Čo sa teda vieme od pyramíd naučiť? Všimnite si, že stoja na […]

Zobraziť článok »

Ako zvýšiť predaj v roku 2011?

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 3. januára 2011 4 komentáre
Ako zvýšiť predaj v roku 2011?

Väčšina predajcov a firiem už o tomto čase má stanovené číslo (obrat, zisk apod.), aké chcú v tomto roku dosiahnuť. Aby ste v roku 2011 dosiahli v predaji lepšie výsledky, nestačí to iba chcieť. Budete musieť pre to niečo UROBIŤ. Ako hovorí básnik,„dúfať nie je stratégia“. Lepšie bude, keď si vytvoríte plán, ako vaše výsledky […]

Zobraziť článok »

Príprava na obchodný rozhovor

Publikované v kategórii Obchodný rozhovor, Plánovanie predaja od dňa 27. septembra 2010 6 komentárov
Príprava na obchodný rozhovor

Ako vo všetkom, aj v predaji je dobrá príprava základ úspechu. Hovorí sa: „Zlyhať v príprave znamená pripraviť si zlyhanie.“ Príprava neznamená iba pripraviť si vizitku a propagačné materiály firmy. Príprava slúži na to, aby ste si urobili jasno v nasledujúcich veciach: – S kým sa idem stretnúť?– Čo sa o ňom viem dozvedieť?– Čo […]

Zobraziť článok »

Príležitosť hľadajte tam, kde je!

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 10. septembra 2010 žiadny komentár
Príležitosť hľadajte tam, kde je!

V predošlom článku som písal o zmene v prístupe. Dnes sa na zmenu pozriem z iného hľadiska. Často od predajcov počúvam, že zákazníci menej kupujú. Je to pravda. Ich priority sa zmenili. Možno viac šetria peniaze. Ale stále budú kupovať NEJAKÉ produkty a služby. Potreby zákazníkov sa tiež zmenili. Nemá zmysel tlačiť na predaj niečoho, […]

Zobraziť článok »

Dva základné kamene úspešného predaja.

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 8. augusta 2010 žiadny komentár
Dva základné kamene úspešného predaja.

Predajcovia často nerobia dosť, čo do množstva obchodných jednaní a/alebo kvality budovania vzťahov so zákazníkmi. Dlhodobo úspešný predaj, vo svojej najjednoduchšej forme,môžeme rozdeliť na tieto dve základné zložky. Zákazníka predsa najprv musíte získať, a potom si ho udržať! Ak neoslovujete dostatok zákazníkov, šance Vám utekajú pomedzi prsty a predaj Vám stagnuje. Osloví ich niekto iný […]

Zobraziť článok »