Jednoduchá technika, ako sa vyhnúť veľkej väčšine námietok zákazníkov. Nič nové pod slnkom, ale málo sa využíva… (video má necelé 2 minúty)
Žiadna veda, treba to len vyskúšať… Držím vám palce pri prevencii námietok 🙂
(Video je z môjho vystúpenia na 1.podnikateľskom fóre, ktoré organizoval Business Connections Club, 10.6.14 Bratislava)
——————————————————–
5 komentárov
Dobrý deň,
video sa mi páči. Je super už len z toho hľadiska, že prinúti obchodníka rozmýšľať nad tým, aké námietky dostáva.
Jedna z možností je teda to, že zaradíme námietku do prezentácie.
Možno by som doplnil na zamyslenie aj druhú možnosť.
Druhá z možností je, že sa zamyslíme, prečo vôbec vzniká táto námietka a čo nám ňou chce klient povedať.
Napríklad ak dostanem námietku:
o čo teda konkrétne ide – asi som nebol pre klienta dosť zrozumiteľný. (bol som nekonkrétny)
Väčšinou sa to stáva, ak hovoríme veľmi všeobecne.
Je to impulz k tomu, aby sme prezentovali konkrétnejšie a zrozumiteľnejšie….
Aj námietka „je to drahé“ môže znamenať aj to, že klient nevidí pridanú hodnotu produktu oproti ostatným lacnejším.
V tomto prípade by som sa sústredil na prezentáciu pridanej hodnoty.(úžitku)
píšete super články
prajem všetko dobré
peter
Ďakujem za doplnenie, Peter. Tiež sa držím toho, že za námietku je z 99% zodpovedný predajca – buď si niečo nezistil, alebo to v rozhovore nepoužil, alebo jeho komunikácia nebola dostatočne zrozumiteľná. Podľa príslovia:“Povedz mi, aké námietky dostávaš, a ja ti poviem, čo v obchodnom rozhovore zanedbávaš“:)
Dobry napad