15. júla 2014

Ako predchádzať námietkam?

prevencia-namietok

Jednoduchá technika, ako sa vyhnúť veľkej väčšine námietok zákazníkov. Nič nové pod slnkom, ale málo sa využíva… (video má necelé 2 minúty)

Žiadna veda, treba to len vyskúšať… Držím vám palce pri prevencii námietok 🙂

(Video je z môjho vystúpenia na 1.podnikateľskom fóre, ktoré organizoval Business Connections Club, 10.6.14 Bratislava)

——————————————————–

Stiahnite si ZDARMA:

5 komentárov

  1. Dobrý deň,

    video sa mi páči. Je super už len z toho hľadiska, že prinúti obchodníka rozmýšľať nad tým, aké námietky dostáva.

    Jedna z možností je teda to, že zaradíme námietku do prezentácie.

    Možno by som doplnil na zamyslenie aj druhú možnosť.

    Druhá z možností je, že sa zamyslíme, prečo vôbec vzniká táto námietka a čo nám ňou chce klient povedať.

    Napríklad ak dostanem námietku:
    o čo teda konkrétne ide – asi som nebol pre klienta dosť zrozumiteľný. (bol som nekonkrétny)
    Väčšinou sa to stáva, ak hovoríme veľmi všeobecne.
    Je to impulz k tomu, aby sme prezentovali konkrétnejšie a zrozumiteľnejšie….

    Aj námietka „je to drahé“ môže znamenať aj to, že klient nevidí pridanú hodnotu produktu oproti ostatným lacnejším.
    V tomto prípade by som sa sústredil na prezentáciu pridanej hodnoty.(úžitku)

    píšete super články

    prajem všetko dobré

    peter

    • Ďakujem za doplnenie, Peter. Tiež sa držím toho, že za námietku je z 99% zodpovedný predajca – buď si niečo nezistil, alebo to v rozhovore nepoužil, alebo jeho komunikácia nebola dostatočne zrozumiteľná. Podľa príslovia:“Povedz mi, aké námietky dostávaš, a ja ti poviem, čo v obchodnom rozhovore zanedbávaš“:)

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *

Odoslať komentár

Zdieľať článok
Facebook
X
LinkedIn

Chcete zlepšiť predaj vo vašej firme?