A to najlepšie na začiatok!

Filed in Obchodný rozhovor by on 13. septembra 2010 0 Comments

Asi nie len ja som zástancom toho, že najdôležitejšia časť celého obchodného prípadu je záver, teda uzatvorenie obchodu. Urobiť celú tú prácu a nevypýtať si od zákazníka objednávku je ako zastaviť meter pred cieľovou čiarou!

Ale predsa je ešte jeden dôležitejší krok, a tým je úplný štart obchodného prípadu. Samotné prvé oslovenie a úvod obchodného rozhovoru. Ním vytvárame prvý dojem a vytvárame postoj zákazníka k nám. Neviem ako dlho trvá, kým si zákazník urobí o nás „obraz“. Budú to skôr sekundy ako minúty. Preto nemáme veľa času na to, aby sme ho zaujali.

Ako vyzerá váš úvodný telefonát so zákazníkom? A úvod obchodného jednania? Viete s absolútnou istotou, čo poviete, alebo iba improvizujete? Ako znie váš hlas? Ide z vás sebaistota a vyrovnanosť, alebo z vášho tónu hlasu cítiť neistotu? Máte priamy alebo vyhýbavý pohľad? Keby ste sa sami počuli a videli, mali by ste chuť urobiť sám so sebou biznis? Skúste sa nahrať na diktafón alebo na kameru a uvidíte!

Ak má niečo moc za niekoľko sekúnd otvoriť alebo zabuchnúť dvere k biznisu, oplatí sa tomu venovať pozornosť.

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

(Visited 60 times, 1 visits today)

Comments

comments

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

code