A to najlepšie na začiatok!

Publikované v kategórii Obchodný rozhovor od dňa 13. septembra 2010 žiadny komentár

Asi nie len ja som zástancom toho, že najdôležitejšia časť celého obchodného prípadu je záver, teda uzatvorenie obchodu. Urobiť celú tú prácu a nevypýtať si od zákazníka objednávku je ako zastaviť meter pred cieľovou čiarou!

Ale predsa je ešte jeden dôležitejší krok, a tým je úplný štart obchodného prípadu. Samotné prvé oslovenie a úvod obchodného rozhovoru. Ním vytvárame prvý dojem a vytvárame postoj zákazníka k nám. Neviem ako dlho trvá, kým si zákazník urobí o nás „obraz“. Budú to skôr sekundy ako minúty. Preto nemáme veľa času na to, aby sme ho zaujali.

Ako vyzerá váš úvodný telefonát so zákazníkom? A úvod obchodného jednania? Viete s absolútnou istotou, čo poviete, alebo iba improvizujete? Ako znie váš hlas? Ide z vás sebaistota a vyrovnanosť, alebo z vášho tónu hlasu cítiť neistotu? Máte priamy alebo vyhýbavý pohľad? Keby ste sa sami počuli a videli, mali by ste chuť urobiť sám so sebou biznis? Skúste sa nahrať na diktafón alebo na kameru a uvidíte!

Ak má niečo moc za niekoľko sekúnd otvoriť alebo zabuchnúť dvere k biznisu, oplatí sa tomu venovať pozornosť.

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *