Techniky telefonovania
Potrebujete si dohodnúť viac stretnutí so zákazníkmi, a nechcete byť toľko odmietaní?
Po dlhom váhaní konečne vezmete telefón do ruky a vytočíte číslo. Ale už po druhej-tretej vete vás zákazník odbije konštatovaním, že už svojho dodávateľa má alebo že o váš produkt nemá záujem. V tom lepšom prípade vás požiada, aby ste mu poslali ponuku e-mailom…
Výsledok? Zavolali ste už 10 ľuďom, a ani jeden sa nechce stretnúť. „Nemá to zmysel!“, vzdychnete si a idete robiť niečo iné.
Na chvíľu sa vám uľaví. Ale vzápätí si uvedomíte, že inú možnosť zatiaľ nemáte. A celý nešťastný príbeh začína odznova…
Je pochopiteľné, že ak vás v telefóne opakovane odmietajú, tak sa do toho veľmi nehrniete.
Preto sa nečudujem sa, že drvivá väčšina predajcov, s ktorými som doteraz hovoril, považuje za najťažšiu časť predajného procesu práve prvý kontakt so zákazníkom.
Ideálne by bolo, keby sa vám záujemcovia ozývali sami. Ale ak sa to zatiaľ nedeje, telefonovanie môže byť pre vás funkčný spôsob, ako sa dostať k novým zákazníkom…
Treba vedieť, ako správne telefonovať!
O čom v telefóne hovoriť? Zmierte sa s tým, že vaše produkty zákazníka nezaujímajú. Rovnako ho nezaujíma ani vaša firma. Budete musieť zmeniť tému.
Chcete ho rovno požiadať o stretnutie? To tiež nie je dobrý nápad. Na školení vám vysvetlím prečo.
A okrem iného vám ukážem aj to, ako si námietku: „Už máme dodávateľa“ v telefonáte často privolávate sami a ako sa jej môžete úspešne vyhnúť.
Nebudem vám tvrdiť, že telefonovanie si môžete obľúbiť. Ani vás utešovať, že telefonovanie je iba hrou čísel a s každým „nie“ ste bližšie k „áno“ (je to rovnaká hlúposť, ako tvrdiť, že každou päťkou z diktátu ste bližšie k jednotke).
Ale môžem vám sľúbiť, že ak pár vecí zmeníte, nielen že budete počas telefonovania oveľa viac v pohode, ale dohodnete si aj viac stretnutí. Moja úspešnosť v telefonovaní po týchto zmenách vzrástla 2,5-násobne (z 2 telefonátov som si bežne dohodol 1 stretnutie).
Témy školenia „Techniky telefonovania“:
- Ako sa vnútorne nastaviť, kým začnete telefonovať?
- Aké 3 prekážky potrebujete prekonať počas telefonovania?
- Akú štruktúru by mal mať úvodný telefonát?
- Ako vzbudiť záujem na začiatku hovoru?
- Ako sa vyhnúť námietkam: „Nemám záujem“ a „Už máme dodávateľa…“?
- Ako zvýšiť ochotu stretnúť sa?
- Ako správne reagovať na odmietnutia?
- Aký plán B zvoliť, ak sa zákazník nechce stretnúť?
- Čo urobiť, ak zákazník chce poslať info e-mailom?
- Ako sa prebojovať cez asistentku šéfa?
- Kedy a ako využiť metódu „trójskeho koňa“?
- Kde hľadať nové kontakty na oslovenie?
- Ako si zorganizovať telefonovanie novým zákazníkom?
Na školení si vypracujete manuál na telefonovanie, ktorý môžete hneď na druhý deň začať používať. Budete pripravení na väčšinu situácií, ktoré môžu počas telefonátu nastať a budete na ne vedieť správne reagovať.
Jedna z myšlienok, ako v telefóne trochu „otupiť ostrie“. Uľaví sa zákazníkovi, aj vám 🙂
Školenie je vhodné pre obchodníkov, ktorí aktívne oslovujú nových zákazníkov, najmä s cieľom osobného stretnutia. Nie je vhodné pre pracovníkov, ktorí riešia prichádzajúce telefonáty, ako napr. zákaznícke linky a pre obchodníkov, ktorí predávajú po telefóne (tele-sales).
———————————————————
Hodnotenia absolventov školenia:
„Toto školenie mi dalo nový pohľad na to ako osloviť nových zákazníkov…“ (V.Hudy, CONTINEO s.r.o.)
„Školenie mi veľmi pomohlo zistiť ako správne telefonovať a zaujať zákazníka.“ (V.Vytřísalová, SEPS a.s.)
„Veľmi nápomocné, s mnohými praktickými príkladmi. Získala som nový pohľad na to, čo znamená byť obchodník.“ (L.Arad, GALIJA Color s.r.o.)
„Vynikajúce, výborne systematicky spracované, názorné príklady, priame riešenia, veľmi inšpiratívne a podnetné. Okamžite aplikovateľné do praxe.“ (M.Timko, A KONZULT)
„Odhalenie chýb v telefonovaní. Nový pohľad, postoj k telefonovaniu, pochopila som, čo je cieľ.“ (M.Pflieglerová)
„Celý seminár bol pre mňa veľkým prínosom, školenie na na vysokej profesionálnej úrovni, veľa praktických príkladov, určite si z toho veľa odnesiem…“ (E.Sedláková, PSS a.s.)
„Líbilo se mi to.“ (Ivo Toman, TAXUS Int.)
„Ukázalo mi to aké najčastejšie chyby pri telefonovaní robím, ako sa ich viem vyvarovať a hlavne nebudem vidieť v telefonovaní strašiaka, ale príležitosť otvoriť si dvere k novým kontaktom s úplnou ľahkosťou.“ (J.Kondor, NOVEKON s.r.o.)
„Dobrá, výborná, množstvo praktických info – presné scenáre, zvládanie námietok.“ (M.Kyselica, WEBOVIA)
„Pomohlo mi to vo vytvorení štruktúry telefonátu. Začala som telefonáty vnímať inak ako doteraz…“ (M.Kazičková, MK training s.r.o.)
„Zvýšenie efektívnosti telefonovania, nové obzory, iný uhol pohľadu.“ (J.Šesták, AGRESTIC s.r.o.)
„Výborný návod ako efektívne telefonovať so zákazníkmi, ako ich zaujať a dosiahnuť s nimi osobné stretnutie…“
(J.Reháková, Nábytok R STUDIO)
„Školenie bolo pre mňa veľkým prínosom. Mám väčšiu chuť do práce, dokonca telefonovanie už neberiem ako zlú povinnosť. Začala som to brať pozitívne, v podstate sa s tými ľuďmi idem len porozprávať za účelom, že im môžem pomôcť. Výsledok sa mi ukazuje v tom, že dohodnem 2-násobne viac stretnutí ako pred školením. Čiže ešte raz by som sa Vám chcela poďakovať.“ (N.Čvirigová, CSM Monitoring s.r.o.)
„Skvelý pocit, ukázalo mi to cestu, po ktorej chcem ísť. Zmenil sa môj pohľad na kvalitu telefonátu. Celé školenie sa mi veľmi páčilo…“ (S.Pasierbová, ProSight)
„Po tomto školení je pre mňa telefonovanie hrou.“ (I.Hellebrand, ALFOPA s.r.o.)
———————————————————
Kedy: 25.máj 2017
Kde: B.Bystrica (Hronsek)
Cena: 130 € bez DPH (156 € s DPH)
Voľné miesta: 2
Garancia 100% spokojnosti: tak ako na všetkých mojich školeniach, ak nebudete so školením spokojní, vrátim vám peniaze v plnej výške, bez akýkoľvek otázok. Takže – buď budete spokojní, alebo to máte zdarma…
Prihláste sa teraz – v tomto roku toto školenie už nebudem opakovať!
Teším sa na stretnutie s vami,
Martin Mišík
P.S. Máte ku školeniu nejaké otázky? Napíšte mi…