Techniky predaja v maloobchode
Chcete urobiť z vašich predavačov profíkov, ktorí:
- premenia väčší počet návštevníkov predajne na platiacich zákazníkov,
- dokážu zvýšiť priemernú hodnotu jedného nákupu o 10, 15 a viac %,
- vytvoria taký nákupný zážitok, že sa k vám zákazníci budú radi vracať?
Presne toto naučím personál vašej predajne na uzavretom tréningovom školení –
Techniky predaja v maloobchode
Zameriame sa na témy:
- aká je situácia v maloobchode a ako sa to dotýka každého predavača?
- prečo je prístup personálu kľúčový faktor pri nákupnom rozhodovaní?
- akými jednoduchými krokmi na začiatku navodiť u zákazníka príjemný pocit?
- prečo nie je otázka „Ako vám pomôžem?“ vhodná a čím ju nahradiť?
- aké typy zákazníkov existujú a aký prístup k nim treba zvoliť?
- ako viesť rozhovor počas zisťovania potrieb?
- ako zvýšiť presvedčivosť prezentácie tovaru?
- ako ponúknuť aj drahší produkt a obhájiť jeho cenu?
- akým spôsobom nenásilne ponúknuť aj doplnkový tovar?
- ako zachrániť situáciu, ak v predajni nemáte požadovaný produkt?
- ako priebežne merať „nákupnú teplotu“ zákazníka?
- ako nevtieravým spôsobom uzatvárať predaj?
- ako reagovať na námietky zákazníkov?
- čo robiť, ak chce zákazník odísť bez nákupu?
- ako zanechať v zákazníkovi skvelý pocit po nákupe?
Trištvrte dňa krátkych prednášok, kombinovaných s intenzívnym tréningom priamo vo vašej predajni, dokáže urobiť veľkú zmenu v správaní vašich kolegov a následne aj vo výsledkoch (tržbách).
Budete ich však musieť vopred pripraviť na to, že to bude náročný tréning, ani nitka na nich nezostane suchá. Ale zvládnuť to dokáže každý, kto bude mať aspoň trochu snahu.
Manuál predaja, ktorý spoločne vytvoríme, ich bude sprevádzať aj počas nasledujúcich týždňov, ako budú nové postupy zo školenia zavádzať do praxe. Konečne budete mať v predajni jednotný systém ako predávať – všetky techniky sú overené v praxi.
Výsledok školenia: predavači, ovládajúci základy psychológie predaja, techniky a postupy, vďaka ktorým dokážu aktívne a príjemným spôsobom viesť rozhovor so zákazníkom a ovplyvňovať ho pri nákupnom rozhodovaní.
Cieľ.skupina: personál kamenných predajní (predavači)
Účasť majiteľa (alebo vedúceho predajne) je tiež nevyhnutná, kvôli následnému usmerňovaniu a kontrole dodržiavania postupov zo školenia v praxi. Vytvoriť si nové návyky totiž trvá nejaký čas!
Cena školenia: 450 eur (bez DPH) – skupina do 8 účastníkov vrátane
Termín a miesto: dohodou (max. do 200 km od Bratislavy)
Garancia: ak nebudete spokojní s obsahom a priebehom školenia, neplatíte NIČ.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte cez tento formulár alebo píšte, volajte!
V dnešnej dobe už zďaleka nestačí, aby predavač iba „obsluhoval“. Ak aktívne nevedie rozhovor a neovplyvňuje zákazníka počas nákupu, pripravuje tak firmu o tržby a zisk, ktorý by mohol iným, vhodnejším spôsobom vytvoriť!
P.S. Ak ste si ešte nestiahli kontrolný zoznam: „10 obmedzovačov tržieb v predajniach„, stiahnite si ho ZDARMA kliknutím sem a veľmi rýchlo zistíte, či a kade vám utekajú peniaze…