Prednáška pre šéfov predaja

Ako naštartovať obchodný tím?

 

Ak má váš obchodný tím stanovené konkrétne ciele a plány, odmeňovanie je nastavené motivačne (viac predáš – viac zarobíš), obchodníkom už nič nebráni v tom, aby urobili maximum a priniesli vám do firmy dostatok objednávok… Už len dodať, že rozprávky je koniec a je to kompletné 🙂

Manazer1Takto to naozaj môže fungovať iba v rozprávke. V skutočnom svete, ak nechcete na konci každého mesiaca tŕpnuť, či splníte alebo nesplníte plán, je vedenie obchodného tímu o niečo náročnejšie.

Chce to nielen ovládať zopár zásad práce s ľuďmi, potrebujete aj funkčné manažérske nástroje. Dobrá správa je, že jedno ani druhé nemusí byť vôbec komplikované…

Ak manažujete tím predajcov a občas riešite dilemy, ako to s nimi urobiť, aby začali predávať viac, možno by ste nemali chýbať na prednáške: Ako naštartovať obchodný tím.

Dostanete odpovede na otázky:

  • Čo je najväčšou brzdou pre prácu predajcu (a teda váš úhlavný nepriateľ, ktorého musíte poraziť)?
  • Akou vetou dokážete obchodníkov prebrať k životu (namiesto toho, aby ste iba dúfali, že sa budú snažiť)?
  • Aké je tajomstvo predvídateľného dosahovania výsledkov (aby to nebolo o nádeji, ale o určitej miere istoty)?
  • Aké 2 osudné chyby sa robia pri plánoch a odhadoch predaja (ktoré z nich robia sci-fi odtrhnuté od reality)?
  • Aké sú 3 najčastejšie „choroby“ šéfov predaja?

Ak ste majiteľom alebo šéfom predaja vo firme s 2-15 predajcami, príďte si porovnať vaše skúsenosti a doplniť arzenál vašej manažérskej výbavy. Behom prednášky sa z vás síce nestane úplne iný šéf. Ale som si istý, že začnete znovu vnímať veci, ktoré ste pri každodennej operatíve možno časom prestali vnímať.

Príďte sa inšpirovať, ako naštartovať váš obchodný tím k lepším výsledkom! (Ak ste majiteľ a máte vo firme šéfa predaja, určite príďte spolu – viac hláv, viac rozumu.)

Termín: 16.2.2016 Trnava

Trvanie: 14.00-16.00 hod.

test zdraviaCena: 45 € bez DPH (54 € s DPH)

 

Order_button

Bonus: ak budete mať záujem, dám vám urobiť test obchodného zdravia firmy, podľa ktorého rýchlo zistíte, kde je úzke hrdlo vášho predaja.

Teším sa na stretnutie s vami!

 

Martin Mišík

P.S. Takto pred rokom, keď som externe manažoval obchodný tím u jedného môjho klienta, sa nám v priebehu 4 mesiacov podarilo zvýšiť predaj takmer 3-násobne (predávajú produkty rádovo za desaťtisíce eur). O pár skúseností sa s vami podelím aj na tejto prednáške. Prihláste sa teraz!