Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Tri kľúčové úlohy B2B-obchodníka v roku 2025
Zdá sa, že pre B2B-obchodníkov rok 2025 NEBUDE žiadna brnkačka. Pre niektoré segmenty celkom určite…
Prečítať článokAký budeš, obchodný rok 2021?
Kto rozhodne – my alebo okolnosti? Stojí pred nami nová cesta, dlhá 365 dní. Aká…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)
Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)
Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)
Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste…
Prečítať článok10 otázok, ktoré by ste si mali položiť ak chcete zlepšiť predaj v roku 2019
Chcete ako obchodník dosahovať v roku 2019 lepšie výsledky? Potom si položte nasledujúcich 10 otázok…
Prečítať článokPomôcka na plánovanie predaja v roku 2018
Sme na prelome rokov a to je čas, kedy sa väčšina z nás zaoberá plánovaním.…
Prečítať článokViete čo sú vaše obchodnícke aktíva a pasíva?
Nedávno som po rokoch náhodou znovu chytil do ruky knihu od R.Kiyosakiho: „Bohatý otec, chudobný…
Prečítať článokTri stratégie, ako zvýšiť predaj.
Teraz je obdobie, kedy sa vo firmách obvykle plánuje predaj. Ale nielen teraz – dobrý…
Prečítať článokVeľké upratovanie po obchodnícky
Ak máme okolo seba neporiadok, necítime sa dobre. Preto sa s Vianocami tradične spája aj domáce upratovanie. V…
Prečítať článokChcieť predať je jedno, a … druhé!
Predaj môže byť pre obchodníka veľmi emocio-nálna vec. Veď predať znamená zarobiť peniaze! Chtíč…
Prečítať článokAko plánovať získavanie nových zákazníkov?
Nadviažem na predošlý blog Ako si uľahčiť štart do predaja v 2015. Každý obchodník alebo…
Prečítať článokJe vaša firma kapor, šťuka alebo chobotnica?
Z prírodovedy vieme, že kapor je pomalý a plachý, šťuka je rýchla a dravá a…
Prečítať článokSte ako včelia kráľovná alebo ako vedúci letovej prevádzky?
Otázka v nadpise znamená: Viete na čom práve pracujú vaši predajcovia? Máte prehľad, v akom je…
Prečítať článokRada začínajúcim predajcom.
Nedávno som dostal e-mail od čitateľa, ktorý začal pracovať ako predajca v jednej poisťovni. Žiadal…
Prečítať článokLeto-výhoda „uhorkovej sezóny“?
Začalo leto a s ním pre mnohých aj „zakliate obdobie“ uhorkovej sezóny. Nie je na…
Prečítať článokPrečo sa prestalo dariť alebo malá lekcia jachtingu.
Ak niekto má v predaji výsledky a potom sa dostane s výkonmi dole, má to…
Prečítať článokPredaj ako v rozprávke o troch grošoch…
V rozprávke o troch grošoch sa hovorí: „prvý groš vráť, druhý odlož a tretí môžeš…
Prečítať článokČo je to cyklus „svrbenia“ alebo ako správne načasovať opakovaný predaj?
Zažili ste už na dovolenke pocit, že ste po týždni už nevedeli obsedieť? Alebo ste…
Prečítať článokTraja najväčší zabraňovači príjmu
Keď sa pozriem do svojej obchodníckej minulosti, našiel som tri metódy, ktorými som sa roky…
Prečítať článokAko dobehnúť resty v predaji ešte v tomto roku?
Blíži sa koniec a roka a s tým aj vyhodnotenie plnenia obchodných plánov. Chýba vám…
Prečítať článokTip na kreatívnejšie plánovanie.
Dobré plánovanie je polovica úspechu. Druhá polovica je uskutočnenie toho, čo sme si naplánovali. Ako…
Prečítať článokAby sa leto nestalo zimným spánkom (v biznise).
Máte aj vy počas leta „uhorkovú sezónu“? Ak máte sezónny predaj a leto u vás…
Prečítať článokDatabáza klientov ako (ne)úrodná „záhradka“?
Videli ste už niekedy záhradkársku oblasť? Niektoré záhradky sú udržiavané a prinášajú majiteľom peknú úrodu…
Prečítať článokPyramída obchodného úspechu
Egyptské a iné pyramídy sú tu už tisíce rokov. Sú symbolom odolnosti a stability. Čomu…
Prečítať článokAko zvýšiť predaj v roku 2011?
Väčšina predajcov a firiem už o tomto čase má stanovené číslo (obrat, zisk apod.), aké…
Prečítať článokPríprava na obchodný rozhovor
Ako vo všetkom, aj v predaji je dobrá príprava základ úspechu. Hovorí sa: „Zlyhať v…
Prečítať článokPríležitosť hľadajte tam, kde je!
V predošlom článku som písal o zmene v prístupe. Dnes sa na zmenu pozriem z…
Prečítať článokDva základné kamene úspešného predaja.
Predajcovia často nerobia dosť, čo do množstva obchodných jednaní a/alebo kvality budovania vzťahov so zákazníkmi.…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (39)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (36)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)