Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Dôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie
V dnešnej situácii, kedy sa nám predaj poriadne „pritvrdzuje“, je každá rada dobrá. Jednu takú…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (1.časť)
Sú branže, ktoré dnes prežívajú zlaté časy – výrobcovia zdravotníckych pomôcok, vitamínov, liekov, dezinfekčných prostriedkov,…
Prečítať článokKeď sa klient odmlčí a nedvíha vám telefón…
Vypočuť si článok Možno ste zažili klientov, ktorí s vami na úvodnom stretnutí komunikovali úplne…
Prečítať článokČo by ste v predaji mali predvídať alebo Houston, máme problém!
Čím lepšie dokážete v predaji predvídať situáciu a jej okolnosti, tým lepšie sa viete na…
Prečítať článokAby ste predali za vyššiu cenu, iba konkurenčná výhoda nestačí.
Keď sa pýtam obchodníkov, prečo by im zákazník mal zaplatiť viac ako konkurencii, dostávam 2…
Prečítať článokČo je najdôležitejšia „výbava“ úspešného obchodníka?
Vedeli by sme napísať dlhý zoznam toho, čo všetko obchodník potrebuje aby mohol úspešne predávať.…
Prečítať článokAj vy ste im to zhltli aj s navijákom?
Od „odborníkov“ na predaj dostávame množstvo rád, ako lepšie predávať. Niektoré z nich sú skvelé,…
Prečítať článokAko urobiť na zákazníka dokonalý prvý dojem?
Príslovie „Prvý dojem môžeš urobiť iba raz“ pozná asi každý. Aj to, že v obchode…
Prečítať článokSlová ako nástroje predaja (Šlabikár obchodníka I.)
Všetci vieme, že slová sú pri komunikácii veľmi dôležité. Sú nositeľmi myšlienok. Pre obchodníka sú…
Prečítať článokTlačiť na zákazníka, alebo radšej nechať obchodu voľný priebeh?
Jedna skupina obchodníkov tvrdí:„Musíš pritlačiť. Lebo keď necháš zákazníka odísť len tak, už sa nevráti.“ Na…
Prečítať článokAko presvedčiť zákazníka, aby kúpil? Odpoveď vás asi dosť prekvapí…
Chceli by ste poznať zázračné slová, frázy alebo obchodnícke techniky, ktorými by ste zaručene dokázali…
Prečítať článokAký ste obchodník? – otestujte sa!
Byť úspešným obchodníkom, to nie je len o predajných zručnostiach. Mali by sa…
Prečítať článokKeď predávate, pracuje obchodnícka logika proti vám?
Predstavte si, že ste majiteľ firmy a prídu vám dva e-maily od dvoch rôznych obchodníkov. Skúste…
Prečítať článokAko predať zákazníkovi hodnotu namiesto ceny?
Stará obchodnícka zásada hovorí:„Ak chcete zákazníka presvedčiť, aby kúpil, ukážte mu najprv hodnotu, ktorú kúpou získa.“…
Prečítať článokAko je to s nákupnými signálmi?
Je skvelé, ak sa zákazník zaujíma, ak sa veľa pýta. Toto sa zvyčajne považuje za nákupný…
Prečítať článokDaj si, bude ti to chutiť!
V predošlom blogu Na predaj potrebujete g..e! ste vo videu dostali odpoveď na otázku: Prezentovať…
Prečítať článokNa predaj potrebujete g…!
A je tu vyhodnotenie súťaže z minulého týždňa. Odpoveď na súťažnú otázku nájdete na konci…
Prečítať článokAko (ne)komunikovať s klientom…
Na videu si môžete pozrieť krátku ukážku z premiéry školenia Reset predaja. Upozorňujem v ňom na…
Prečítať článokKedy má predajca „šťastné ucho“?
Fakty o klientovi si nájdeme na internete. Ale jeho myšlienky a názory sa musíme dozvedieť…
Prečítať článokJe koniec mesiaca a ešte nemáte zarobené?
Ak ste platení províziou z predaja, možno to poznáte – do konca mesiaca zostáva pár dní…
Prečítať článokKedy je viac naozaj viac?
Na Facebooku som uverejnil jednu moju zákaznícku skúsenosť . Je to cenná lekcia do predaja, preto…
Prečítať článokAko je to s budovaním dôvery?
O budovaní dôvery sa píše asi v každej knižke o predaji. Mám ale pocit, že niektoré…
Prečítať článokZákazník pred podpisom zmluvy náhle zmenil názor?
V jednej diskusnej skupine na LinkedIn som náhodou natrafil na tému: „Už sa vám stalo,…
Prečítať článokDávate zákazníkovi „ohmatať“?
Zákazník má na kúpu svoje vlastné dôvody. Nie sú to ani vlastnosti, často ani výhody…
Prečítať článokPočítanie „po zákaznícky“…
Hovorí sa, že vzorec nákupného rozhodovania je: koľko zaplatím a koľko za to získam? Také…
Prečítať článokAko vás vníma váš budúci zákazník?
Aby ste dokázali úspešne predávať, okrem toho čo a ako predávate, je tu ešte jedna…
Prečítať článokSnažíte sa predať? Tak sa potom nečudujte…
Typický obchodník býva často naprogramovaný ako terminátor: „Choď a predávaj!“ Tak ide a snaží sa…
Prečítať článokČo majú spoločné zákazník a divá zver?
Psychológia predaja má veľa spoločného s fyzikálnymi zákonmi. Majú tú výhodu, že viete predvídať výsledky.…
Prečítať článokAko zákazníka „donútiť“ priznať farbu?
Predajca má pomáhať zákazníkom riešiť ich potreby. Na to musí dobre poznať ich situáciu. Ale…
Prečítať článokJedno z tajomstiev uzatvárania predaja
Uzatváranie predaja je medzi obchodníkmi častá téma. Nečudo – veď uzatváranie rozhoduje o tom, či…
Prečítať článokNie je po Vašich produktoch dopyt? Asi vám chýba toto…
Poskytujete finančné poradenstvo? Predávate doplnky výživy? Otvárate klientom účty kryté zlatom? Z vášho pohľadu je…
Prečítať článokAko otočiť pohľad zákazníka na cenu?
Viete ako sa na cenu díva váš zákazník? Jeho vzorec výpočtu totiž rozhodne o tom,…
Prečítať článokSte CYBORG? Ani zákazník nie je…
Videli ste niekedy film ako „Terminátor“? Ak áno, tak ste si určite v záberoch z…
Prečítať článokČo okrem námietok behá zákazníkovi hlavou, ale vám o tom nepovie?
Obchodníci mi často hovoria o námietkach svojich zákazníkov. Námietka je niečo, čo vám zákazník povie…
Prečítať článokAko môže obchodník zlepšiť svoju reč tela a pôsobiť tak dôveryhodnejšie?
Väčšinou sa v súvislosti s rečou tela hovorí skôr o zákazníkoch. Ako „dešifrovať“ ich gestá a postoje,…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (38)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (35)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)