2. júna 2015

Ako (ne)komunikovať s klientom…

Skolenie Reset predaja

Na videu si môžete pozrieť krátku ukážku z premiéry školenia Reset predaja. Upozorňujem v ňom na chybu, ktorú obchodníci často robia počas predajného rozhovoru (aj dnes som mal telefonát, kde mi ponúkali výhodnú investíciu do developerského projektu a urobili presne tú chybu, ktorú spomínam vo videu)…

Súťaž! – na konci videa položím otázku, na ktorú odpoveď som ešte nezverejnil. Návod na odpoveď je vo videu, len treba trochu porozmýšľať 🙂 Vašu odpoveď napíšte prosím do komentára pod týmto článkom…

Prví traja, ktorí odpovedia správne, získajú odo mňa knihu T.Kaszu: Tajomstvá uzatvárania predaja.

Súťaž trvá do 8.júna 2015 (do 20.00 hod.). Správnu odpoveď aj výhercov zverejním v utorok 9.6.2015. (Absolventi školenia Reset predaja sa súťaže bohužiaľ nemôžu zúčastniť, lebo už odpoveď poznajú.)

Pozor – vyhrávajú prví traja, ktorí v komentároch pod článkom správne odpovedia na otázku, ktorú uvidíte na konci videa. Video aj s odpoveďou uverejním 9.júna 2015. Držím vám palce pri hádaní 🙂

———————-

Stiahnite si ZDARMA:

33 komentárov

  1. Ak berieme pohár s vodou ako taký, tak : poloprázdny = poloplný. Z mrg-psycho sa odporúča „poloplný“. Z dôvodov vyššie popísaných. Mali by sme plniť , nie „vyprázdňovať“.

    ALE, ak berieme pohár s vodou ako obraz, obrazné pomenovanie a meriame ním spokojnosť klienta v podnikaní, tak sa pýtame. Kde klient je a kde chce byť o pol roka. A čo chce mať v pohári? Vodu alebo niečo lepšie?

    Áno, súhlasím, treba diskutovať s klientom, nie mu nakazovať, poučovať, určovať si ciele.

  2. záleží v akom stave/kondícii je zákazník. Ak je vonku teplo a je smädný tak otázka by bola: pohár je poloplný. na druhej strane ak je chladno a nie je smädný tak poviem, že pohár je poloprázdny. Vytvorím chuť a nie obavu

  3. Ja nemám dôvod riešiť filozofickú otázku plnosti pohára. Ja by som sa toho pána spýtal, či mu môžem priniesť aj kávičku.

  4. Ďakujem za všetky doterajšie odpovede, objavili sa medzi nimi aj nejaké správne. Ale s vyhodnotením vás ešte trochu ponapínam 🙂

    • Áno, prezentáciou faktov nič nepokazíte. Otázka ale zostáva stále nezodpovedaná – je to pre zákazníka poloplné alebo poloprázdne? Moje odporúčanie je – opýtať sa na to zákazníka („Bude vám toľko vody stačiť?“). To je častá chyba predajcov – povedia informáciu a nezistia si, ako tú informáciu hodnotí zákazník. Ale vďaka za tip, Peter, ideme ďalej :))

  5. Nezalezi na tom ako hladinu vidim ja. Zalezi na tom ako ju vidi on no hlavne kam ju potrebuje dostat, lebo ja mu s tym viem pomoct.
    Co som vyhral? Auto uz mam! 🙂

  6. Ak to máme ušiť na potreby zákazníka, tak…
    „fero tento pohár hodnotí ako poloplný, lebo…“ (a uvediem situáciu Fera, za akých okolností to považoval za poloplné)
    „na druhej strane, Gertrúdka ho považuje za poloprázdny, lebo…“ (a situácia Gertrúdky, za akých okolností to považovala za poloprázdne)

    S ktorým z nich sa stotožnujete vy pán zákazník? Vaša situácia sa podobá Ferovi alebo Gertrúdke?
    Výber osôb (firiem, iných zákazníkov) a ich situácií závisí pravdepodobne od toho, čo chcem dosiahnuť 🙂

    Žiadna sugescia, zákazník sa rozhodnuje sám (vychutná si ten pocit) a ja sa dozviem novinky 🙂

    • Super prístup, Michal! Páči sa mi váš spôsob – použiť pri zisťovaní príklady iných zákazníkov. Palec hore. Bohužiaľ, vaša odpoveď prišla trochu neskoro, takže tentokrát je to bez výhry 🙁 Ale nabudúce, verím že to vyjde :))

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *

Odoslať komentár

Zdieľať článok
Facebook
X
LinkedIn

Chcete zlepšiť predaj vo vašej firme?