Kategórie článkov
Vyhľadávanie
Pesimizmus – neviditeľná brzda predaja?
Ako vplýva postoj obchodníka na jeho vyhliadky na úspech? (článok si môžete aj vypočuť, link…
Prečítať článokKedy má školenie predajcov zmysel?
Uvažujete o školení (tréningu) pre vašich predajcov, ale nemáte istotu, či to má zmysel? Či…
Prečítať článokTri kľúčové úlohy B2B-obchodníka v roku 2025
Zdá sa, že pre B2B-obchodníkov rok 2025 NEBUDE žiadna brnkačka. Pre niektoré segmenty celkom určite…
Prečítať článokTajomstvo výkonnosti obchodníka
Od šéfov predaja občas dostávam otázku: „Mám obchodníka, ktorý má slabé výkony. Niečo síce predá,…
Prečítať článokAký budeš, obchodný rok 2021?
Kto rozhodne – my alebo okolnosti? Stojí pred nami nová cesta, dlhá 365 dní. Aká…
Prečítať článokDôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie
V dnešnej situácii, kedy sa nám predaj poriadne „pritvrdzuje“, je každá rada dobrá. Jednu takú…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)
Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)
Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)
Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste…
Prečítať článokAko prežiť ťažké časy ako obchodník (2.časť)
Ak vám náhodu ušla 1.časť, odporúčam prečítať si ju tu: Ako prežiť ťažké časy ako…
Prečítať článokAko sa lepšie „nakopnúť“ do pracovného dňa
Prajem vám veľa úspechov v novom roku! Chcem ho začať témou, ktorá s predajom nesúvisí.…
Prečítať článokCRM – aktivátor predaja alebo mŕtva databáza klientov?
CRM (skratka: client relationship management) už nie je v obchodných firmách celkom neznámym pojmom. Mnohé…
Prečítať článokAko uzavrieť obchod za polovičný čas vďaka stupídne jednoduchej technike
Zo stretnutia odchádzate nadšený – váš návrh sa zákazníkovi páčil, už zostáva iba poslať formálnu…
Prečítať článokAko získať konkurenčnú výhodu, navyše rýchlo a bez nákladov?
Firma alebo obchodník, ktorí ako prví zareagujú na dopyt zákazníka, majú o 248% vyššiu pravdepodobnosť, že…
Prečítať článokDva zaručené spôsoby ako demotivovať obchodný tím
Žiaden manažér predaja nechce svojich obchodníkov vedome demotivovať. Naopak – každý sa snaží so svojim tímom dosiahnuť čo…
Prečítať článokAké 2 kroky by mal urobiť manažér predaja, ak potrebuje rýchlo zvýšiť predaj
„Aké 2 kroky by ste podnikli ako nový manažér predaja hneď v prvom týždni, aby…
Prečítať článokÚspešnosť ponúk ako nástroj manažovania predaja?
Úspešnosť ponúk je jeden z kľúčových hodnotiacich parametrov obchodníka. Z pohľadu manažmentu predaja je dokonca údaj…
Prečítať článokNovinka pre manažérov!
Hurá! Práve vyšla v slovenčine nová kniha: Prirodzené zákony manažmentu od A.Marena. Je určená (nielen obchodným)…
Prečítať článokObchodník ako krotiteľ zveri?
S klientmi väčšinou hovorím o obchodníckych zručnostiach. Ale rovnako tak dôležitá je aj zručnosť, ktorá sa ale…
Prečítať článokPomáha tlak na predaj(cov)?
Asi každý šéf predaja zažil situácie, keď sa obchodníci pred koncom mesiaca ešte ani len nepriblížili…
Prečítať článokAko predajcu nadchnúť pre produkt?
Nejdem diskutovať o tom, či predajca má alebo nemá mať nadšenie pre svoj produkt.…
Prečítať článokJe vaša firma kapor, šťuka alebo chobotnica?
Z prírodovedy vieme, že kapor je pomalý a plachý, šťuka je rýchla a dravá a…
Prečítať článokSúťaže predajcov – dvojsečná zbraň?
Súťaže dokážu vyburcovať predajcov k lepším výkonom. To je známa vec. Ale čo ak máte…
Prečítať článokNajľahší spôsob, ako plytvať obchodným potenciálom…
Každý obchodník vám povie, že najťažšie je otvoriť si dvere k novému zákazníkovi. Väčšinou to…
Prečítať článokČo treba sledovať, ak ste manažér predaja?
Ak robíte jednorazové predaje, tak vám stačí sledovať množstvo aktivít vašich predajcov. Ale čo ak…
Prečítať článokŠéfe predaja, je váš kurz správny?
Obchodná firma meria svoju výkonnosť väčšinou veľkosťou obratu. Za koľko Eur sme predali? Obrat je…
Prečítať článokČo nedá spávať manažérom predaja?
Mať na pleciach zodpovednosť za obchodné výsledky firmy je veľké bremeno. O to ťažšie je…
Prečítať článokDať alebo nedať predajcovi na výplatu 4.000 €?
Možno ste ako šéf už boli v situácii, že váš predajca mal dostať na výplatu…
Prečítať článokSte ako včelia kráľovná alebo ako vedúci letovej prevádzky?
Otázka v nadpise znamená: Viete na čom práve pracujú vaši predajcovia? Máte prehľad, v akom je…
Prečítať článokRada začínajúcim predajcom.
Nedávno som dostal e-mail od čitateľa, ktorý začal pracovať ako predajca v jednej poisťovni. Žiadal…
Prečítať článokPrečo sa prestalo dariť alebo malá lekcia jachtingu.
Ak niekto má v predaji výsledky a potom sa dostane s výkonmi dole, má to…
Prečítať článokPredaj ako v rozprávke o troch grošoch…
V rozprávke o troch grošoch sa hovorí: „prvý groš vráť, druhý odlož a tretí môžeš…
Prečítať článokHľadáte hviezdy do obchodného tímu?
V štúdii „Ako najať a vychovať vášho ďalšieho top-predajcu“, ktorú zverejnili H.Greenberg, H.Weinstein a P.Sweeney,…
Prečítať článokČo je to cyklus „svrbenia“ alebo ako správne načasovať opakovaný predaj?
Zažili ste už na dovolenke pocit, že ste po týždni už nevedeli obsedieť? Alebo ste…
Prečítať článokStarého psa novým kúskom nenaučíš?
Ak ste šéf predaja, možno ste zažili niečo takéto: po školení predaja (alebo po inej…
Prečítať článokPotrebujete zmenu?
Často som svedkom toho, ako sa obchodníci (alebo firmy) snažia dosiahnuť lepšie výsledky robením tých…
Prečítať článokAby sa leto nestalo zimným spánkom (v biznise).
Máte aj vy počas leta „uhorkovú sezónu“? Ak máte sezónny predaj a leto u vás…
Prečítať článokDva štýly riadenia predajcov (a ktorý kedy použiť).
Minule som písal o dôležitosti denného plánovania a vyžadovania činností smerujúcich k predaju. Dnes chcem…
Prečítať článokAko priviesť obchodný tím k lepším výsledkom?
Hlavnou úlohou šéfa predaja je zabezpečiť, aby predajcovia dosahovali očakávané výsledky (t.j.stanovený obrat alebo počet…
Prečítať článokVyhľadávanie
Kategórie článkov
- Komunikácia (5)
- Maloobchodný predaj (8)
- Manažment predaja (39)
- Námietky (25)
- Noví zákazníci (23)
- Obchodný rozhovor (42)
- Plánovanie predaja (29)
- Prezentovanie (19)
- Psychológia predaja (36)
- Rôzne (46)
- Stratégie predaja (17)
- Telefonovanie (21)
- Uzatváranie predaja (15)
- Veľtrhy a výstavy (5)