Tri vývojové štádiá predajcov.

Tak ako všetko živé prechádza svojim vývojom, rovnako aj predajcovia majú svoje vývinové štádiá. Ale na rozdiel napríklad od motýľa u predajcov posun na vyšší vývojový stupeň bohužiaľ nie je automatický. Niekto sa za celú svoju obchodnícku „kariéru“ neposunie ani o stupeň vyššie… Počas svojej praxe som vypozoroval tieto TRI štádiá predajcov: PONÚKAČ: niečo sa…

Details

Nie je po Vašich produktoch dopyt? Asi vám chýba toto…

Poskytujete finančné poradenstvo? Predávate doplnky výživy? Otvárate klientom účty kryté zlatom? Z vášho pohľadu je váš produkt pre klienta užitočný. Možno až nevyhnutný, ak sa v budúcnosti nechce dostať do problémov. Ale prečo vás potom nikto sám od seba neosloví, aby od vás niečo kúpil? Je to preto, lebo ľudia si množstvo problémov, skutočných alebo…

Details
Priama otazka na zakaznika

Je takáto otázka obchodníkova priamosť alebo je to už drzosť?

Predstavte si, že zákazník už tretí krát oddialil svoje rozhodnutie. Vy ste vypracovali ponuku, ale zákazník sa k nej stále nevyjadril. Vždy vymyslí nejaký dôvod, ale vy máte pocit, že sa iba vyhovára. Čo urobíte? Budete hrať túto „schovávačku“ ďalej, alebo začnete pátrať po pravde? Záleží od toho, či chcete držať nádej pri živote za každú…

Details

Vitajte…a dovidenia, pán zákazník!

Dôležitosť prvého kontaktu so zákazníkom ani netreba zdôrazňovať. Najčastejšie o ňom hovorím v súvislosti s telefonátom alebo osobným stretnutím. Ako však zvládate prvý kontakt so zákazníkom, ktorý príde na vašu webovú stránku? Pri osobnom kontakte máte minútu-dve, ale na webe iba sekundyrozhodujú o tom, či zákazník zostane alebo odíde inam. Preto by ste mali mať…

Details