2. júna 2015

Ako (ne)komunikovať s klientom…

Skolenie Reset predaja

Na videu si môžete pozrieť krátku ukážku z premiéry školenia Reset predaja. Upozorňujem v ňom na chybu, ktorú obchodníci často robia počas predajného rozhovoru (aj dnes som mal telefonát, kde mi ponúkali výhodnú investíciu do developerského projektu a urobili presne tú chybu, ktorú spomínam vo videu)…

Súťaž! – na konci videa položím otázku, na ktorú odpoveď som ešte nezverejnil. Návod na odpoveď je vo videu, len treba trochu porozmýšľať 🙂 Vašu odpoveď napíšte prosím do komentára pod týmto článkom…

Prví traja, ktorí odpovedia správne, získajú odo mňa knihu T.Kaszu: Tajomstvá uzatvárania predaja.

Súťaž trvá do 8.júna 2015 (do 20.00 hod.). Správnu odpoveď aj výhercov zverejním v utorok 9.6.2015. (Absolventi školenia Reset predaja sa súťaže bohužiaľ nemôžu zúčastniť, lebo už odpoveď poznajú.)

Pozor – vyhrávajú prví traja, ktorí v komentároch pod článkom správne odpovedia na otázku, ktorú uvidíte na konci videa. Video aj s odpoveďou uverejním 9.júna 2015. Držím vám palce pri hádaní 🙂

———————-

Chcete odo mňa dostávať aj ďalšie praktické tipy na zlepšenie predaja? Zadajte Váš e-mail a pošlem vám ich 1-2x mesačne vo forme newslettera. Z ich odberu sa môžete samozrejme kedykoľvek odhlásiť.

33 komentárov

  1. Srdečne pozdravujem Martin,
    ak dovolíte ja si myslím že odpoveď je: obe možnosti sú správne.
    Pohár je poloplný aj poloprázdny, záleží iba na tom, ako tú otázku položíme zákazníkovi.
    Keď sa zákazníka opýtam či je poloplný, alebo polprázdny tak mi môže povedať ako odpoveď
    že je poloplný ale aj poloprázdny…takže otázka na zákazníka by bola:
    Pán zákazník ten pohár je poloplný však? on sa s tým stotožní, lebo s tým nemá problém a je to.
    Alebo tá istá otázka len v modrom 🙂 čiže: Pane ten pohár je poloprázdny však? a nasleduje to isté…

    Ďakujem za knihu ešte ju nemám a teším sa na ňu 🙂

    Želám veľa zdravia a lásky !!!

    S pozdravom

    Vladimír Hrončok

    • Pozdravujem Vladimír! Začali ste dobre – obe možnosti sú (resp.môžu byť) správne. A výborne ste dodali „záleží iba na tom, ako tú otázku položíme zákazníkovi.“ Ale potom ste sa trochu odklonil iným smerom – k sugestívnym otázkam, ktoré zákazníkovi podsúvajú, čo si má myslieť. Dnes sú už zákazníci na to dosť citliví. A môže to vyvolať konfrontáciu. Ja sa preto prikláňam skôr k neutrálnemu spôsobu – zákazníka sa jednoducho opýtať: „Bude vám stačiť toľko vody?“ alebo „Je tam pre vás dostatok vody?“ A podľa toho čo odpovie budem vedieť, ako to vníma on. Tak či onak, vďaka za váš komentár, je super že ste sa zapojili!

  2. Obe sú správne. Je dôležité zistiť, čo je správne pre zákazníka. Ak bude chcieť zákazník, aby bol plný, bude plný a naopak. Je dôležité sa dobre opýtať 🙂

  3. Klientovi ukazem potencial a vyhody pohara, aby sa vedel sam rozhodnut. Pohar je do polovice plny, staci uz len polovicu naplnit. A potom moze vodu pouzit na co chce. 🙂
    Ak by mi ale povedal na co (a kolko vody) chce vodu pouzit, mozno by sme zvolili iny pohar.

  4. Ak by som mal odprezentovať uvedený pohár s vodou, tak viac ako pohár zákazníka predsa zaujíma tá voda, ktorú chce použiť, vypiť, alebo ňou poliť kvety, a možno doň dať vrecúško s čajom, povedal by som: „Nech sa páči, tu je Vaša voda.“

Pridaj komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *

Odoslať komentár

Zdieľať článok
Facebook
X
LinkedIn

Chcete zlepšiť predaj vo vašej firme?