Na videu si môžete pozrieť krátku ukážku z premiéry školenia Reset predaja. Upozorňujem v ňom na chybu, ktorú obchodníci často robia počas predajného rozhovoru (aj dnes som mal telefonát, kde mi ponúkali výhodnú investíciu do developerského projektu a urobili presne tú chybu, ktorú spomínam vo videu)…
Súťaž! – na konci videa položím otázku, na ktorú odpoveď som ešte nezverejnil. Návod na odpoveď je vo videu, len treba trochu porozmýšľať 🙂 Vašu odpoveď napíšte prosím do komentára pod týmto článkom…
Prví traja, ktorí odpovedia správne, získajú odo mňa knihu T.Kaszu: Tajomstvá uzatvárania predaja.
Súťaž trvá do 8.júna 2015 (do 20.00 hod.). Správnu odpoveď aj výhercov zverejním v utorok 9.6.2015. (Absolventi školenia Reset predaja sa súťaže bohužiaľ nemôžu zúčastniť, lebo už odpoveď poznajú.)
Pozor – vyhrávajú prví traja, ktorí v komentároch pod článkom správne odpovedia na otázku, ktorú uvidíte na konci videa. Video aj s odpoveďou uverejním 9.júna 2015. Držím vám palce pri hádaní 🙂
———————-
33 komentárov
Poloplný alebo poloprázdny je celkom jedno, lebo z jednej strany bude polo-plný a z druhej polo-prázdny.
Srdečne pozdravujem Martin,
ak dovolíte ja si myslím že odpoveď je: obe možnosti sú správne.
Pohár je poloplný aj poloprázdny, záleží iba na tom, ako tú otázku položíme zákazníkovi.
Keď sa zákazníka opýtam či je poloplný, alebo polprázdny tak mi môže povedať ako odpoveď
že je poloplný ale aj poloprázdny…takže otázka na zákazníka by bola:
Pán zákazník ten pohár je poloplný však? on sa s tým stotožní, lebo s tým nemá problém a je to.
Alebo tá istá otázka len v modrom 🙂 čiže: Pane ten pohár je poloprázdny však? a nasleduje to isté…
Ďakujem za knihu ešte ju nemám a teším sa na ňu 🙂
Želám veľa zdravia a lásky !!!
S pozdravom
Vladimír Hrončok
Pozdravujem Vladimír! Začali ste dobre – obe možnosti sú (resp.môžu byť) správne. A výborne ste dodali „záleží iba na tom, ako tú otázku položíme zákazníkovi.“ Ale potom ste sa trochu odklonil iným smerom – k sugestívnym otázkam, ktoré zákazníkovi podsúvajú, čo si má myslieť. Dnes sú už zákazníci na to dosť citliví. A môže to vyvolať konfrontáciu. Ja sa preto prikláňam skôr k neutrálnemu spôsobu – zákazníka sa jednoducho opýtať: „Bude vám stačiť toľko vody?“ alebo „Je tam pre vás dostatok vody?“ A podľa toho čo odpovie budem vedieť, ako to vníma on. Tak či onak, vďaka za váš komentár, je super že ste sa zapojili!
poar je naplneny jeo produktami ktory si este zakaznici nekupili, takze sup sup vyprazdnit…
Obe sú správne. Je dôležité zistiť, čo je správne pre zákazníka. Ak bude chcieť zákazník, aby bol plný, bude plný a naopak. Je dôležité sa dobre opýtať 🙂
sklenený a čistý 🙂
“ Vas pohar je poloplny, to je problem. Pitny rezim je dolezity v opacnom pripade Vam hrozi zdravotny problem“
Klientovi ukazem potencial a vyhody pohara, aby sa vedel sam rozhodnut. Pohar je do polovice plny, staci uz len polovicu naplnit. A potom moze vodu pouzit na co chce. 🙂
Ak by mi ale povedal na co (a kolko vody) chce vodu pouzit, mozno by sme zvolili iny pohar.
Záleží na tom či mu ten pohár chcem predať, tak je poloplný, ale ak ho prezentujem ako situáciu v jeho firme, tak poloprázdny.
poloplný, v pohári už niečo je -je naplnený, ale ešte nie podľa jeho obsahu a možnosti
Ak by som mal odprezentovať uvedený pohár s vodou, tak viac ako pohár zákazníka predsa zaujíma tá voda, ktorú chce použiť, vypiť, alebo ňou poliť kvety, a možno doň dať vrecúško s čajom, povedal by som: „Nech sa páči, tu je Vaša voda.“