Ako nakopnúť predaj vo firme?
- uzavretý worskhop pre skupinu 4-12 účastníkov
Aby vaši obchodníci mohli zlepšiť svoje výsledky, najprv potrebujú vedieť, kde sú ich rezervy. Je to individuálne. Nie vždy sa to hľadá ľahko. A väčšinou na to počas prevádzkového frmolu ani nie je čas. Ste radi, že na spoločných poradách stihnete poriešiť aspoň to najnutnejšie. A o nejakom zdieľaní skúseností nemôže byť ani reči 🙂
Vaši ľudia tak možno nechtiac predávajú so „zatiahnutou ručnou brzdou“ a vytvárajú tak zbytočné straty. (Ako to viem? V prieskume až 59% zákazníkov uviedlo, že nekúpili kvôli nejakému prešľapu predajcu. To je viac ako polovica! Trochu drahý špás, nemyslíte? Vy tak zbytočne prichádzate o obrat a vaši obchodníci o provízie.)
Vždy sa dajú dosahovať lepšie výsledky, dokonca možno aj s menším úsilím. Nepríde to však samé od seba! Treba sa na chvíľu zastaviť a nastaviť si veľké zrkadlo. Pozrieť sa na to z iného uhla.
Vytrhnite vašich ľudí na pol dňa z ich každodennej operatívy. Vypneme telefóny, vyhrnieme si rukávy a spoločne si odpovieme na nasledujúce otázky:
- Od čoho závisia obchodné výsledky firmy?
- Aká je aktuálna situácia v našom trhovom segmente?
- Ako to ovplyvňuje náš predaj, aké nové výzvy a príležitosti nám to prináša?
- Kde v predajnom procese máme najväčšie straty a čo by sme s tým ako obchodný tím mohli urobiť?
- Čo nám naopak funguje a mohli by sme to podporiť?
- Ktoré zo štyroch zdrojov obchodov nevyužívame naplno?
- Od čoho sa odvíjajú výsledky obchodníka?
- Ako zistím, kde sú moje skryté rezervy?
- V ktorých zručnostiach sa potrebujem zlepšiť?
- Aké nástroje by mi pomohli zvýšiť efektivitu v predaji?
- Čo môžem urobiť už zajtra, aby som sa posunul ďalej?
Pozrieme sa na reálnu situáciu, v ktorej sa nachádza váš predaj. Pomenujeme oblasti, ktoré najviac ovplyvňujú vaše obchodné výsledky a identifikujeme úzke hrdlá, ktoré váš tím brzdia v napredovaní. Ak bude treba, vytiahnem svoj zoznam 27 spôsobov ako zvýšiť predaj a verím, že aj z neho vyberieme aspoň jeden-dva body 🙂 Výsledkom bude akčný plán a konkrétne úlohy, ktoré vám pomôžu dosiahnuť lepšie výsledky v predaji.
Poznámka – nečakajte, že po jednom pol dni sa stanú nejaké veľké zázraky. A to ani nie je cieľom – zmena má prebiehať postupne, krok po kroku. Ani Rím nepostavili za jeden deň. Dôležité je začať…
Napríklad v jednej firme sme na konci workshopu spísali zoznam ôsmych vecí, na ktorých chcú v najbližších dňoch popracovať. Všetko sú to veci, ktoré firme prinesú nie jednorazový, ale dlhodobý efekt. A o to predsa ide…
Ak už dlhšie uvažujete o vzdelávaní vášho obchodného tímu a doteraz ste žiadne školenie u vás nerobili, toto je ideálny štart 🙂
Miesto: dohodou (do 200 km od BA)
Termín: dohodou
Trvanie: 3 hod. (9-12h alebo 13-16h)
Last-minute cena: 295 eur* (platí iba pre termíny do 7.2.25, pre skupinu 4-12 účastníkov)
Bežná cena: 395*eur (ide o jednorazovú uvádzaciu cenu, ďalšie školenia pre tú istú firmu sú už za štandardné ceny)
Pri väčšej vzdialenosti ako 200 km od BA je cena dohodou.
Garancia: dopredu neplatíte nič. Fakturovať vám budem len vtedy, ak budete s obsahom a priebehom workshopu spokojní.
*ceny sú uvedené bez DPH, nezahŕňajú prenájom školiacej miestnosti ani cestovné náklady (BA a späť)
P.S.1 Termíny sa mi postupne zapĺňajú. Kontaktujte ma čo najskôr, inak vám neviem zaručiť, že ešte budem voľný.
P.S.2 Máte k workshopu nejaké otázky alebo požiadavky? Volajte, píšte…
