Sebaobrana pri cene
Cena je dôležitá súčasť obchodného prípadu, rovnako ako dodacia lehota, splatnosť atď. Napriek tomu je pre mnohých obchodníkov nočnou morou predstava, že zákazník túto tému vytiahne na obchodnom jednaní. Nevedia totiž, ako to správne uchopiť…
Stretávate sa počas predaja s cenovými námietkami?
Hovoria vám, že ste drahí?
Riešite občas dilemu, či dať alebo nedať zľavu?
Vypočujte si podcast, do ktorého ma ako hosťa pozval Jaroslav Sedlák, autor úspešnej série podcastov 24 hodín na úspech. Verím, že v ňom nájdete inšpiráciu ako sa zachovať v situáciách, keď ide o cenu 🙂
P.S. Šéfovia predaja – stretávajú sa vaši obchodníci u zákazníkov s cenovým tlakom a porovnávaním? A riešia to každý tak-nejak „po svojom“? Vedeli by ste si u vás predstaviť celodenný tréning s vašim obchodným tímom, kde by som ich na tieto situácie pripravil tak, že bez zaváhania budú vedieť ako zaraegovať?
Kontaktujte ma a pozrieme sa na možnosti (martin@akopredavat.sk, 0905 470 869)…
Chcete viac tipov na zvýšenie predaja? |
Facebook komentáre
Štítky: námietka na cenu, predajné techniky, predajné zručnosti, psychológia predaja, riešenie námietok