Technici – nevyužitá predajná sila?
Vo väčšine firiem existujú obchodné a technické oddelenia ako dve samostatné jednotky. Každé má svoje úlohy, priority a spôsob práce. Ale čo ak vám uniká jedna zásadná vec? Že práve…
Overte si, či vy (alebo vaši obchodníci) ovládate aspoň tie najzákladejšie zručnosti, ktoré by mal ovládať každý, kto v dnešnej dobe chce úspešne predávať…
Vo väčšine firiem existujú obchodné a technické oddelenia ako dve samostatné jednotky. Každé má svoje úlohy, priority a spôsob práce. Ale čo ak vám uniká jedna zásadná vec? Že práve…
Je pravda, že sedenie na zadku a civenie do počítača ešte nikomu žiaden obchod neprinieslo. Na druhej strane, tlačiť obchodníkov do aktivít tiež nemusí priniesť lepšie výsledky. Dokonca to môže…
V 1.časti článku Ako precovať s nákupnou teplotou zákazníka sme si popísali prvé štyri fázy. V dnešnom článku doplním zvyšné štyri. Spolu ich je teda osem – ak teda chcete…
Zákazník pri nákupnom rozhodovaní prechádza určitými fázami. Preto nie je jedno kedy a o čom s ním rozprávame. Tých fáz je spolu osem a v dnešnom článku si popíšeme prvé…
V článku sa dozviete, podľa akých kritérií sa dá a nedá posúdiť, kto je aký dobrý obchodník.
Od čoho závisí výsledok akvizičného telefonátu? Výsledok takéhoto telefonátu závisí od viacerých vecí: od kvality zoznamu kontaktov, od nálady volaného, od vašej nálady, od call-scriptu, od situácie vo firme, kam…