Workshop: Profesionálny B2B-predaj
otvorený workshop pre obchodníkov, ktorí predávajú produkty a služby firmám
Časy, kedy stačilo prísť do firmy a ponúknuť svoje produkty alebo služby sú preč. Dokonca DÁVNO preč. Teda ak nechcete byť v očiach zákazníka „zase ďalší obchoďák, ktorý mu chce niečo predať“. Na takých už je veľmi dobre vycvičený. A ak sa aj k nejakej zmysluplnej ponuke dopracujete, väčšinou to stroskotá na rozhodnutí niekoho iného, pohorí to na cene, alebo to „zatiaľ“ odložia a „ozvú sa vám, keď to bude aktuálne“ 🙂
Poznáte to?
Dnes na to treba ísť úplne inak. Ak nechcete v obchode mlátiť prázdnu slamu, treba začať hrať podľa iných pravidiel. Treba lepšie porozumieť psychológii zákazníka a spôsobu, akým sa rozhoduje. Pri predaji firmám je navyše do nákupného rozhodovania zapojených viacero ľudí. Väčšina z nich sa bude na začiatku zmenám brániť. Najmä ak im doterajší spôsob nejako funguje. A vo finále sa pripravte aj na súboj s lacnejšou konkurenciou. Je toho teda dosť, na čo by obchodník mal byť perfektne pripravený, ak nechce ťahať za kratší koniec…
Na workshope preberieme nasledujúce témy:
- Ako sa zmenila úloha obchodníka v B2B-predaji?
- Čo motivuje firemných zákazníkov ku zmene a ako s tým pracovať?
- Ako zaujať zákazníka, ktorý zatiaľ nič nepotrebuje?
- Ako prekonať počiatočnú bariéru nedôvery?
- Na čo sa zamerať v úvodných fázach obchodného prípadu?
- Ako prispôsobiť komunikáciu nákupnej teplote zákazníka?
- Ako správne diagnostikovať, resp. vytvárať nové potreby?
- Podľa čoho sa rozhodnúť, či vôbec niečo ponúknuť alebo nie?
- Ako získať väčšiu kontrolu nad priebehom nákupného procesu?
- Ako sa pri prezentácii návrhu odlíšiť od konkurencie?
- Ktoré argumenty sú zvyčajne najúčinnejšie?
- Akým „prešľapom“ je dobré vyhnúť sa počas obchodného rozhovoru?
- Aké informácie je dobré uviesť v cenovej ponuke?
- Ako eliminovať väčšinu námietok už na začiatku?
- Ako získavať priebežnú spätnú väzbu od zákazníka?
- Čo robiť, ak zo strany zákazníka cítim vlažnú odozvu?
- Ako postupovať, keď sa obchod v závere „zašprajcuje“?
- Ako si vyhodnocovať uzavreté obchodné prípady?
Cieľová skupina: začínajúci a stredne pokročilí obchodníci, ktorí predávajú firmám; obchodní manažéri; majitelia menších firiem, ktorí zároveň aj predávajú
Forma: teoretické vstupy – vysvetlenie princípov, postupov a uvedenie príkladov z praxe, sú kombinované praktickými cvičeniami a tréningom (ak to nedokážeš použiť, tak tomu vlastne nerozumieš). Počas celého worskhopu je priestor aj na diskusiu a kladenie otázok.
Výsledok: z workshopu budete odchádzať s porozumením najdôležitejších princípov a techník moderného B2B-predaja. Budete mať istotu v tom, ako postupovať a ako reagovať na najčastejšie situácie, s ktorými sa v predaji stretnete. Na záver si vypracujete akčný plán, ako zavediete nové poznatky do svojej praxe. Zo dňa na deň to žiaľ nepôjde 😉
Termíny:
19.02.25 Nitra
05.03.25 Košice
Trvanie: 9.00 – 16.30 hod.
Cena: 275*eur (pre prihlášky do 31.1.25 je cena 245*eur)
Ak sa zúčastníte aj workshopu Cold-calling: Ako telefonovať do firiem, získavate zvýhodnenie -20 € na oba workshopy. Označte prosím túto možnosť v prihláške.
*ceny sú bez DPH, obsahujú účasť na školení, materiály a občerstvenie. Obed v cene nie je zahrnutý.
Garancia: v prípade, že nebudete s obsahom a priebehom workshopu spokojní, vrátim vám peniaze v plnej výške. Ak nechcete kupovať „mačku vo vreci“, príďte na prvé dve hodiny worskhopu zdarma a až potom sa rozhodnite, či zostanete alebo nie. Ale potom to už bude za plnú cenu. V prihláške zakliknite „Ochutnávka“.
P.S.1 Máte k workshopu nejaké otázky? Volajte, píšte…
P.S.2 Rovnaký worskhop viem spraviť aj uzatvorenou formou, iba pre váš obchodný tím, prispôsobený vášmu produktu a vašej cieľovej skupine. Ak vediete obchodný tím, prídite sa na 2 hodiny pozrieť zdarma a uvidíte, či by to bolo vhodné aj pre vašich ľudí. V prihláške zakliknite možnosť „Ochutnávka“ 😉
