Vychytávky moderného predaja
Všimli ste si, že predaj firemným zákazníkom je stále náročnejší?
Nikto sa nechce stretávať, všetci to chcú len poslať e-mailom a potom už nereagujú?
Aj keď sa veci zo začiatku vyvíjajú sľubne, nakoniec to aj tak stroskotá na cene, alebo to zmietne zo stola niekto z nadriadených?
Vypracujete cenovú ponuku, a zákazník sa v závere rozhodne odložiť to na neskôr, resp. na neurčito?
Venujete obchodným prípadom maximum úsilia, ale vaša úspešnosť v ich uzatváraní je napriek tomu nižšia ako 25%?
Ak ste sa našli v niektorom z bodov, chce to nejakú zmenu! Lebo rovnaký postup vám bude prinášať tie isté (a postupne ešte horšie) výsledky.
Čo sa na školení naučíte?
- Čo všetko je dnes "inak" vo svete B2B-predaja ?
- Ako je to s nákupnou motiváciou na nasýtenom trhu?
- Ako funguje psychológia rozhodovania zákazníka a ako s ňou treba pracovať?
- Ako reagovať na dopyty, aby ste zbytočne neplytvali časom a energiou?
- Ako sa odlíšiť od konkurencie tak, aby to zákazníkovi dávalo zmysel?
- Ktoré sú zlomové momenty predajného procesu?
- Ako nenásilne manažovať priebeh obchodu, aby ste nad ním nestratili kontrolu?
- Čo robiť, keď sa zákazník odmlčí?
- Ako oživiť nedokončený obchod z minulosti?
Pre koho je workshop určený?
- pre obchodníkov (v B2B),
- pre majiteľov firiem a obchodných riaditeľov,
- pre freelancerov,
- školenie nie je vhodné pre predajcov v kamenných predajniach.
Témy školenia:
Ako sa vnútorne nastaviť, aby ste si sami nesabotovali predaj
- Ako postupovať, keď príde žiadosť o cenovú ponuku
- Ako sa (aj s pomocou AI) pripraviť na obchodné stretnutie
Ako na začiatku vzbudiť záujem a získať si rešpekt zákazníka
Ako hľadať a vytvárať potreby, keď je zákazník so všetkým spokojný
- Ako dosiahnuť, aby pri výbere nerozhodovala iba cena?
- Čo robiť, keď má zákazník kritériá výberu už stanovené (a sú vo váš neprospech)?
Ako reagovať na „anti-nákupné“ signály a ako odhaľovať skryté pasce
- Ako postupovať, ak budú o vašom návrhu rozhodovať viacerí ľudia
- Čo urobiť, keď sa obchod „zasekne“?
Slovo „Vychytávky“ je v názve použité zámerne – nebudeme totiž hovoriť o úplne základných veciach (o zisťovaní potrieb, o otvorených a zatvorených otázkach, o prezentovaní, uzatváraní a o ďalších veciach, o ktorých čvirikajú už aj vrabce na streche).
Budeme hovoriť o obchodníckej nadstavbe – o veciach, ktoré v zásadnej miere ovplyvňujú výsledok predaja. A o ktorých sa až tak veľa nehovorí.
Aby sa nezbudlo – všetko si aj pekne precvičíte. Áno, nebude to len teória – naučíte sa to aj prakticky používať. Takže trochu sa aj zapotíte 😉
25.11. 2025 – Trnava
04.12.2025 – Poprad
Cena: 295 € / osoba
Ďalší účastníci z rovnakej firmy: 245 €
Prihlášky do 18.11.25: -20%
Obchodníci – SZČO: 195 € (pevná cena)
- ceny sú uvedené bez 23% DPH
- v cene sú materiály a občerstvenie, obed v cene nie je
Počet účastníkov: max. 10
Ste majiteľ firmy, obchodný riaditeľ alebo vedúci obchodného tímu? Rozmýšľate, či by takýto tréning bol vhodný aj pre vašich obchodníkov?
Prídite sa na prvú polovicu pozrieť zdarma. Ak vás školenie osloví, môžeme niečo podobné zorganizovať uzavretou formou iba pre váš obchodný tím.
Pre ostatných platí 100% garancia spokojnosti – ak po školení usúdite, že to nenaplnilo vaše očakávania, peniaze vám do posledného centu vrátim späť.
Lektor:
Martin Mišík – konzultant a tréner s vyše 20-ročnou praxou, bývalý obchodný riaditeľ, vďaka funkčným technikám a prepracovanému systému predaja pomohol už tisíckam obchodníkov dosiahnuť lepšie výsledky.
P.S.1 Toto je moje posledné otvorené obchodnícke školenie v tomto roku. Nezmeškajte príležitosť na upgrade vašich obchodných zručností – vráti sa vám to nielen vo vyšších predajoch, ale aj vo väčšom sebavedomí a istote, ktoré vďaka tomuto školeniu získate.
P.S.2 Chcete toto školenie urobiť uzavretou formou iba pre váš obchodný tím? Napíšte mi, pošlem vám viac info…