Vychytávky moderného predaja

Prečo toto školenie? Nasýtený trh; odmietaví zákazníci; tvrdá konkurencia; cenový boj, nekonečné rozhodovanie, obmedzené rozpočty; náhle zmeny rozhodnutí, odložené obchodné prípady… treba ešte pokračovať? A to nehovorím o inflácii, energetickej kríze a ďalších „radostiach“, ktoré nám prináša dnešná doba. Vďakabohu, covid už máme za sebou 🙂

V obchode sa pohybujem už takmer 25 rokov a nebojím sa povedať, že tak náročné ako dnes to ešte nebolo. Preto by sa predajcovia a obchodníci mali „vyzbrojiť“ postojmi, nástrojmi a technikami, ktoré zodpovedajú tomuto novému prostrediu.

Presne na toto sa zameriame – ako uspieť v predaji aj napriek prekážkam, ktoré dnešná doba prináša.

Kto nechce ťahať za kratší koniec a zbytočne prichádzať o obchodné príležitosti, mal by čo najskôr podstúpiť obchodnícky „upgrade“. Školenie „Vychytávky moderného predaja“ vám k tomu dá dobrú inšpiráciu. Je celkom možné, že okrem lepších výsledkov začnete mať z predaja aj lepší pocit. A to nielen vy, ale verím že aj vaši zákazníci 🙂

Pre koho je vhodné: obchodníci, manažéri predaja, obch.riaditelia, majitelia obch.firiem. Školenie nie je vhodné pre predavačov v kamenných predajniach, ani pre úplných začiatočníkov.

Obsah školenia:

1. Úloha obchodníka v dnešnej dobe

  • Čo sa zmenilo v predaji za posledné roky?
  • S akými skrytými prekážkami máte v predaji dočinenia ?
  • Ako sa vnútorne nastaviť, aby ste si sami pod sebu nepílili konár?
  • Ako si získať rešpekt a byť pre zákazníka skutočným partnerom?
  • Čo je to 5.úroveň predaja a čím sa líši od tradičného postupu?

2. Most k predaju

  • Aké fázy nákupnej zrelosti zákazníka existujú?
  • Prečo je dôležité rozlišovať ich počas predaja?
  • Ako zistiť, v akej fáze sa zákazník práve nachádza?
  • O čom komunikovať so zákazníkom v jednotlivých fázach?
  • Čo je vstupnou bránou do procesu predaja?
  • Za akých okolností nemá zmysel predávať?

3. Techniky moderného predaja

  • Ako znížiť počiatočný odpor a obavy zákazníka?
  • Na čo sa zamerať, ak zákazník už má veci vyriešené?
  • Ako nájsť potrebu, ktorú zákazník zatiaľ nevidí?
  • Dostali ste dopyt – ako postupovať ďalej?
  • Prečo samotná cenová ponuka „nepredáva“?
  • Akým spôsobom ovplyvniť nákupné kritériá zákazníka?
  • Čo robiť, keď chce zákazník cenu vedieť príliš skoro?
  • Ako urobiť vašu ponuku „neporovnateľnou“?
  • Čo robiť, ak je drahší ako konkurencia?
  • Ako postupovať, ak zákazník tlačí na cenu?
  • Ako znížiť zákazníkov odpor ku zmene?
  • Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam v predaji?

Upozornenie – nie všetko dostanete hotové na tácke! Niektoré myšlienky si budete musieť sami prispôsobiť pre vašu firmu a vaše produkty. Ja vás navediem, vy si dokončíte. A nebude to len o teórii – niektoré techniky si aj natrénujete, aby ste ich vedeli použiť v praxi. Ako každé dobré školenie, aj toto si budete musieť poctivo odmakať 🙂

Výsledok školenia:

absolvent, ovládajúci princípy a kľúčové techniky moderného predaja, schopný zaujať, nájsť alebo vytvoriť potrebu a previesť zákazníka procesom predaja až po úspešné uzatvorenie obchodu – dokonca aj keď pôvodne vôbec neplánoval kupovať (alebo včas rozpoznať a vycúvať z neperspektívneho obchodného prípadu a získať tak čas na nové obchody).


Termín: 7.12.2022 (9.30-17.00 hod.)

Miesto: Košice

Cena: 220 eur* / 1 osoba

Zľava pre tých, čo neváhajú: -10% (198 eur*) pri úhrade zálohy do 30.11.22

*Ceny sú uvedené bez DPH. Zahŕňajú školenie, materiály a občerstvenie počas prestávok. Obed v cene zahrnutý nie je.


Ako sa prihlásiť? Napíšte mi na: martin@akopredavat.sk, uveďte vaše meno a priezvisko, názov firmy a počet prihlásených účastníkov. A samozrejme aj tel.kontakt 🙂 Následne sa vám ozvem…

Kapacita: 12 účastníkov

Voľné miesta: 2

Šefovia predaja – máte tím štyroch a viac predajcov a chceli by ste takéto školenie urobiť iba pre nich, ušité na mieru vašej firme a vašim produktom? Napíšte mi, pozrieme sa na možnosti…

A čo keď nebudete so školením spokojní? Je to jednoduché – vaše peniaze dostanete späť. Buď vás školenie posunie ďalej, alebo to máte zadarmo 😉


Čo napísali o mojich školeniach iní účastníci?

„Výborné, priekopnícke, nadčasové. Naozaj som zresetoval svoj pohľad na zastaralé techniky predaja. Toto môže byť spôsob, ako odlíšiť našich obchodníkov od trhovej klasiky. Preč s dinosaurami :)“ (R.Talárovič, SOS electronic)

„Nadmieru spokojná. Praktické, čerpané z vlastných skúseností aj zo skúseností klientov, veľmi aktuálne…“ (K.Gáliková, Komunálna poisťovňa)

„Nečakala som, že po tých rokoch objavím v sebe ešte kopu rezerv 🙂  Niekedy sa cítime ako „páni obchodníci“ a pritom je stále na čom pracovať.“ (K.Gavurová)

„Výborné. Bolo to veľmi odlišné od iných obchodných školení. Predčilo moje očakávanie…“ (M.Moravčík, JAGA group)

„Som veľmi spokojná, pozitívne hodnotím cvičenia, príklady z praxe, ako zlepšiť kontakt so zákazníkom.“ (A.Kováčová, 24-pay)

„Velmi dobré školení, zatím nejlepší, které jsem za cca 20 let obchodničiny absolvoval…“ (P.Tomšík, ABEL-computers)

„Veľmi dobrý pohľad na obchodnú činnosť a spôsob realizácie predajného procesu. Čo ma zaujalo najviac? Odlišnosť priebehu procesu a jasne pomenovanie – žiadne servítky pred ústa.“ (R.Šúry, Le Cheque Dejeuner)

„Som pozitívne naladený na zvládanie nástrah obchodu  V čom to zmenilo môj pohľad na predaj? V tom, aby som si nevybíjal energiu na hluchých dopytoch a ako byť úspešnejší v predaji.“ (J.Ďurický, SEPS)

„Som spokojná. Zrozumiteľne popísaný proces predaja a nový pohľad naň – netlačiť na pílu. Oceňujem hlavne konkrétne vety a praktické príbehy – cvičenia pre každého účastníka.“ (E.Šablatúrová, WEBYGROUP)

„Vysoká úroveň školení, jiný level než všechna dosavadní školení…osobitost, lidskost, opravdová skušenost p.Mišíka z praxe, cenné rady, příjemné podání, zájem školitele o výsledek.“ (R.Súkeníková)


Ako sa prihlásiť? Napíšte mi na: martin@akopredavat.sk, uveďte vaše meno a priezvisko, názov firmy a počet prihlásených účastníkov. Následne vás budem kontaktovať s ďalšími detailami.

foto: archív autora, pixabay.com, unsplash.com