Majster moderného predaja

…alebo ako uspieť aj u zákazníkov, ktorí práve nič nepotrebujú.

Predajca

Keď oslovíte potenciálneho zákazníka a poviete mu čím sa zaoberáte, je naivné očakávať, že vám povie: “Výborne, niečo také práve teraz potrebujem!” 

Ak ste v predaji dlhšie ako 5 minút, tak ste to už zistili. Je veľmi malá šanca, že oslovíte zákazníka práve vo chvíli, keď niečo potrebuje. To by ste museli mať veľké šťastie. Väčšinou majú všetko vyriešené, alebo nakupujú od iných dodávateľov.

Ak sa vám aj podarí dostať na stretnutie, zákazník sa buď hneď opýta na cenu, alebo vám na konci povie: “Pošlite mi ponuku a keď tak, ozvem sa…” Ale vy už viete, že sa neozve. Podobný scenár ste zažili už veľa krát…

Dnes majú zákazníci svoje potreby vyriešené. Majú svojich dodávateľov, od ktorých nakupujú. A ak sa niečo náhodou vyskytne, opýtajú sa svojich známych alebo si to nájdu na nete. Nebudú čakať na vás. Jednoducho 99% zákazníkov, ktorých oslovíte, v tej chvíli NIČ nepotrebuje.

Preto u nich s tradičným zisťovaním potrieb a ponúkaním neuspejete. Dokonca aj keď máte lepšie produkty ako konkurencia, zákazníka to väčšinou nezaujíma. V dnešnej dobe na to musíte inak! Ako? To bude témou najnovšieho školenia, ktoré som pre vás pripravil.

Témy školenia:

  • Čo je to “Most k predaju” a ako ho používať?
  • Ako reagovať na námietku:”Už máme dodávateľa”?
  • Ako sa pripraviť na prvé obchodné stretnutie?
  • Ako začať a čím zaujať zákazníka, ktorý nič nepotrebuje?
  • Ako hľadať skryté potreby zákazníka?
  • Prečo je predčasná ponuka obchodníckou samovraždou?
  • Ako zistiť, či vôbec má zmysel predávať alebo nie?
  • Čo “predávať” na prvom stretnutí?
  • Ako reagovať, ak chce zákazník hneď hovoriť o cene?
  • Ako zvýšiť ochotu zákazníka vyskúšať si vás ako dodávateľa?
  • Ako uzatvárať predaj “po novom”?
  • Aký plán B použiť u zákazníkov, u ktorých neuspejete?

salesman

 

Pre koho je školenie určené? Hlavne pre predajcov, ktorí vyhľadávajú a aktívne oslovujú firemných zákazníkov. Školenie nie je vhodné pre predavačov v maloobchodných predajniach.

Výsledok školenia: na konci budete mať jasný koncept toho, ako potenciálneho zákazníka na začiatku zaujať, aby vám dal šancu pozrieť sa mu bližšie na “zúbky”, ako nájsť a odprezentovať mu jeho skryté potreby tak, aby mal dôvod zaujímať sa o vašu ponuku a ako ho elegantne viesť do ďalších fáz predaja.

Ak to nepôjde celkom hladko, budete mu vedieť dať “chrobáka do hlavy”, aby bol ochotný vás na začiatok vyskúšať aspoň ako záložného dodávateľa. A ak zlyhá aj to, budete mať v zálohe plán B, vďaka ktorému si do budúcnosti necháte otvorené zadné dvierka. A k tomu všetkému – na obchodných jednaniach začnete byť oveľa viac v pohode 🙂


Kedy, kde, za koľko?Kalendár, Mesačne, Kancelária, Plán

 

Termín: 16.5.2019 (9.30 – 17.00 h.)

Cena: 199 € bez DPH (238,80 € s DPH) na osobu

179 € (214,80 € s DPH) pre prihlášky do 5.5.19 vrátane

Akcia 2+1 (ak sa prihlásia 2 účastníci z rovnakej firmy, tretí ide zdarma)

Cena zahŕňa: materiály, obed a občerstvenie.


Počet voľných miest: vypredané!

 

 


Školenie voľne naväzuje na predošlé školenie Reset predaja, ktoré jeho absolventi hodnotili takto:

“Výborné, priekopnícke, nadčasové. Naozaj som zresetoval svoj pohľad na zastaralé techniky predaja. Toto môže byť spôsob, ako odlíšiť našich obchodníkov od trhovej klasiky. Preč s dinosaurami :)” (R.Talárovič, SOS electronic, s.r.o.)

“Nadmieru spokojná. Praktické, čerpané z vlastných skúseností aj zo skúseností klientov, veľmi aktuálne…” (K.Gáliková, Komunálna poisťovňa a.s.)

“Som veľmi spokojná, pozitívne hodnotím cvičenia, príklady z praxe, ako zlepšiť 1.kontakt so zákazníkom.” (A.Kováčová, 24-pay, s.r.o.)

“Veľmi dobrý pohľad na obchodnú činnosť a spôsob realizácie predajného procesu. Čo ma zaujalo najviac? Odlišnosť priebehu procesu a jasne pomenovanie – žiadne servítky pred ústa.” (R.Šúry, Le Cheque Dejeuner, s.r.o.)

Komunikacia obchodnika“Som pozitívne naladený na zvládanie nástrah obchodu 🙂 V čom to zmenilo môj pohľad na predaj? V tom, aby som si nevybíjal energiu na hluchých dopytoch a ako byť úspešnejší v predaji.” (J.Ďurický, SEPS a.s.)

“Som spokojná. Zrozumiteľne popísaný proces predaja a nový pohľad naň – netlačiť na pílu. Oceňujem hlavne konkrétne vety a praktické príbehy – cvičenia pre každého účastníka.” (E.Šablatúrová, WEBYGROUP s.r.o.)


Garancia spokojnosti je (ako vždy) samozrejmosťou – ak budete mať pocit, že školenie pre vás nemalo dostatočný prínos, vrátim vám naspäť celé školné.

Alebo využite garanciu istoty a zúčastnite sa prvej polovice školenia ako “ochutnávky” zdrama. Fakturovať vám budem až potom, keď sa rozhodnete zostať do konca. Takže celé riziko nesiem ja 🙂 (V tom prípade ale už nemôžete využiť zvýhodnenú cenu školenia 179 €).

Počet voľných miest: vypredané!

 

 

Teším sa na stretnutie s vami!

Martin Mišík

Martin Mišík

P.S. Ako špeciálny bonus dostanete na školení kontrolný list obchodného prípadu. Pomôže vám pri príprave na obchodné stretnutia, doslova vás ako “mapa” navedie k správnym krokom a poslúži vám aj pri spätnom hodnotení neúspešných pokusov. Pomocou neho ľahko zistíte, čo a  v ktorej fáze predaja ste zenadbali. Je to veľmi užitočná pomôcka aj pre manažérov predaja pri koučingu obchdoných prípadov.

Dôležité upozornenie – prvý termín školenia sa vypredal už v priebehu 8 hodín od zverejnenia. Preto ak chcete viac predávať aj zákazníkom, ktorí už majú svojich dodávateľov, neváhajte a prihláste sa teraz!

 

Ak máte ku školeniu akékoľvek otázky, píšte, volajte!

 

Trening predaja