Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?
Členovia špeciálnych jednotiek tvrdia, že keď narazíte na hranicu vašich možností, v skutočnosti ste len na 40% vášho potenciálu. Platí to aj o vašich predajcoch?
Ak by to bola pravda len z polovice, o koľko vyšší obrat by ste mohli ako firma mať na konci tohto roku?
Aké by to bolo dosahovať o 15-20% lepšie výsledky s tými istými ľuďmi, ktorých už dnes máte? Dokonca bez ďalších zliav a nákladov na reklamu?
Viem, že by to bolo super. Ale ako to dosiahnuť?
Presne toto bude témou workshopu pre majiteľov firiem a manažérov obchodných tímov. Podelím sa s vami o svoje praktické skúsenosti nielen ako konzultant, ale aj ako manažér obchodného tímu (riadim 11 obchodníkov v jednej výrobno-obchodnej spoločnosti, ktorá sa vypracovala na lídra na trhu).
Hneď na začiatok workshopu vám položím dôležitú otázku: Aký je najzásadnejší problém u 99% predajcov a ich šéfov? Som si takmer istý, že odpoveď vás dosť prekvapí, možno až šokuje 🙂 A viete ako to chodí – ak nepoznáte skutočnú príčinu problému, ťažko nájdete správne riešenie…
Čo ešte sa dozviete na workshope?
- Čo je podstatou vedenia obchodného tímu?
- Prečo vyžadovanie výsledkov nie je práve ideálna forma riadenia?
- Ktorých 5 krokov potrebujete robiť, aby ste mohli niečo s istotou manažovať?
- Aká je úloha predajcov v dnešnej dobe?
- Ako zistím, kde majú moji obchodníci najväčšie rezervy?
- Aké ukazovatele mám sledovať a ako ich používať na ich riadenie?
- Ako môžem zlepšiť výsledky aj bez toho, aby som príliš „tlačil na pílu“?
- Ako predvídať a včas zabrániť poklesu výkonov?
- Akých 10 chýb sa obchodníci v predaji najčastejšie dopúšťajú?
- Ako „objaviť“ ideálne predajné postupy pre vašu firmu?
- Aké opatrenie takmer okamžite zvýši produktivitu obchodníkov?
Ako BONUS zdarma získate zoznam kontrolných otázok, pomocou ktorých si sami pre seba urobíte rýchly „test obchodného zdravia“.
Vďaka nim rýchlo zistíte, kde má váš tím predajcov silné a slabé miesta a kde by to chcelo nápravu. Takže budú to 3 hodiny nabité množstvom praktických informácií…
Výsledkom workshopu bude zoznam konkrétnych námetov a nápadov – čo môžete vy ako šéf predaja urobiť preto, aby ste v priebehu krátkeho času začali s vašim tímom dosahovať lepšie výsledky.
Čo napísali účastníci predošlého workshopu?
„Výborne! Minimálne mapa predaja a koučovacie otázky pomôžu hneď zajtra…“ (M.Porázik, sky blue s.r.o.)
„Veľmi praktické informácie. Otvorenie očí a zistenie nových infošiek. Dozvedel som sa veľa nového…“ (B.Plášek, NUBILA s.r.o.)
„Výborné praktické veci pre obchodníkov. Aktivity a sledovanie ich činnstí, s možnosťou hodnotenia a nápravy „zlých“ návykov…“ (Miro K, Komunálna poisťovňa a.s.)
„Hodnotím kladne, opäť môj osobný reštart v pohľade na obchod v prevádzkovom zhone…“ (R.Pidík, A-MONT)
„Výborný a jasný pohľad na tému. Mám jasné inšpirácie…“ (P.Šúry, Le Cheque dejeuner)
Ak vediete menší alebo väčší tím predajcov a chcete sa inšpirovať skúsenosťami z praxe, prihláste sa na tento workshop. Už možno v priebehu niekoľkých dní alebo týždňov uvidíte, ako vaši obchodníci za rovnaký čas predávajú viac. Teda ak získané informácie aj aplikujete do praxe 🙂
Workshop nie je vhodný pre majiteľov a vedúcich maloobchodných prevádzok.
——————————————————————
Kedy:
19.jún 2018, Trnava (13.00-16.15 hod.)
Za koľko:
75 € bez DPH (90 € s DPH)
POZOR! – vopred neplatíte nič. Ak počas workshopu nezažijete aspoň jeden poriadny „AHA-moment“, tak to bolo zdarma. Fakturovať vám budem iba vtedy, ak mi po workshope potvrdíte, že sa vám oplatilo prísť…
Voľné miesta: 4
Teším sa na stretnutie s vami!
Martin Mišík
P.S. Ak ste si nie istí, či je workshop vhodný aj pre vás, alebo ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte ma!
Foto: pixabay.com; kurhan / 123RF Reklamní fotografie