Produktivita obchodného tímu
Členovia špeciálnych jednotiek tvrdia, že keď narazíte na hranicu vašich možností, v skutočnosti ste len na 40% vášho potenciálu. Platí to aj o vašich predajcoch?
a
O tom čísle by sa dalo polemizovať, ale vo všeobecnosti platí, že 99% predajcov nedosahuje také výsledky, aké by mohli. Niekto viac, niekto menej, ale nejaké rezervy tam vždy sú…
Od čoho závisí, aké výkony vaši obchodníci podávajú?
Je to komplexnejšia téma. Ale v zásade je to o troch veciach – o situácii na trhu, o obchodnej politike firmy a o samotnom predajcovi.
Prvých dvoch tém sa dotknem síce len okrajovo, ale sú dôležité – môžu totiž znamenať bod zlomu, ako to napríklad vidíme aj v súčasnosti…
Na prednáške sa však chcem zamerať hlavne na samotných predajcov.
O čom budeme hovoriť:
- Mapa vplyvov na obchodné výsledky firmy a ako ich analyzovať
- Akej situácii dnes čelíme v oblasti predaja a aké výzvy to prináša?
- Ako súvisí s výkonmi obchodníkov ich vnútorné nastavenie?
- Aké zručnosti potrebuje obchodník, aby neplytval príležitosťami?
- Aké chyby najčastejšie robia počas predaja?
- Aké nástroje môžu pomôcť obchodníkovi fungovať efektívnejšie?
- Ako je to s aktivitami – sú iba zaneprázdnení alebo naozaj produktívni?
- Aké ukazovatele mám sledovať, aby som videl skutočnú realitu?
- Ako predvídať a včas zabrániť zhoršeniu obch.výsledkov?
- Aké sú hlavné úlohy vedúceho obchodného tímu?
- Aké opatrenie takmer okamžite zvýši produktivitu obchodníkov?
Samozrejme, bude aj priestor na otázky a diskusiu…
Hodnotenia účastníkov:
„Výborne! Minimálne mapa predaja a koučovacie otázky pomôžu hneď zajtra…“ (M.Porázik, sky blue s.r.o.)
„Veľmi praktické informácie. Otvorenie očí a zistenie nových infošiek. Dozvedel som sa veľa nového…“ (B.Plášek, NUBILA s.r.o.)
„Výborné praktické veci pre obchodníkov. Aktivity a sledovanie ich činností, s možnosťou hodnotenia a nápravy „zlých“ návykov…“ (Miro K., Komunálna poisťovňa a.s.)
„Hodnotím kladne, opäť môj osobný reštart v pohľade na obchod v prevádzkovom zhone…“ (R.Pidík, A-MONT)
„Výborný a jasný pohľad na tému. Mám jasné inšpirácie…“ (P.Šúry, Le Cheque dejeuner)
„Potvrdila som si činnosti, ktoré prebiehali a možno sme ich prestali robiť, že asi majú zmysel. Veľa aktivít sa robí intuitívne, ale teraz vidím aj koľko vecí prehliadam a nevenovala som im pozornosť…“ (E.Selecká, V.P.F.MEDIUM s.r.o.)
„Praktické rady a odporúčania, ktoré fungujú“. (A.Bonková, DF helios s.r.o.)
Z prednášky budete odchádzať nielen s väčším porozumením toho, čo všetko ovplyvňuje výsledky vašich obchodníkov, ale aj s konkrétnymi námetmi – čo môžete vy ako šéf predaja urobiť preto, aby mohli predávať viac.
A ako DARČEK odo mňa dostanete zoznam 27 spôsobov ako zvýšiť predaj vo firme 🙂
KEDY a KDE si môžete prísť po inšpiráciu?
4.10.23 B.Bystrica (14.00-16.00 hod.)
Cena: zdarma (vstupné je dobrovoľné)
Voľné miesta: 6
POZOR – prednáška je určená pre majiteľov firiem, obchodných riaditeľov a vedúcich predaja, nie pre radových obchodníkov. Ďakujem za pochopenie 😉
a
a
a
Martin Mišík
P.S. Ak ste si nie istí, či je workshop vhodný aj pre vás, kontaktujte ma!
Foto: pixabay.com, archív autora