Produktivita obchodného tímu

 

Členovia špeciálnych jednotiek tvrdia, že keď narazíte na hranicu vašich možností, v skutočnosti ste len na 40% vášho potenciálu. Platí to aj o vašich predajcoch?

a

O tom čísle by sa dalo polemizovať, ale vo všeobecnosti platí, že 99% predajcov nedosahuje také výsledky, aké by mohli. Niekto viac, niekto menej, ale nejaké rezervy tam vždy sú…

Od čoho závisí, aké výkony vaši obchodníci podávajú?

Je to komplexnejšia téma. Ale v zásade je to o troch veciach – o situácii na trhu, o obchodnej politike firmy a o samotnom predajcovi.

Prvých dvoch tém sa dotknem síce len okrajovo, ale sú dôležité – môžu totiž znamenať bod zlomu, ako to napríklad vidíme aj v súčasnosti…

Na prednáške sa však chcem zamerať hlavne na samotných predajcov.

O čom budeme hovoriť:

  • Mapa vplyvov na obchodné výsledky firmy a ako ich analyzovať
  • Akej situácii dnes čelíme v oblasti predaja a aké výzvy to prináša?
  • Ako súvisí s výkonmi obchodníkov ich vnútorné nastavenie?
  • Aké zručnosti potrebuje obchodník, aby neplytval príležitosťami?
  • Aké chyby najčastejšie robia počas predaja?
  • Aké nástroje môžu pomôcť obchodníkovi fungovať efektívnejšie?
  • Ako je to s aktivitami – sú iba zaneprázdnení alebo naozaj produktívni?
  • Aké ukazovatele mám sledovať, aby som videl skutočnú realitu?
  • Ako predvídať a včas zabrániť zhoršeniu obch.výsledkov?
  • Aké sú hlavné úlohy vedúceho obchodného tímu?
  • Aké opatrenie takmer okamžite zvýši produktivitu obchodníkov?

Samozrejme, bude aj priestor na otázky a diskusiu…


Hodnotenia účastníkov:

obchodny-manazer

„Výborne! Minimálne mapa predaja a koučovacie otázky pomôžu hneď zajtra…“ (M.Porázik, sky blue s.r.o.)

„Veľmi praktické informácie. Otvorenie očí a zistenie nových infošiek. Dozvedel som sa veľa nového…“ (B.Plášek, NUBILA s.r.o.)

„Výborné praktické veci pre obchodníkov. Aktivity a sledovanie ich činností, s možnosťou hodnotenia a nápravy „zlých“ návykov…“ (Miro K., Komunálna poisťovňa a.s.)

„Hodnotím kladne, opäť môj osobný reštart v pohľade na obchod v prevádzkovom zhone…“ (R.Pidík, A-MONT)

Výborný a jasný pohľad na tému. Mám jasné inšpirácie…“ (P.Šúry, Le Cheque dejeuner)

„Potvrdila som si činnosti, ktoré prebiehali a možno sme ich prestali robiť, že asi majú zmysel. Veľa aktivít sa robí intuitívne, ale teraz vidím aj koľko vecí prehliadam a nevenovala som im pozornosť…“ (E.Selecká, V.P.F.MEDIUM s.r.o.)

„Praktické rady a odporúčania, ktoré fungujú“. (A.Bonková, DF helios s.r.o.)


Z prednášky budete odchádzať nielen s väčším porozumením toho, čo všetko ovplyvňuje výsledky vašich obchodníkov, ale aj s konkrétnymi námetmi – čo môžete vy ako šéf predaja urobiť preto, aby mohli predávať viac.

A ako DARČEK odo mňa dostanete zoznam 27 spôsobov ako zvýšiť predaj vo firme 🙂

KEDY a KDE si môžete prísť po inšpiráciu?

4.10.23  B.Bystrica  (14.00-16.00 hod.)

Cena: zdarma (vstupné je dobrovoľné)

Voľné miesta:  6

POZORprednáška je určená pre majiteľov firiem, obchodných riaditeľov a vedúcich predaja, nie pre radových obchodníkov. Ďakujem za pochopenie 😉

a

-234Dní -2Hodín -33Minút -39Sekúnd

a

a

Martin Mišík

Martin Mišík

P.S. Ak ste si nie istí, či je workshop vhodný aj pre vás, kontaktujte ma!


Foto: pixabay.com, archív autora