Ako zvýšiť produktivitu obchodného tímu?

Členovia špeciálnych jednotiek tvrdia, že keď narazíte na hranicu vašich možností, v skutočnosti ste len na 40% vášho potenciálu. Platí to aj o vašich predajcoch?

 

Ak by to bola pravda len z polovice, o koľko vyšší obrat by ste mohli ako firma mať na konci tohto roku?

Aké by to bolo dosahovať o 15-20% lepšie výsledky s tými istými ľuďmi, ktorých už dnes máte? Dokonca bez ďalších zliav a nákladov na reklamu?

Viem, že by to bolo super. Ale ako to dosiahnuť?

Presne toto bude témou workshopu pre majiteľov firiem a manažérov obchodných tímov. Podelím sa s vami o svoje praktické skúsenosti nielen ako konzultant, ale aj ako manažér obchodného tímu (riadim 11 obchodníkov v jednej výrobno-obchodnej spoločnosti, ktorá sa vypracovala na lídra na trhu).

Hneď na začiatok workshopu vám položím dôležitú otázku: Aký je najzásadnejší problém u 99% predajcov a ich šéfov? Som si takmer istý, že odpoveď vás dosť prekvapí, možno až šokuje 🙂 A viete ako to chodí – ak nepoznáte skutočnú príčinu problému, ťažko nájdete správne riešenie…

 

Čo ešte sa dozviete na workshope?

  • Čo je podstatou vedenia obchodného tímu?
  • Prečo vyžadovanie výsledkov nie je práve ideálna forma riadenia?
  • Ktorých 5 krokov potrebujete robiť, aby ste mohli niečo s istotou manažovať?
  • Aká je úloha predajcov v dnešnej dobe?
  • Ako zistím, kde majú moji obchodníci najväčšie rezervy?
  • Aké ukazovatele mám sledovať a ako ich používať na ich riadenie?
  • Ako môžem zlepšiť výsledky aj bez toho, aby som príliš „tlačil na pílu“?
  • Ako predvídať a včas zabrániť poklesu výkonov?
  • Akých 10 chýb sa obchodníci v predaji najčastejšie dopúšťajú?
  • Ako „objaviť“ ideálne predajné postupy pre vašu firmu?
  • Aké opatrenie takmer okamžite zvýši produktivitu obchodníkov?
    obchodny-manazer

 

Ako BONUS zdarma získate zoznam kontrolných otázok, pomocou ktorých si sami pre seba urobíte rýchly „test obchodného zdravia“.

Vďaka nim rýchlo zistíte, kde má váš tím predajcov silné a slabé miesta a kde by to chcelo nápravu. Takže budú to 3 hodiny nabité množstvom praktických informácií

Výsledkom workshopu bude zoznam konkrétnych námetov a nápadov – čo môžete vy ako šéf predaja urobiť preto, aby ste v priebehu krátkeho času začali s vašim tímom dosahovať lepšie výsledky.

Čo napísali účastníci predošlého workshopu?

„Výborne! Minimálne mapa predaja a koučovacie otázky pomôžu hneď zajtra…“ (M.Porázik, sky blue s.r.o.)

„Veľmi praktické informácie. Otvorenie očí a zistenie nových infošiek. Dozvedel som sa veľa nového…“ (B.Plášek, NUBILA s.r.o.)

„Výborné praktické veci pre obchodníkov. Aktivity a sledovanie ich činnstí, s možnosťou hodnotenia a nápravy „zlých“ návykov…“ (Miro K, Komunálna poisťovňa a.s.)

„Hodnotím kladne, opäť môj osobný reštart v pohľade na obchod v prevádzkovom zhone…“ (R.Pidík, A-MONT)

Výborný a jasný pohľad na tému. Mám jasné inšpirácie…“ (P.Šúry, Le Cheque dejeuner)

Ak vediete menší alebo väčší tím predajcov a chcete sa inšpirovať skúsenosťami z praxe, prihláste sa na tento workshop. Už možno v priebehu niekoľkých dní alebo týždňov uvidíte, ako vaši obchodníci za rovnaký čas predávajú viac. Teda ak získané informácie aj aplikujete do praxe 🙂

Workshop nie je vhodný pre majiteľov a vedúcich maloobchodných prevádzok.

——————————————————————

Kedy:

19.jún 2018, Trnava  (13.00-16.15 hod.)

Za koľko:

75 € bez DPH (90 € s DPH)

 

POZOR! – vopred neplatíte nič. Ak počas workshopu nezažijete aspoň jeden poriadny „AHA-moment“, tak to bolo zdarma. Fakturovať vám budem iba vtedy, ak mi po workshope potvrdíte, že sa vám oplatilo prísť…

Voľné miesta: 4

 

 

Teším sa na stretnutie s vami!

Martin Mišík

Martin Mišík

 

P.S. Ak ste si nie istí, či je workshop vhodný aj pre vás, alebo ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte ma!


Foto: pixabay.com; kurhan / 123RF Reklamní fotografie