Noví zákazníci
Viete sa „predať“ za 3 alebo menej sekúnd?
Ak sa vás niekto opýta, čím sa zaoberáte, čo mu poviete? Ako mu niekoľkými slovami vysvetlíte podstatu vášho biznisu? Možno ste práve na nejakom spoločenskom podujatí. Dáte sa s niekým do debaty a on sa vás po chvíli opýta: „Čím sa zaoberáte?“. Čo mu poviete? Je celkom možné, že by to mohol byť váš potenciálny […]
Získavanie doporučení trochu inak.
Ako podnikateľ alebo obchodník pravdepodobne chcete mať čo najviac zákazníkov. To je v poriadku. Aspoň si budete mať z čoho vyberať. Nie vždy však treba „loviť“ v úplne cudzích vodách. Jedna z možností je pýtať si doporučenia. Najčastejšie sa ich snažíme získavať od spokojných zákazníkov. Sú veľmi účinné. No na to, aby vám niekto dal […]
Najefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.
Od jednej čitateľky som dostal otázku, či nie je lepšie najať niekoho, kto bude pre obchodníkov telefonicky dohovárať stretnutia. Niekoho komunikatívneho, kto by iba telefonoval a zabezpečoval schôdzky pre obchodníkov. Moja rada znie: určite áno! Má to niekoľko dôvodov: šetrí to čas obchodníkov, ktorí môžu viac času tráviť na stretnutiach so zákazníkmi a teda môžu […]