Noví zákazníci

Viete sa „predať“ za 3 alebo menej sekúnd?

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Obchodný rozhovor, Prezentovanie, Telefonovanie od dňa 27. decembra 2010 6 komentárov
Viete sa „predať“ za  3 alebo menej sekúnd?

Ak sa vás niekto opýta, čím sa zaoberáte, čo mu poviete? Ako mu niekoľkými slovami vysvetlíte podstatu vášho biznisu? Možno ste práve na nejakom spoločenskom podujatí. Dáte sa s niekým do debaty a on sa vás po chvíli opýta: „Čím sa zaoberáte?“. Čo mu poviete? Je celkom možné, že by to mohol byť váš potenciálny […]

Zobraziť článok »

Získavanie doporučení trochu inak.

Publikované v kategórii Noví zákazníci od dňa 25. októbra 2010 3 komentáre
Získavanie doporučení trochu inak.

Ako podnikateľ alebo obchodník pravdepodobne chcete mať čo najviac zákazníkov. To je v poriadku. Aspoň si budete mať z čoho vyberať. Nie vždy však treba „loviť“ v úplne cudzích vodách. Jedna z možností je pýtať si doporučenia. Najčastejšie sa ich snažíme získavať od spokojných zákazníkov. Sú veľmi účinné. No na to, aby vám niekto dal […]

Zobraziť článok »

Najefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Telefonovanie od dňa 18. októbra 2010 11 komentárov
Najefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.

Od jednej čitateľky som dostal otázku, či nie je lepšie najať niekoho, kto bude pre obchodníkov telefonicky dohovárať stretnutia. Niekoho komunikatívneho, kto by iba telefonoval a zabezpečoval schôdzky pre obchodníkov. Moja rada znie: určite áno! Má to niekoľko dôvodov: šetrí to čas obchodníkov, ktorí môžu viac času tráviť na stretnutiach so zákazníkmi a teda môžu […]

Zobraziť článok »