Veľtrhy a výstavy

Je tu zas (čas výstav)…

Publikované v kategórii Veľtrhy a výstavy od dňa 21. septembra 2015 žiadny komentár
Je tu zas (čas výstav)…

Nedávno sa na mňa jeden čitateľ obrátil s otázkou: „Ako z výstavy vyťažiť čo najviac?“ Tu je skrátená verzia mojej odpovede… 1. Najprv si urobte jasno v tom, čo chcete počas výstavy dosiahnuť. Teda – stanovte si ciele. Je to predaj produktov? Nadviazanie dlhodobejších obchodných partnerstiev? Prieskum konkurencie? Získanie kontaktov od záujemcov? Alebo…? Ak je cieľov viac, určite si […]

Zobraziť článok »

Smutné svedectvo z výstavy – kto nevidel, neuverí…

Publikované v kategórii Veľtrhy a výstavy od dňa 14. apríla 2014 20 komentárov
Smutné svedectvo z výstavy – kto nevidel, neuverí…

Je to presne rok, čo som uverejnil článok o neodpustiteľnom plytvaní obchodným potenciálom na výstavách. Tento víkend som bol (plný očakávaní, čo sa zmenilo) pozrieť na autosalóne. Ale to, čo som videl, ma šokovalo – bolo to ešte horšie!!! Typický scenár bol takýto: pri aute väčšinou stála sympatická až sexi-dievčina. Príjemné spestrenie! Ale tam to […]

Zobraziť článok »

Povinné „cviky“ pred výstavou.

Publikované v kategórii Veľtrhy a výstavy od dňa 18. marca 2014 žiadny komentár
Povinné „cviky“ pred výstavou.

Nasposledy som sa téme výstav venoval pred rokom. Ak sa náhodou chystáte aj vy vystavovať, tu je jeden dôležitý tip… Každá minúta výstavy vás stojí peniaze (je to ako keby ste mali pustený taxameter). Preto by ste sa okrem prípravy stánku a logistiky mali postarať aj o to, aby váš obchodný tím presne vedel, čo sa […]

Zobraziť článok »

Prišiel som, videl som a … stačilo mi!

Publikované v kategórii Veľtrhy a výstavy od dňa 15. apríla 2013 16 komentárov
Prišiel som, videl som a … stačilo mi!

Ako už tradične, aj tento rok som sa bol pozrieť na Conecu. Len tak, z profesionálnej zvedavosti. Chcel som vidieť, či sa predajcovia oproti minulému roku o niečo zlepšili.  Takže tak trochu mystery-shopping… Skóre z minulého roku: z 15 návštev stánkov si odo mňa iba JEDEN predajca vypýtal kontakt. Ostatní len prezentovali a rozdávali prospekty. […]

Zobraziť článok »

Ako byť úspešný na veľtrhu?

Publikované v kategórii Veľtrhy a výstavy od dňa 29. septembra 2010 žiadny komentár
Ako byť úspešný na veľtrhu?

Začala jeseň, sezóna veľtrhov a výstav. Či ste vystavovateľ alebo iba návštevník, veľtrhy sú dobrý spôsob, ako podporiť predaj. Za posledné roky sa charakter veľtrhov dosť zmenil. Od mnohých vystavovateľov počúvam, že už je to len spoločenská udalosť, kde sa viac-menej iba stretnú so svojimi existujúcimi zákazníkmi, ale v zásade sa tam už veľa biznisu […]

Zobraziť článok »