Uzatváranie predaja

Predávanie „po rybársky“.

Publikované v kategórii Obchodný rozhovor, Uzatváranie predaja od dňa 12. marca 2012 12 komentárov
Predávanie „po rybársky“.

Keď som ako chlapec chodil na ryby, raz mi zabral nejaký väčší kúsok. Chytil som udicu do rúk a ťahal, ťahal…až sa mi ryba odtrhla. Videli ste niekedy, ako chytá veľkú rybu skúsený rybár? Zatiahne, trochu popustí, zase zatiahne, zase popustí, až sa ryba unaví a skončí v podberáku (sieti na vyťahovanie rýb z vody). […]

Zobraziť článok »

Slávnostný krst knihy „Tajomstvá uzatvárania predaja“

Publikované v kategórii Uzatváranie predaja od dňa 2. marca 2012 2 komentáre
Slávnostný krst knihy „Tajomstvá uzatvárania predaja“

Tak, včera 1.3.2012, sme slávnostne pokrstili knihu Tamása Kaszu „Tajomstvá uzatváranie predaja“! V priestoroch vinárstva Mrva&Stanko pri Trnave sa stretlo okolo 60 hostí – klientov, obchodných partnerov a priateľov. Krstu sa zúčastnil aj sám autor (na obrázku vľavo). Knihu pokrstil pán Václav Novotný (vpravo), spoločník firmy Success Consulting, s.r.o., ktorá knihu vydala. Okrem autora mali […]

Zobraziť článok »

Oprávnená námietka je, keď…

Publikované v kategórii Námietky, Obchodný rozhovor, Uzatváranie predaja od dňa 28. februára 2012 13 komentárov
Oprávnená námietka je, keď…

Ak zákazník na niečo namieta, môže ísť o „nevinnú poznámku“, alebo sa jedná o oprávnenú (skutočnú) námietku. V skrátenom úryvku z knihy „Tajomstvá uzatvárania predaja“ od T.Kaszu je návod ako postupovať: Oprávnenú námietku spoznáš podľa toho, že sa jej zákazník drží. Zvyčajne sa jedná o racionálnu a vierohodnú vec. Napríklad, keď s kúpou musí najprv […]

Zobraziť článok »

Najčastejšia (skrytá) námietka

Publikované v kategórii Námietky, Obchodný rozhovor, Uzatváranie predaja od dňa 20. septembra 2010 1 Comment
Najčastejšia (skrytá) námietka

Čo je váš tajný nepriateľ v uzatváraní obchodu? Či chceme či nie, kúpa je pre zákazníka vždy spojená s rizikom a neistotou. Čím vyššia suma, tým vyššia neistota. Budem s tým spokojný? Splní to moje očakávania? Nemá to skryté nedostatky? Nepokazí sa  to? Čo na to povedia moji známi alebo kolegovia? Je to prirodzené. Ak […]

Zobraziť článok »

Netlačte na pílu!

Publikované v kategórii Uzatváranie predaja od dňa 9. augusta 2010 1 Comment
Netlačte na pílu!

Zákazník nemá rád, ak sa na neho tlačí. V dnešnej dobe to platí dvojnásobne. Zákazníci sú opatrnejší, chcú zvážiť možnosti a chcú sa správne rozhodnúť. Na to potrebujú priestor a očakávajú od Vás, že im ten priestor dáte. Preto neponáhľajte príliš s predajom. Urobte čo treba, ukážte zákazníkovi prínosy z kúpy Vášho produktu, zistite jeho […]

Zobraziť článok »