Uzavreté tréningy predaja

OLYMPUS DIGITAL CAMERAChcete pre váš obchodný tím urobiť školenie ušité na mieru?

Môžeme ho „namixovať“ z týchto alebo ďalších tém:

  • kontaktovanie nových zákazníkov,
  • vedenie obchodného rozhovoru,
  • umenie prezentácie,
  • cenové jednania,
  • riešenie námietok a uzatváranie predaja,
  • techniky telefonovania,
  • plánovanie obchodných aktivít a iné…

Cena obchodníckeho tréningu, ušitého na mieru, sa pohybuje od 990 € do 1.490 € bez DPH (za 1 deň), podľa témy,  veľkosti skupiny a miesta konania.

Ako „ochutnávku“ je možné na začiatok urobiť poldenný workshop: „Ako naštartovať predaj„, kde spoločne s vašim obchodným tímom identifikujeme ich úzke hrdlá a možnosti rozvoja (490 € bez DPH). Prípadne na inú zvolené tému.

Ako mať istotu, či školenie/tréning predaja splní vaše očakávania? Pomôžu aj referencie (viď nižšie). Ale najistejšia je vždy garancia spokojnosti. U mňa nekupujete mačku vo vreci – za školenie platíte iba vtedy, ak ste boli s jeho obsahom a priebehom spokojní. Dopredu teda neplatíte nič…

Ak chcete poradiť, aký tréning alebo školenie by mohlo pomôcť práve vašim obchodníkom, kontaktujte ma prosím telefonicky, e-mailom alebo pomocou tohto dotazníka.


Hodnotenia absolventov firemných tréningov:

Tréningy predaja pre predajcov Rstudio s.r.o.

„Spolu s našim tímom sme absolvovali už 3.školenie s pánom Mišíkom. Sme radi, že nás oboznámil s novými pokročilými metódami a technikami predaja, ktoré sa rokmi zmenili, ako sa menil trh aj zákazníci a ich potreby. Pán Mišík je profík z praxe, ktorý vie pohotovo reagovať a odpovedať na akýkoľvek podnet, čo nesmierne oceňujeme, že to nie sú len také poučky z kníh, ale prax z každodenného života a zo stretnutí so zákazníkmi. 

Jeho práca je systematická a profesionálna – od prípravy a zistenia potrieb, cez realizáciu školenia a následný feedback, až po odporúčania do budúcnosti. V neposlednom rade sme vďační aj za jeho milý a proaktívny prístup vo všetkých fázach. Vrelo každému odporúčame a tešíme sa na ďalší hodntný tréning :)“ (M.Kulich a tím Rstudio)

Školenie realitných maklérov HERRYS s.r.o.

„Zaujali ma konkrétne príklady na zvládanie námietok a spôsob akým viesť obchodný rozhovor…“ (M.Papcún)

„Najviac sa mi páčili konkrétne riešenia ako sa vyhnúť námietkam. Pre mňa osobne najhoršia námietka „Rozmyslím si to“. Určite budem riešenia aplikovať…“ (R.Michalková)

„Pán Mišík vie o čom rozpráva a z toho dôvodu je celé školenie postavené na prípadoch z praxe, čo vzbudzuje dojem dôveryhodnosti a diváka núti počúvať a vziať si k srdcu a do praxe to svoje. Hodnotím ako veľmi pozitívne!!!“ (D.Lengyel)

Školenie predaja pre maloobchod PAM-ak s.r.o.

„Dňa 10.04.2018 absolvovali zamestnanci našich významných obchodných partnerov v segmente Farby Laky – nezávislý trh školenie zamerané na techniky predaja. Oceňujem vysokú profesionalitu p. Mišíka. V prípravnej fáze zistil všetky naše očakávania a presné predstavy, ktoré dokázal aplikovať už priamo do školenia, ktoré „ ušil „ priamo na mieru našim požiadavkám a tiež aj predmetu podnikania – maloobchodný predaj a predaj koncovému zákazníkovi. 

Školenie pozostávalo z teoretickej časti a tiež aj praktickej, kde si mohli účastníci vyskúšať  jednotlivé kroky predajných fáz. S účastníkmi pracoval aktívne a školenie malo interaktívny charakter, čo výrazne pozdvihlo záujem účastníkov. Atmosféra počas školenia bola pracovná, no zároveň príjemná a uvoľnená. Páčilo sa mi, že lektor pracoval s účastníkmi v rôznych zoskupeniach, ako celok, tiež aj skupinovo a individuálne. Veľmi fundovane  odpovedal na všetky postrehy účastníkov.

Bolo príjemné sledovať účastníkov, ako boli lektorom vtiahnutí priamo do deja a veľmi profesionálne pracoval s ich emóciami, ktoré boli počas celého školenia na vysokej úrovni. Ak by som sa mal opäť rozhodnúť pre lektora, opäť by som sa obrátil na Martina Mišíka.“  (M.Mosorjak, obch.riaditeľ)

weby-group

Školenie pre obchodný tím WEBY GROUP s.r.o.

„Nečakala som, že po tých rokoch objavím v sebe ešte kopu rezerv 🙂 Niekedy sa cítime ako „páni obchodníci“ a pritom je stále na čom pracovať.“ (K.Gavurová)

„Bolo to veľmi zaujímavé školenie, pretože mi zásadne zmenilo pohľad na doterajší systém predaja, resp.moje techniky. Absolvovala som aj iné školenia. Vaše bolo iné v tom, že ste „nehviezdil“, bol ste prirodzený a venoval sa skutočne tým našim problémom. Ešte raz vďaka :)“ (Silvia)

„Školenie bolo veľmi príjemné, nenútené, malo hlavu aj pätu, profesionálne prevedené, veľmi inšpirujúce a motivujúce. Som rada, že som sa rozhodla prísť. Najviac mi dalo iný pohľad na obchodovanie v súčasnosti…“ (A.Remeňová)

„Hodnotím pozitívne. Obsah aj forma školenia boli veľmi dobré… Pre mňa osobne bol prínosom rozdiel vlastnosti/úžitok a že sme mohli dané techniky aplikovať na naše služby. Získali sme aj novú radosť z predaja – osobne mám opäť chuť predávať.“ (E.Šablatúrová)

kauflandŠkolenie pre tím predaja inzercie KAUFLAND SR v.o.s.

„Výborné, iný pohľad na techniky predaja…“


Školenie pre obchodnych zastupcov„Veľmi dobre pripravené školenie, vhodne doplnené obrázkami, teoretická časť doplnená praktickým tréningom.“

„Podnetné, refresh, uvedomenie si rutiny, ktorá už začala byť na škodu.“

„Množstvo nových inovatívnych nápadov…“

„Pozitívne, veľa zaujímavých informácií a konkrétne postupy. Prínos – priebeh telefonického rozhovoru.“

Školenie pre tím firmy dotcom, s.r.o.logo1

„Školenie bolo veľmi zaujímavé a rozhodne bolo pre mňa a celý kolektív agentúry prínosom. Zároveň som rád, že okrem nových poznatkov mi pomohlo pripomenúť si aj niektoré praktiky, ktoré sú síce logické, no pri bežnej komunikácii a prezentáciách sa na ne často zabúda.“

Školenie pre Allianz-Slov.sporiteľňa, pobočka Topoľčany

allianz_logo„Od dnešného dňa sa nebojím pýtať odporúčania. Pochopila som, že dobrý obchodník sa nebojí telefonovať. Aj keď klient povie nie, ide sa ďalej. 90% z celého školenia bolo pre mňa prínosom!!!“ (J.Bezdeková)

„Prínos pre mňa-určite nový pohľad na veci, ktoré som časom začala robiť automaticky, čo neznamená, že správne. Určite vyskúšam všetko na sebe a mojich obchodníkoch.“ (J.Chudobová)

„Možnosť aby si každý vybral, čomu vyhovuje. Je to niečo nové oproti tomu, čo nás školili doteraz.“ (M.Brna)

„Prínosom je motivácia k ďalšej práci, zlepšenie vyjadrovania, vyššie ciele.“ (K.Struhárová)

Školenie predaja pre SunSoft Plus s.r.o.

logo„Bolo výborné-zahrňovalo všetky fázy obchodu. Treba si to častejšie zopakovať a pomenovať, aby sme zistili, kde robíme chyby.“ (I.Dudášova)

„Dnešné školenie hodnotím veľmi pozitívne. Dalo mi všetko, čo som od neho očakávala-prvý kontakt s klientom, ako správne zvládnuť odmietnutie a filtrovanie potenciálnych zákazníkov.“ (K.Šuvadová)

„Školenie bolo komplexné-pokrývalo celú problematiku predaja, dobre volené príklady z praxe.“ (P.Majchrák)

Školenie predajcov a asistentiek predaja: ABEL-Computer, s.r.o.

Abel_logo

„Školenie nám pomohlo uvedomiť si, že je dôležité presne vyšpecifikovať naše odlišnosti od konkurencie – popracovali sme na tom, spísali sme zoznam doporučených otázok na obchodné jednania a skúšali sme modelové situácie s cieleným využívaním týchto otázok. Obchodníkom to ide-získavajú nových klientov a celkom sa im darí. Budem rada, ak sa o rok znova stretneme.“ (Ľ.Serafínová)

„Spolupráca v oblasti realizácie soft-skills tréningov pre obchodné oddelenie (konkrétne komunikačné a obchodnícke zručnosti pre team obchodných zástupcov a telemarketing pre asistentky). Realizované školenia sú prevedené vždy s profesionálnou odbornosťou, kvalitne a v dohodnutých termínoch. V porovnaní s inými školiacimi spoločnosťami, ktorých služby sme námatkovo využili, je p.Mišík jednoznačne najviac zameraný na prax a konkrétne riešenia. Jeho tréningy sú precízne pripravené, inovatívne a plné konkrétnych obchodných prípadov… Na základe vlastnej skúsenosti určite odporúčame p.Mišíka ako trénera aj ďalším partnerom.“ (P.Sihelník – riaditeľ)

„Velmi dobré školení, zatím nejlepší, které jsem za cca 20 let obchodničiny absolvoval…“ (P.Tomšík)

„Výborný, spousta argumentu z praxe…“ (H.Hrbáč)

„Vynikající, obohacující, změna k přístupu prodeje, naprostá revoluce 🙂“ (P.Ledvinová)

„Školitel velký profesionál, dokázal zaujmout. Podávaní informacií a domlouvaní schúzek jiným spúsobem… Bylo to nejlepší školení, které jsem absolvovala.“ (M.Janetzká)

„Velmi pozitivně, maximální příprava školitele, velká profesionalita, příjemné vystupování a navázaní kontaktu tak, aby nás vtáhl bez stresu do školení. Jiný pohled na telefonování, spousta nových poznatkú…“ (J.Steinerová)

Školenie call-centra ABEL-Computer s.r.o.„Celkové hodnocení na výbornou, velký přínos oproti předešlým školením. Jiný pohled na svou práci, změna v komunikaci – stále se učiť něčemu novému…“ (V.Fridrichová)

„Nevidím už telefonovanie ako tlak na zákazníka, ale ako rozhovor, po ktorom bude mať zákazník záujem o stretnutie s obch.zástupcom.“ (A.Poláčková)

„Som veľmi spokojná, školenie bolo super a úplne iné ako doteraz. Naučila som sa telefonovať „inak“ ako doteraz, ako správne reagovať na námietky zákazníkov.“ (Z.Chovancová)

„Som milo prekvapená a som maximálne spokojná. Naučila som sa nový spôsob komunikácie s novým klientom, ktorý je úplne odlišný od toho, čo robím. Je to niečo, s čím so sa doteraz na školeniach nestretla. To veľmi kvitujem a som za to vďačná!“ (K.Majchráková)

„Velice profesionální školení. Bylo vidět, že školitel ví o čem mluví a má přehled.“ (L.Melecká)

„Vysoká úroveň školení, jiný level než všechna dosavadní školení…osobitost, lidskost, opravdová skušenost p.Mišíka z praxe, cenné rady, příjemné podání, zájem školitele o výsledek.“ (R.Súkeníková)

Tréning pre obch.tím: JAGA GROUP, s.r.o.Jaga_logo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA„Výborné. Bolo to veľmi odlišné od iných obchodných školení. Predčilo moje očakávanie…“ (M.Moravčík)

„Zaujímavé! Nový pohľad na obchod, na vzťah zákazník-predajca, na pozíciu predaja voči zákazníkovi.“ (M.Haršány)

„Nový pohľad na cieľ obchodníka, resp.na spôsob predaja. Pomenovanie častých chýb predajcov…“ (Ľ.Prekalová)

„Velmi přínosné a ještě více lišící se od dříve absolvovaných školení.“ (Z.Budka)

Školenie predaja pre obch.tím PROCAR, a.s.procar_logo

„Školenie mi prinieslo množstvo úplne nových informácií o možnostiach komunikácie so zákazníkmi. Všetky témy boli pre mňa motivujúce.“

 „Veľmi spokojný, oceňujem, že príklady boli z našej problematiky (vozový park, výbava…). Veľmi odborné.“

„Veľa nových informácií o správaní sa k zákazníkom. Skúsenosti, ktoré môžem použiť v následnom predaji.“

 Tréning obchodných zástupcov PSS, a.s.

Logo_PSS

hurz„Školenie bolo príjemné, uvoľnené, páčilo sa mi, že prebiehalo formou komunikácie. Motivujúce,stanovila som si určité ciele, ktoré chcem dosiahnuť. Len si treba za tým stáť a vytrvať!“

„Absolvované školenie bolo výborné. Namotivovalo ma to do ďalšej práce.“

„Praktický pohľad a zručnosti pre získavanie kontaktov a oslovenie klientov. Návod od praktika, nie teoretika.“

„Veľmi motivujúce do budúcnosti, veľa dobrých rád, čo robiť správne a čoho sa vyvarovať.“

„Najlepšie školenie s touto problematikou, ktoré som doteraz absolvovala.“

Tréning predaja: NAY, a.s. BratislavaNAY_logo

„Vynikajúce, s dobrými radami. Zaujímavé, viditeľne dlhodobé skúsenosti (lektora) s predajom. Vhodné aj pre menej skúsených, aj pre pokročilých.“

„Naučenie sa nových predajných formuliek a postupov. Svieže a zaujímavé školenie. Zvládanie aj odmietavých zákazníkov. Super tréning a dík za pomoc v mojej ďalšej práci…“

„Pán školiteľ bol príjemný, sympatický, dobre sa ho počúvalo. Školenie bolo zaujímavé. Odniesla som si nové postupy a vety, ktoré by mi mohli pomôcť pri mojom ďalšom predaji. Dúfam, že bude úspešný :)“

„Nový pohľad na predajný rozhovor, oživenie zásad, nový spôsob otvorenia predajného rozhovoru, bolo to pútavé, nenudilo, čo je veľké plus…“

Školenie tel.komunikácie, Trust pay, a.s.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TP_logo„Komplexnejší pohľad na komunikáciu v rámci firemného prostredia. Vcítenie sa, lepšie pochopenie pohľadu klienta.“

„Dozvedela som sa veľa nových vecí, ako sa komunikuje so zákazníkom, čo povedať naštvanému klientovi a čo radšej nehovoriť.“

„Vyvolalo to vo mne záujem a chuť prehodnotiť doterajšiu komunikáciu. Aj v kolektíve, aj vo vzťahu voči klientom.“

„Spôsob, ako zefektívniť komunikáciu a zvládnuť naštvaných klientov, vedieť čoho sa vyvarovať.“

—————————————-

Pre viac informácií ma kontaktujte telefonicky (0905/470 869),  e-mailom alebo pomocou kontaktného formulára.

Ako predavat