Tip na kreatívnejšie plánovanie.

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 29. augusta 2011 4 komentáre

Dobré plánovanie je polovica úspechu. Druhá polovica je uskutočnenie toho, čo sme si naplánovali. Ako teda efektívne plánovať?

Dnes mám pre vás jeden tip, ktorý mi pomohol zlepšiť strategické plánovanie. Pri operatívnom plánovaní uvažujeme skôr technicky a prakticky. Ale pri stratégiách potrebujete byť aspoň trochu kreatívni a dívať sa na veci z nadhľadu. Moje doporučenie sa týka prostredia, v ktorom plánujete.

Jeden z dôvodov, prečo si na dovolenke tak dobre oddýchnete je, že ste zmenili prostredie. Či chceme alebo nie, prostredie má na stav vašej mysle vplyv. Ak ste v prostredí, kde denne riešite rôzne problémy, kde vás vyrušujú rôzni ľudia, kde… a tak ďalej, vaše myslenie bude skôr „spútané“ ako kreatívne.

Všimol som si, že keď namiesto toho občas odídem na nejaké kľudné miesto, kam bežne nechodievam, tak sa mi rozmýšľa oveľa ľahšie a prichádzam na lepšie nápady. Najlepšie niekde vonku, v  prírode. Doslova sa „odstrihnem“od bežného zhonu a v kľude uvažujem. Funguje mi to. Je to nielen príjemnejšie, ale mi to aj lepšie „páli“.

Samozrejme, každodenné plánovanie robím doma. Ale aspoň trochu dlhodobejšie záležitosti si plánujem vonku. Úplne postačí raz za dva-tri mesiace si spraviť takýto plánovací výlet. Väčšinou na pol dňa. Najlepšie hneď ráno, kedy som ešte svieži. V kľude si veci premyslím, dám na papier a potom ich realizujem. Vyskúšajte!

————————————————————
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 zákonov úspechu v predaji“ a ďalšie praktické tipy na zlepšenie predaja, určené len pre registrovaných čitateľov. Registrácia je zdarma.
13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Jana Škutková píše:

    Áno, súhlasím, odstup a zmena prostredia je hrozne dobrá vec. Mne sa dobre rozmýšľa nielen v prírode, ale napodiv aj v kaviarni, keď občas popreberám veci s niekým, kto ani nemusí byť úplne zainteresovaný. Tu samozrejme získam ešte aj ďalší pohľad a keď potom idem domov, v aute ma napadajú mnohé veci.

  2. Ondro píše:

    Taktiež 100% súhlasím. Zmena prostredia je výborná a prichádzajú pri nej tie najlepšie a najkreativnejšie napady.

  3. Aj ja potvrdzujem – za seba aj za svojich klientov, ktorí ku mne chodia na koučovanie do môjho koučovacieho strediska v Tajove. Niektorí klienti stále uprednostňujú koučovanie v ich kancelárii, ale čoraz viac je takých, ktorí prijmú pozvanie na koučovanie mimo pracoviska – aspoň do tichej kaviarne alebo do najbližšieho parku. Pohyb tela počas prechádzky rozpohybuje aj myseľ. Vďaka, Martin, aj za túto myšlienku, verím, že mnohým predajcom pomôže.

  4. Martin Mišík píše:

    Vďaka za komentáre,vidím že koleso už bolo objavené. Prečo ste mi o tom nepovedali skôr? Nemusel by som na to prichádzať sám 🙂

Napísať odpoveď pre Jana Škutková Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *