Telefonovanie

Hovoria vám:“Pošlite mi najprv ponuku?“

Publikované v kategórii Telefonovanie od dňa 11. novembra 2014 5 komentárov
Hovoria vám:“Pošlite mi najprv ponuku?“

Pre človeka, s ktorým si chcete dohodnúť schôdzku, je to jednoduchý spôsob ako sa vás zbaviť. Vie, že vašu ponuku nebude čítať. Takže je zbytočné ju posielať. Ale čo v prípade ľudí, ktorí naozaj chcú vopred vedieť o čo pôjde, pretože chcú so svojim časom narábať opatrne? Ak im nič nepošlete, zabuchnete si dvere… Prvý test, […]

Zobraziť článok »

Haló, koľko u vás stojí vrece cementu?

Publikované v kategórii Obchodný rozhovor, Telefonovanie, Uzatváranie predaja od dňa 21. mája 2012 26 komentárov
Haló, koľko u vás stojí vrece cementu?

Ako na takýto telefonát zákazníka zareagujete vy alebo vaši kolegovia? Ak ste obchodná firma, pravdepodobne podobných telefonátov, kde si zákazník pýta informácie o vašich produktoch a cenách, dostávate denne niekoľko (ak nie, asi niečo nie je v poriadku s vašim marketingom a reklamou). Je to ako z rozprávky o zlatej rybke – zlatá rybka pripláva a […]

Zobraziť článok »

Toto bol najhorší obchodný telefonát v histórii…

Publikované v kategórii Telefonovanie od dňa 9. januára 2012 20 komentárov
Toto bol najhorší obchodný telefonát v histórii…

Vitajte v novom roku! Pôvodne som mal pre vás nachystaný iný článok, ale pred chvíľou som dostal jeden telefonát. Právom mu patrí prívlastok „neuveriteľ- ný“. Preto som mu dal pred- nosť. Pokúsim sa vám ho aspoň približne zreprodu- kovať. Ľutujem, že sa mi ho nepodarilo nahrať. Vopred sa ospravedlňujem mládencovi z toho telefonátu, ak si […]

Zobraziť článok »

Ako vás zákazník „oňuchá“ skôr, ako sa nazdáte…

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Telefonovanie od dňa 25. júla 2011 žiadny komentár
Ako vás zákazník „oňuchá“ skôr, ako sa nazdáte…

Ak predávate služby, alebo čokoľvek, zákazník si vás „oňuchá“ alebo „ohmatá“ oveľa skôr, ako si myslíte. A rozhodne sa možno ešte pred tým, ako sa dozvie vaše ceny a podmienky.  Neveríte? Zákazník chce, aby služba prebiehala hladko, bez problémov, rýchlo a profesionálne. A v tomto si vás preverí naozaj rýchlo. Ako? Podľa toho, ako s […]

Zobraziť článok »

Ako zmenšiť „odpad“ pri telefonovaní.

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Telefonovanie od dňa 31. mája 2011 žiadny komentár
Ako zmenšiť „odpad“ pri telefonovaní.

Škoda každej minúty, ktorú stratíte pri neúspešnom telefonáte potenciálnemu zákazníkovi. Ako tieto straty znížiť na minimum? Vyhnite sa chybe, ktorú mnohí predajcovia robia ešte skôr, ako zdvihnú telefón. Keď chcete kúpiť zubnú pastu, pravdepodobne nepôjdete do obchodu s nábytkom. Rovnako, ak chcete predať životné poistenie, nemá zmysel osloviť dôchodcu. Hovorím o kvalite vašich kontaktov. Mnoho telefonátov […]

Zobraziť článok »

Šesť príkladov ako NE-telefonovať.

Publikované v kategórii Telefonovanie od dňa 25. mája 2011 žiadny komentár
Šesť príkladov ako NE-telefonovať.

  Asi väčšina predajcov stále využíva na kontaktovanie nových zákazníkov telefón. Cieľom býva predstaviť sa a dohodnúť si osobné stretnutie. Ak je to aj váš prípad, tu je 6 príkladov, ako to nerobiť (sú to reálne príklady, kedy niekto volal mne): 1. „Dobrý deň …. Prepáčte, že ruším, zdržím vás len krátko.“ Tým, že sa hneď začnete […]

Zobraziť článok »

Minuli sa kontakty a nemáte kam volať?

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Telefonovanie od dňa 9. mája 2011 žiadny komentár
Minuli sa kontakty a nemáte kam volať?

Vyhľadať a osloviť nový kontakt  sú prvé dva kroky získaniu k nového zákazníka. Čo však robiť, ak ste už oslovili všetky kontakty z vašej databázy a žiadne vám už nezostali? Na prvý pohľad beznádejná situácia. Ale nie je. Aby ste urobili obchod, potrebujete okrem oslovenia správneho záujemcu zavolať aj v správnom čase. Každé nákupné rozhodnutie […]

Zobraziť článok »

4 naj-chyby pri kontaktovaní nových klientov

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Telefonovanie od dňa 7. marca 2011 2 komentáre
4 naj-chyby pri kontaktovaní nových klientov

V článku „Dva základné kamene úspešného predaja“ som vypichol dve najdôležitejšie aktivity každého obchodníka. Jednou z nich je kontaktovanie nových klientov.  Prečo v tom väčšina obchodníkov má také veľké rezervy? Najčastejšie sú za tým tieto štyri dôvody: 1. málo pokusov – ak zavoláte 10 ľuďom, nedohodnete si viac ako 10 stretnutí. Je to veľmi jednoduchá […]

Zobraziť článok »

Viete sa „predať“ za 3 alebo menej sekúnd?

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Obchodný rozhovor, Prezentovanie, Telefonovanie od dňa 27. decembra 2010 6 komentárov
Viete sa „predať“ za  3 alebo menej sekúnd?

Ak sa vás niekto opýta, čím sa zaoberáte, čo mu poviete? Ako mu niekoľkými slovami vysvetlíte podstatu vášho biznisu? Možno ste práve na nejakom spoločenskom podujatí. Dáte sa s niekým do debaty a on sa vás po chvíli opýta: „Čím sa zaoberáte?“. Čo mu poviete? Je celkom možné, že by to mohol byť váš potenciálny […]

Zobraziť článok »

Najefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Telefonovanie od dňa 18. októbra 2010 11 komentárov
Najefektívnejší spôsob, ako si dohodnúť obchodné stretnutie.

Od jednej čitateľky som dostal otázku, či nie je lepšie najať niekoho, kto bude pre obchodníkov telefonicky dohovárať stretnutia. Niekoho komunikatívneho, kto by iba telefonoval a zabezpečoval schôdzky pre obchodníkov. Moja rada znie: určite áno! Má to niekoľko dôvodov: šetrí to čas obchodníkov, ktorí môžu viac času tráviť na stretnutiach so zákazníkmi a teda môžu […]

Zobraziť článok »