Sebaobrana pri cene (školenie)

Hovoria vám, že ste drahí?

Porovnávajú vás s lacnejšou konkurenciou?

Tlačia vás do cenových ústupkov a zliav?

Cena 1Nedávno som vyspovedal obchodníkov z jednej firmy. Moja otázka znela:„Aký je najčastejší dôvod, keď nepredáte?“ Všetci piati bez výnimky odpovedali: zákazník si vybral lacnejšiu konkurenciu!

Ako je to u vás? Už ste niekedy prišli o obchod kvôli cene?

Obchodník často stojí pred dilemou – riadiť sa heslom „Keď netečie, aspoň kvapká“ a ísť s cenou nižšie? Alebo si stáť za svojim a riskovať, že zákazník nekúpi? Hmm, toť otázka…

Ako teda narábať s cenou?

Je naozaj pravda, že dnes zákazníci idú iba po cene a kto je lacnejší, ten vyhrá? Alebo je to inak a dá sa predať, aj keď ste drahší ako konkurencia?

Počas mojej 18-ročnej praxe som zistil, že A aj B môže byť správne. Porovnávanie s konkurenciouOd čoho to závisí?

S.Godin v jednej zo svojich kníh píše:„Cenový boj je daň za chýbajúcu konkurenčnú odlišnosť.“ Súhlasím. Ale to je iba jeden zo 6 dôvodov, prečo môže byť pri cene „husto“!

Pri zvyšných piatich vám nepomôže, ak budete poukazovať na vaše konkurenčné výhody. Nie je nič horšie, ako „liečiť“ nesprávnu diagnózu (a už vôbec nie ponúkaním nezmyselných zliav)…

Aké sú dôvody cenovej „šikany“?

Okrem chýbajúcich (alebo zle odprezentovaných) konkurenčných výhod to môže byť napríklad aj preto, lebo zákazník jednoducho nechce toľko investovať. Alebo vás iba skúša, či „pustíte perie“. A okrem toho ešte ďalšie 3 dôvody.

liek na cenu

Zlá správakaždý dôvod treba zvládať inak!

Inak hrozí, že na popáleninu použijete kvapky proti zápche. A ten, kto nakoniec odíde ako víťaz, nebudete vy…

Keď vám zákazník nabudúce oznámi:„Ste drahí“ alebo sa opýta:“Čo viete urobiť s cenou?„, ČO PRESNE UROBÍTE?

Ako zistíte o čo ide zákazníkovi naozaj? A akú techniku sebaobrany použijete?

Presne o tom je školenie Sebaobrana pri cene – ako správne odhadnúť situáciu a aké opatrenie treba použiť.

Program školenia:

  • Prečo je také ľahké obchodníkov vydierať cenou?
  • Aký je rozdiel medzi cenou a hodnotou?
  • Aká je vaša konkurenčná pozícia na trhu?
  • Ako nájsť konkurenčné rozdiely, ak na prvý pohľad žiadne nie sú?
  • Ako poukázať na nedostatky konkurencie bez toho, aby ste ju očierňovali?
  • Ako sa správnym odlíšením vyhnúť cenovému porovnávaniu?
  • Čo robiť, ak sa zákazník na cenu pýta už na začiatku?
  • Ako reagovať, keď sa zákazník oháňa lacnejšou ponukou od konkurencie?
  • Ako správne argumentovať pri obhajobe ceny?
  • Ako sa brániť, ak si zákazník pýta zľavu?
  • Ako sa pripraviť na cenové vyjednávanie?
  • Ako využiť zľavu na získanie iných výhod?
  • Ako zistiť, či to na vás zákazník iba skúša?
  • Ako sa nechytiť do pasce, ak vás žiadajú o ponuku e-mailom?
  • Ako sa námietkam na cenu vyhnúť úplne?

sebaobrana pri ceneNa školení si najprv vysvetlíme celú psychológiu okolo ceny, pobavíme sa o 6 dôvodoch cenovej šikany a ako ich včas identifikovať.

Potom sa pobavíme o hodnote a vytvoríte si Mapu konkurenčných rozdielov. Všetko to potom využijeme pri nácvikoch techník cenovej sebaobrany (najviac sa asi pobavíte pri ultra-rýchlej technike pri zľavách 🙂 A samozrejme nebude chýbať ani prevencia cenových námietok.

S čím odídete? Budete vedieť nielen lepšie prezentovať hodnotu vašich produktov, ale aj  identifikovať skutočný dôvod námietky a použiť vždy tú správnu techniku. Ale hlavne – nebudete rozdávať zľavy tam, kde netreba a väčšine námietok na cenu sa dokážete vyhnúť úplne.

Ukážka zo školenia:

Oplatí sa vám prísť na toto školenie?

Neviem. O koľko viac predáte a zarobíte, ak vám tieto techniky zafungujú iba v 10% prípadov? Koľko to bude za pol roka, za rok?

Ak je to viac ako cena školenia, tak potom sa vám oplatí prísť. Ja osobne si však myslím, že investícia do školenia sa vám vráti hneď behom prvého mesiaca iba na zľavách, ktoré nerozdáte zbytočne 🙂

Ak ste si nie istí využiteľnosťou školenia pre vás, môžete využiť Garanciu nulového rizika a prísť najprv na ochutnávku zdarma (viď ďalej)…Cena 4

Kedy? 10.11.2016

Kde?  Trnava

Za koľko? 179 € bez DPH (214,80 € s DPH)

Ak ste už absolvovali niektoré z mojich školení, vaša cena je 159 € bez DPH (190,80 € s DPH).

Akcia 2+1: ak sa prihlásia 2 osoby z rovnakej firmy, tretia ide zdarma.

 

 

Garancia: ako u všetkých školení, aj na toto sa vzťahuje 100% záruka vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti. Buď budete spokojní, alebo to pre vás bolo zadarmo.

Ak by vám ani toto nestačilo, môžete využiť Garanciu nulového rizika – zúčastnite sa prvej polovice školenia ako ochutnávky zdarma a až potom sa rozhodnete, či ostanete alebo nie (označte prosím túto možnosť v prihláške).

 

Prihlásiť sa

Ak chcete toto školenie urobiť šité na mieru iba pre váš obchodný tím, kontaktujte ma

Teším sa na stretnutie s vami!

Martin Mišík

Martin Mišík

P.S. Ak máte u zákazníkov cenu pravidelne „na tanieri“ a ak bez zľavy pomaly nedokážete predať, príďte na toto školenie, naučte sa techniky sebaobrany pri cene a začnite predávať aj bez zliav! 

Neodkladajte to na neskôr – kapacita miestnosti je obmedzená a skôr ako o pol roka toto školenie nebudem opakovať. Prihláste sa teraz!

Prihlásiť sa