Sebaobrana pri námietkach

 

Komplikujú vám námietky od zákazníkov život?

Stáva sa vám, že aj keď použijete správny argument, nie vždy to zaberie?

Máte pocit, že kvôli námietkam zbytočne prichádzate o obchody a o peniaze?

 

Je jedno, či sa so zákazníkmi stretávate osobne alebo či predávate po telefóne – tak ako smrť, ani námietka si nevyberá 🙂

Nemám záujem! Ste drahí! Mám lacnejšiu ponuku od konkurencie! Ešte si to rozmyslím! Už máme dodávateľa! a podobne.

Môžu prísť ako v úvodnom telefonáte, tak aj pri uzatváraní obchodu. A niekedy si ich zákazník len myslí a nepovie ich nahlas (to sú tie najhoršie)…

Ak chcete úspešne predať, vybrať si musíte vy, a síce – čo urobíte, keď námietka príde. V tejto fáze totiž obchodníci robia asi najviac chýb a zbytočne si tak predaj ešte viac komplikujú.

Dokázali by ste spočítať, o koľko predajov ste prišli kvôli nezvládnutým námietkam?

O koľko peňazí som kvôli námietkam prišiel ja radšej ani nechcem vedieť 🙁 Bola to síce drahá skúsenosť, ale za tie roky praxe som pochopil na akom princípe námietky fungujú, ako k nim pristupovať a dokonca aj ako sa im úspešne vyhnúť. Preto mi dnes námietky zákazníkov už veľké starosti nerobia…

Chcete sa aj vy stať majstrom v zvládaní námietok a zvýšiť počet úspešných predajov? Potom je toto školenie práve pre vás…

 

Sebaobrana pri námietkach

  • Kedy a ako vlastne vznikajú námietky?
  • Čo všetko sa môže skrývať za námietkou?
  • Ako rozpoznať, či ide o skutočnú alebo predstieranú námietku?
  • Ako súvisia námietky s emóciou predajcu?
  • Ako je to so skrytými námietkami zákazníka?
  • Akej chybe sa pri zvládaní námietok treba za každú cenu vyhnúť?
  • Aké je hlavné pravidlo pri zvládaní námietok?
  • Aký je rozdiel medzi námietkami na začiatku a na konci predajného procesu?
  • Technika 1: Nemám záujem, Nemám čas…
  • Technika 2: Už máme svojho dodávateľa…
  • Technika 3: Pošlite mi ponuku…
  • Technika 4: Ste drahší ako konkurencia…
  • Technika 5: Rozmyslím si to…
  • Technika 6: Ešte sa poradím…
  • Technika 7: Mám s tým zlú skúsenosť…
  • Technika 8: Som zvyknutý na inú značku…
  • Ako dať väčšiu váhu vašim argumentom?
  • Čo robiť ak sa zákazník stále urputne bráni?
  • Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam?

 

Ako riešiť námietky zákazníkovPočas školenia nielenže námietkam lepšie porozumiete a začnete ich vnímať celkom inak, ale vytvoríte si aj praktický manuál na zvládanie konkrétnych námietok, ktoré dostávate od vašich zákazníkov.

Tento manuál bude mať pre vás nevyčísliteľnú hodnotu – rovnako ako brašna prvej pomoci v prípade, keď ide o život.

Ale to najviac oceníte až vtedy, keď vám zákazník povie námietku.

Vďaka nácviku budete vedieť tieto techniky hneď po školení aj použiť – jeden účastník mi krátko po školení napísal:

Hneď cestou zo školenia som to vyskúšal na jednom zákazníkovi. Skúšal na mňa tlačiť s cenou a k tomu nakoniec ešte tvrdil, že nemá peniaze. Vďaka technikám, ktoré som sa naučil na školení, som od neho odchádzal s hotovou objednávkou. 

Tomu hovorím rýchla návratnosť investície do školenia 🙂 Ku skutočnému majstrovstvu sa samozrejme dopracujete až po nejakom čase – keď budete tieto techniky pravidelne používať.

A to najlepšie zo všetkého – niektoré námietky po tomto školení úplne vyčiarknete zo zoznamu! Zákazníci vám ich proste viac nebudú dávať. Dokážete si predstaviť, že od zákazníka už viac nebudete počuť námietky „Ste drahí“ alebo „Už máme svojho dodávateľa“?

Bude sa vám potom predávať ľahšie?

 

Kedy: 12.október 2016

Od-do: 9.00 – 16.30 hod.

Kde: Košice

Za koľko: 179 € bez DPH (214,80 € s DPH) na 1 osobu

Zvýhodnenia: ak ste už absolvovali niektoré z mojich školení, – 159 € (190,80 € s DPH)

2+1 (pri účasti 2 osôb z 1 firmy ide tretia osoba zdarma)

Zvýhodnenia je možné kombinovať.

Hodnotenia absolventov:

Školenie sa mi veľmi páčilo. Som rada, že sme si prešli všetky najčastejšie typy námietok, ktoré v jednom kuse počúvame. Už teraz viem, akým spôsobom na námietky reagovať, treba to už len úspešne zaviesť do praxe a budem spokojná 🙂 (N.Čvirigová, CSM monitoring s.r.o.)

Veľmi pozitívne, oceňujem, že sa išlo hlbšie. Prebrali sme námietky, s ktorými sa najčastejšie stretávam… (I.Králik, Balanced HR)

Veľmi sa hodí konkrétne v mojom predaji, často sa stretávam s námietkami. Pozitívne, naučil som sa veľa užitočných rád. (L.Duboš, A-MONT)

Spoločné stretnutie skupiny ľudí, riešiacich podobné problémové situácie a ich precvičenie si. Po školení oamžité používanie v praxi. Mám pocit, že každé vaše školenie má hlavu-pätu a hlavne podané ľudskou rečou… Hodnotím výbornou známkou. (R.Pidí, A-MONT)

Úžasné, poučné, iný pohľad na vec. (V.Demáková)

Garancia spokojnosti je samozrejmosťou – ak s obsahom alebo priebehom školenia nebudete spokojní, peniaze vám bez otázok vrátim v plnej výške. (Jediné čo garantovať nemôžem je, či budete techniky po školení skutočne aj používať. To už bude iba na vás 🙂

Garancia nulového rizika – ak ešte stále váhate, či sa na školení dozviete až také „prevratné“ veci, môžete sa prvej polovice školenia zúčastniť zdarma ako „ochutnávky“. Až potom sa rozhodnete, či zostanete ako platiaci účastník alebo nie. Takže – buď budete spokojní, alebo to máte zdarma 🙂

Voľné miesta:

Order_button

 


Workshop namietky

Teším sa na stretnutie s vami!

Martin Mišík

 

P.S.1 Vytvoriť materiál, ktorý získate počas jedného dňa, mi zabralo roky štúdia, testovania a bohužiaľ aj pokusov a omylov, ktoré ma stáli tisíce Eur na stratených obchodoch. Vy už kvôli námietkam o obchody prichádzať nemusíte – návod dostanete ako na tácke a už nasledujúci deň ho môžete začať používať vo vašich telefonátoch a obchodných jednaniach.

Príďte na školenie Sebaobrana pri námietkach a staňte sa majstrom v ich zvládaní!

 

Order_button

P.S.2 Ak by ste chceli takéto školenie zorganizovať iba pre váš obchodný tím, kontaktujte ma…

Foto: M.Mišík, peshkova / 123RF Reklamní fotografieElnur / 123RF Reklamní fotografie