Rôzne

Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 15. októbra 2013 1 Comment
Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum?

Máte najväčší výber široko-ďaleko, dobré ceny, poskytujete nadštan-dardné služby a zákazník aj tak nakúpil u konkurencie.   „Zatemnilo mu rozum“, poviete si. A možno nie ste ďaleko od pravdy. Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum natoľko, aby odišiel kúpiť inam? Odpoveď je – jeho emócie. Možno sa vám zdá, že predaj inštalačného materiálu alebo počítačového softvéru […]

Zobraziť článok »

Ste marketingová líška alebo pavúk?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 19. augusta 2013 5 komentárov
Ste marketingová líška alebo pavúk?

Dnes po 5 mesiacoch opäť niečo na tému marketing 🙂 Sean D´Souza, expert z Nového Zélandu veľmi trefne prirovnáva dve základné marketingové stratégie k pavúkom a líškam. Čože má marketing spoločné s ríšou zvierat? Niečo predsa len. Týka sa to spôsobu ich lovu… Líška chytá svoju korisť tak, že za ňou behá po lese a […]

Zobraziť článok »

Tri vývojové štádiá predajcov.

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 27. júla 2013 10 komentárov
Tri vývojové štádiá predajcov.

Tak ako všetko živé prechádza svojim vývojom, rovnako aj predajcovia majú svoje vývinové štádiá. Ale na rozdiel napríklad od motýľa u predajcov posun na vyšší vývojový stupeň bohužiaľ nie je automatický. Niekto sa za celú svoju obchodnícku „kariéru“ neposunie ani o stupeň vyššie… Počas svojej praxe som vypozoroval tieto TRI štádiá predajcov: PONÚKAČ: niečo sa […]

Zobraziť článok »

Vitajte…a dovidenia, pán zákazník!

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 18. marca 2013 1 Comment
Vitajte…a dovidenia, pán zákazník!

Dôležitosť prvého kontaktu so zákazníkom ani netreba zdôrazňovať. Najčastejšie o ňom hovorím v súvislosti s telefonátom alebo osobným stretnutím. Ako však zvládate prvý kontakt so zákazníkom, ktorý príde na vašu webovú stránku? Pri osobnom kontakte máte minútu-dve, ale na webe iba sekundyrozhodujú o tom, či zákazník zostane alebo odíde inam. Preto by ste mali mať […]

Zobraziť článok »

Ako ľahšie zdolať prekážky v roku 2013?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 7. januára 2013 10 komentárov
Ako ľahšie zdolať prekážky v roku 2013?

Pozrite si toto 3-minútové video. Hovorím v ňom o jednoduchej technike, ako ľahšie zdolať prekážky v práci (a v živote vôbec). Funguje takmer okamžite. Na začiatku tomu možno nebudete veriť, ale…veď vyskúšajte! A aby ste si do nového roku nabrúsili Vašu obchodnícku „pílu“, vyberte si niektoré z januárových podujatí: Ako zvýšiť výkony obch.tímu (prednáška), 24.1.13, […]

Zobraziť článok »

Všetkým čitateľom prajem veľa zdravia, inšpirácie a úspechov v roku 2013!

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 21. decembra 2012 žiadny komentár
Všetkým čitateľom prajem veľa zdravia, inšpirácie a úspechov v roku 2013!

Zobraziť článok »

„Krčmová lekcia“ o postoji

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 20. augusta 2012 5 komentárov
„Krčmová lekcia“ o postoji

Nedávno som si na terase jedného bratislavského pubu všimol nápis: „Radi Vás obslúžime pri bare.“ Na minútu som sa zamyslel… Veď bežne sa píše: „Na terase neobsluhujeme“ alebo „Terasa je bez obsluhy“. V čom je to iné? Je v tom vôbec nejaký rozdiel? V texte malý, ale vo význame obrovský. Je to 180-stupňový rozdiel v […]

Zobraziť článok »

Má marketing predávať?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 7. mája 2012 6 komentárov
Má marketing predávať?

Toto je skôr nepochopenie ako dilema. Podnikatelia často nevedia, kde je hranica medzi marketingom a predajom. Je to jednoduché: úlohou marketingu je hľadať a vytvárať záujem o produkt alebo službu. Inými slovami-marketing sa má postarať o to, aby bolo komu predávať. Dá sa to dosiahnuť v troch krokoch: 1. zákazníci musia o vás vedieť,2. musíte […]

Zobraziť článok »

Jubilejná 100-ka alebo niečo o vodcovstve.

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 9. apríla 2012 20 komentárov
Jubilejná 100-ka alebo niečo o vodcovstve.

Ťažko uveriť, ale práve čítate článok s poradovým číslom 100! Ďakujem za vašu priazeň, priatelia, budem rád, ak zostanete aj pri ďalšej stovke… Vážim si každý komentár, ktorý ste pridali, každý e-mail, ktorý ste mi poslali. Teším sa skvelej odozve, ktorú od vás dostávam. Srdečná vďaka! Toľko slávnostný príhovor 🙂 Čo som si počas písania […]

Zobraziť článok »

Predajca-Superman?

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 7. novembra 2011 10 komentárov
Predajca-Superman?

Suverénny pohľad, bezvadný výzor, pozná odpoveď na každú otázku, proste vie ohúriť! Aj tak zďaleka nemusí byť idolom pre zákazníkov. Myslím si, že zákazník dnes očakáva od predajcu niečo iné. Samozrejme, je dobré, ak je obchodník tip-top. Ak je patrične oblečený, upravený a je doma vo svojom obore. Oveľa dôležitejšie však je, či za hlavnú […]

Zobraziť článok »