Rôzne

Ako nájsť nových spolupracovníkov v MLM?

Filed in Rôzne by on 27. októbra 2014 0 Comments
Ako nájsť nových spolupracovníkov v MLM?

Mnohí o mne vedia, že som sa v minulosti venoval MLM-podnikaniu. Na začiatku ma naučili – urob si zoznam všetkých známych a oslov ich. Stalo sa. Ale čo potom, keď sa vám kontakty minú? Ak to so svojim biznisom myslíte vážne, musíte začať oslovovať cudzích ľudí. (V tom som bol dobrý. Raz som dokonca ukázal […]

Continue Reading »

Ako správne získavať referencie?

Filed in Rôzne by on 30. septembra 2014 1 Comment
Ako správne získavať referencie?

Nedávno som dostal otázku od čitateľky, ktorá chcela poradiť so získavaním referencií. Ale keďže referencie (odporúčania) sú veľmi účinný nástroj na získavanie nových zákazníkov, o odpoveď sa podelím aj s vami. Na začiatku sú 3 kľúčové zásady: nie je nič nové, že referencie si musíte pýtať (aj staré knihy hovoria, že „žiadaj, a bude ti dané…“). […]

Continue Reading »

Blog Akopredavat.sk oslavuje 4.narodeniny!

Filed in Rôzne by on 2. septembra 2014 6 komentárov
Blog Akopredavat.sk oslavuje 4.narodeniny!

Priatelia, zdá sa to byť až neuveriteľné, ale tento blog bol oficiálne spustený práve pred 4 rokmi (sept.2010). Doteraz som uverejnil 156 článkov, to už je hádam aj na celú knihu… Mojim cieľom bolo podeliť sa s vami o praktické skúsenosti z predaja, aby ste nemuseli urobiť toľko chýb ako ja 🙂 Verím, že sa […]

Continue Reading »

Čo sa stane, keď nastane „okamih pravdy“?

Filed in Rôzne by on 23. júna 2014 6 komentárov
Čo sa stane, keď nastane „okamih pravdy“?

Nedávno som si kúpil skvelú knihu od kolektívu autorov: „Služby, z kto- rých padnete na zadok“ (vyd. Motýľ, 2013). Je to priam hotová príručka služieb zákazníkom. Zaujal ma v nej výraz: „okamih pravdy“. Viete, čo ním autori majú na mysli? Citujem (str.148):„Okamih pravdy nastáva vtedy, keď sa zákazník dostane do styku s ktoroukoľvek časťou vašej […]

Continue Reading »

Najdôležitejšia časť obchodného e-mailu je…?

Filed in Rôzne by on 13. mája 2014 0 Comments
Najdôležitejšia časť obchodného e-mailu je…?

Súčasťou komunikácie so zákazníkmi sú okrem osobných stretnutí a telefonátov aj e-maily. Preto by sa mali riadiť podobnými zásadami. Okrem zrozumiteľnosti, stručnosti a prehľadnosti je tu ešte jedna veľmi dôležitá zásada – ak sa pozriete na vaše e-maily, možno zistíte, že ju nie vždy dodržiavate… V článku Kto drží počas predaja kormidlo v rukách? som […]

Continue Reading »

V obchodných e-mailoch nikdy nezabúdajte na…

Filed in Rôzne by on 13. mája 2014 6 komentárov
V obchodných e-mailoch nikdy nezabúdajte na…

Súčasťou komunikácie so zákazníkmi sú okrem osobných stretnutí a telefonátov aj e-maily. Preto by sa mali riadiť podobnými zásadami. Okrem zrozumiteľnosti, stručnosti a prehľadnosti je tu ešte jedna veľmi dôležitá zásada – ak sa pozriete na vaše e-maily, možno zistíte, že ju nie vždy dodržiavate… V článku Kto drží počas predaja kormidlo v rukách? som […]

Continue Reading »

Myslite v predaji aj na zadné dvierka!

Filed in Rôzne by on 10. decembra 2013 0 Comments
Myslite v predaji aj na zadné dvierka!

Ak vám predaj beží dobre, skvelé! Možno máte práve sezónu, možno máte produkty, o ktoré je veľký záujem, alebo ťažíte z nejakej vašej konkurenčnej výhody. Ale POZOR! To čo je dnes, nemusí platiť zajtra. Ako sa hovorí, všetkého dočasu… Týka sa to každého – firmy aj jednotlivcov. V stave, kedy všetko funguje, sme náchylní spohodlnieť. […]

Continue Reading »