Odlíšte sa od konkurencie trochu INAK!

Filed in Rôzne by on 9. augusta 2010 0 Comments

Titul jednej populárnej knihy o marketingu znie: „Odlíš sa alebo zomri!“ V predaji to platí tiež. Väčšinou sa snažíme ukázať v lepšom svetle ako konkurencia v procese predaja, teda ešte pred tým, ako zákazník kúpi. To je v poriadku.

Ale príliš často zabúdame sa odlíšiť aj PO TOM, ako zákazník kúpil. Ukážte mu Vašim popredajným prístupom a starostlivosťou, že si ho zaslúžite. A ostane Vám verný. Reklamný slogan v jednej reklame na pivo hovorí: „To najcennejšie, čo doma máme.“ Zákazník, ktorý kúpil, je PRE VÁS to najcennejšie, čo vo firme máte.

Čo urobíte dnes alebo zajtra pre to, aby ste Vašim zákazníkom aj po kúpe dali najavo, že sú pre Vás stále rovnako dôležití?

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

(Visited 51 times, 1 visits today)

Comments

comments

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

code