Noví zákazníci

Ako zabiť pri vyhľadávaní nových zákazníkov 3 muchy 1 ranou?

Filed in Noví zákazníci by on 26. januára 2016 0 Comments
Ako zabiť pri vyhľadávaní nových zákazníkov 3 muchy 1 ranou?

Podľa môjho prieskumu je získavanie nových zákazníkov hlavnou prioritou pre 56% predajcov a obchodných firiem (z 940 opýtaných). Zo skúsenosti asi viete, že je to zároveň tá najťažšia časť predaja. Ukážem vám spôsob, ako si to aspoň trochu uľahčiť… Čas sú peniaze – po prvé… Na začiatku predajného procesu je vždy kontakt na potenciálneho zákazníka. […]

Continue Reading »

Ako účinne osloviť nových zákazníkov?

Filed in Noví zákazníci, Telefonovanie by on 3. novembra 2015 0 Comments
Ako účinne osloviť nových zákazníkov?

  Každý, kto chce osloviť nových zákazníkov, mi dá za pravdu, že prvý kontakt je ten najťažší. Nemáte priestor na chyby – ak vám „nevyjde krok“, zákazník vám už nedá druhú šancu. A vy by ste mu tak veľmi chceli povedať o vašich skvelých produktoch a službách… Čo nepatrí do úvodného oslovenia? Pri prvom oslovení zákazníka […]

Continue Reading »

Ako plánovať získavanie nových zákazníkov?

Filed in Noví zákazníci, Plánovanie predaja, Telefonovanie by on 5. januára 2015 1 Comment
Ako plánovať získavanie nových zákazníkov?

Nadviažem na predošlý blog Ako si uľahčiť štart do predaja v 2015. Každý obchodník alebo podnikateľ potrebuje získavať aj nových zákazníkov. Dokonca aj keď máte vybudovaný dostatočne veľký „kmeň“, nie všetci zákazníci s vami ostanú naveky… Vo videu (3,5 min.) sa dozviete postup v 5 krokoch, ako si získavanie nových zákazníkov naplánovať. Aby ste namiesto […]

Continue Reading »

Komu zavolať, ak si chcete dohodnúť stretnutie cez telefón?

Filed in Noví zákazníci, Telefonovanie by on 9. decembra 2014 0 Comments
Komu zavolať, ak si chcete dohodnúť stretnutie cez telefón?

Od obchodníkov, ktorí oslovujú firmy a dohadujú si stretnutia cez telefón, často dostávam otázku: „S kým je najlepšie sa stretnúť, ak chcem nejakej firme ponúknuť spoluprácu?“ Odpoveď má dve časti. Po prvé: nikdy neoslovujte potenciálnych zákazníkov s cieľom navrhnúť im spoluprácu! Zákazník nie je hlúpy – je mu jasné, že mu budete chcieť niečo predať. Pre tieto prípady má […]

Continue Reading »

Tri otázky o konkurencii, na ktoré by ste mali vedieť odpovedať.

Filed in Noví zákazníci, Prezentovanie by on 20. januára 2014 0 Comments
Tri otázky o konkurencii, na ktoré by ste mali vedieť odpovedať.

Ak nie ste monopol, zákazníci vás porovnávajú s konkurenciou. Aj keď vám to nie vždy povedia.  Nemusí to nutne znamenať, že špekulujú. Možno chcú mať iba istotu, že si vybrali správne. Preto máte dve možnosti: buď sa spoliehať, že si zákazník urobí porovnanie sám (kde riskujete, že jeho porovnávanie bude na úrovni „jablko a jablko“ a celé […]

Continue Reading »

Zaklopať alebo nezaklopať zákazníkovi bez ohlásenia?

Filed in Noví zákazníci by on 30. septembra 2013 2 komentáre
Zaklopať alebo nezaklopať zákazníkovi bez ohlásenia?

Cesty k novému zákazníkovi sú kľukaté a nevyspytateľné. A na konci vás čakajú dvere. Spôsobov ako ich otvoriť je viacero. Napríklad prísť a zaklopať. Že sa to dnes už nenosí? Nie je to pravda. Ešte pred 3 rokmi som mal s touto metódou 90% úspešnosť. Aj vo dobe internetu. Alebo že by práve vďaka tomu? […]

Continue Reading »

Nákaza sa rozšírila ďalej!

Filed in Noví zákazníci by on 2. septembra 2013 4 komentáre
Nákaza sa rozšírila ďalej!

S rozmachom sociálnych sietí ako Facebook a LinkedIn podnikatelia, predajcovia a marketéri dostali do rúk nový komunikačný nástroj. Umožňuje prístup k množstvu potenciálnych zákazníkov a čo je ešte dôležitejšie, vytvára priestor na dialóg. To je A. B je, že mnohí ho začali používať tým najhorším spôsobom, aký vôbec existuje. Je to chyba, ktorá je v […]

Continue Reading »