Myslite v predaji aj na zadné dvierka!

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 10. decembra 2013 žiadny komentár

Ak vám predaj beží dobre, skvelé! Možno máte práve sezónu, možno máte produkty, o ktoré je veľký záujem, alebo ťažíte z nejakej vašej konkurenčnej výhody.

Ale POZOR! To čo je dnes, nemusí platiť zajtra. Ako sa hovorí, všetkého dočasu… Týka sa to každého – firmy aj jednotlivcov.

V stave, kedy všetko funguje, sme náchylní spohodlnieť. Veď nie je dôvod robiť si starosti. To je síce pravda. Ale keď sa situácia náhle zmení, môže už byť neskoro…

Preto, skúšajte nové metódy, vyvíjajte nové produkty a služby, oslovujte nových zákazníkov atď. ešte skôr, ako ich budete potrebovať. Alebo inak povedané: Kopte studňu skôr, ako budete smädní. (To však neznamená, že začnete zanedbávať vaše súčasné nosné aktivity!)

Takto budete mať vždy v zálohe plán B, ak plán A z nejakého dôvodu prestane fungovať. Tak ako parašutisti nosia aj záložné padáky…

Keď si budete robiť obchodný plán a stratégiu na rok 2014, nezabudnite na to! Nazvite si to: „Plán B“ alebo „Zadné dvierka“.  Uvidíte, že budete mať lepší pocit. Hlavne ak sa popri pláne A vydarí aj plán B 🙂

P.S. Pred 2 rokmi som uverejnil aj článok: Ako dobehnúť resty v predaji ešte v tomto roku? Možno vás tiež bude ku koncu roka inšpirovať…
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 princípov úspešného predaja“. Okrem toho ďalšie pravidelné tipy na zvýšenie predaja, zasielané LEN zaregistrovaným čitateľom. (Registrácia je zdarma.) 

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *