Leto-výhoda „uhorkovej sezóny“?

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 2. júla 2012 3 komentáre

Začalo leto a s ním pre mnohých aj „zakliate obdobie“ uhorkovej sezóny. Nie je na tom nič zlé za podmienky, že CHCETE mať voľnejšie obdobie a budete sa venovať iným veciam.

Ale ak leto pre vás nie je obdobím, kedy by ste chceli iba relaxovať, tak nie je dôvod prepínať na voľnobeh. Skôr naopak…


V článku „Aby sa leto nestalo zimným spánkom“ uvádzam niekoľko tipov, ako leto čo najlepšie využiť v prípade, že máte predaj postihnutý sezónnosťou.

Ak však vaše produkty a služby nezávisia od počasia, využite leto a „umelý spánok“, ktorý si pravdepodobne vaša konku-rencia sama privodí. Čo to znamená?

Oslovte viac nových zákazníkov-hlavne tých od konkurencie! Je možné, že vaša konkurencia pôjde na nižšie otáčky a počas leta sa trochu stiahne z obehu. To je šanca pre vás!

Leto praje komunikácii so zákazníkmi, pretože je trochu voľnejšie obdobie a aj oni majú viac času. Sú v pohodovejšom režime a preto sú oveľa otvorenejší veciam, na ktoré počas „sezóny“ nie je čas.

Netvrdím, že dohodnúť si stretnutie so zákazníkmi v lete je jednoduché. Aj im je teplo a chodia na dovolenky. Ale nie na dva mesiace!

Hlavne zahoďte presvedčenie, že cez leto sú všetci na dovolenkách a nikto sa nechce stretnúť a vyrazte na lov! Teraz máte príležitosť, pretože je menšia tlačenica. Tak ju využite, ďalšia bude až o rok…
——————————————————–

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Anonymous píše:

    Snažíte sa a idete nám tak príkladom.

  2. Anonymous píše:

    Každý potrebuje odpočinok. Ak sú viac menej dohodnutí všetci, že v lete sa poľaví, fajn. Ale tu je návrh, že ak ostatní poľavia, ja pridám. Len kedy si potom odpočiniem, keď v sezone sa odpočinuť nedá, lebo prídeme o kšefty. Teraz oddychovať, v hlavnej sezone ? To predsa nejde ! Tak sa naháňajme celý rok. Odľahčím to trocha zamyslením sa na obdobie Vianoc a voľna do Nového roka / Troch kráľov ? To keby sme robili a venovali tomu zvýšené úsilie a maximálnu pozornosť, ako sa hovorievalo do ´89, to odbehneme všetkých. 🙂
    Keď som po viac ako 10 rokoch dobrej a zmysluplnej roboty odchádzal z firmy, veľa vďaky som sa nedočkal, zradil som. Áno, vyžmýkaný, bez akýchkoľvek úľav, musel som odísť, lebo by ma to položilo. Zamestnávateľ nepochopil. A vtedy som natrafil na 2 vety, ktoré treba mať tiež na pamäti – Nestraťte sa v práci a Doprajte si viac času pre seba.

    • Martin Mišík píše:

      Ďakujem za Váš pohľad. Všimnite si vetu: …za podmienky, že CHCETE mať voľnejšie obdobie a venovať sa iným veciam… Tým som chcel povedať, že sa môžete rozhodnúť urobiť si z leta obdobie na oddych (alebo na iné veci, mimo práce). Nemyslím si, že treba práci venovať všetok svoj čas a ísť na doraz. Peniaze nie sú všetko, ak ich máte. Treba mať SVOJ vlastný zmysel života, ktorý má vaša práca len podporovať. Niečo ako rovnováhu v živote. Ja som sa napríklad rozhodol leto využiť na oddych a iné veci. Aj keby som mohol v lete makať a zarobiť viac. Napriek tomu pôjdem na štvrť plynu, v porovnaní so sezónou. Mám malé deti a chcem sa im v lete venovať, lebo majú prázdniny. Je to pre mňa viac ako peniaze. Ja som ale podnikateľ a môžem sa tak rozhodnúť. Otázka je, či sa takto môže rozhodnúť zamestnanec (asi skôr nie ako áno). Úplne ideálny stav popisuje Tim Ferris vo svojej knihe 4-hodinový pracovný týždeň. Pre mňa bola kľúčová myšlienka, že bohatstvo je skôr o množstve radosti zo života, ako o hodnote majetku. Takže sa treba rozhodnúť, čo vám prináša radosť zo života a zamerať sa na to. Ako podnikateľ máte samozrejme väčšiu možnosť voľby, ako použiť leto pre vaše životné ciele…

Napísať odpoveď pre Martin Mišík Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *