Komunikácia

Ako urobiť na zákazníka dokonalý prvý dojem?

Filed in Komunikácia, Psychológia predaja by on 16. októbra 2017 3 komentáre
Ako urobiť na zákazníka dokonalý prvý dojem?

Príslovie „Prvý dojem môžeš urobiť iba raz“ pozná asi každý. Aj to, že v obchode je prvý dojem niečo ako vstupenka do ďalšej komunikácie so zákazníkom. Ak sa zákazníkovi na začiatku „nepredáte“ najprv ako človek, bude mu jedno čo vlastne predávate… Ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie, že ste nejakí „divný, nedôveryhodný, strojený, neistý, prehnane vtipný“ […]

Continue Reading »

Slová ako nástroje predaja (Šlabikár obchodníka I.)

Filed in Komunikácia, Obchodný rozhovor, Psychológia predaja by on 19. septembra 2017 0 Comments
Slová ako nástroje predaja (Šlabikár obchodníka I.)

Všetci vieme, že slová sú pri komunikácii veľmi dôležité. Sú nositeľmi myšlienok. Pre obchodníka sú slová doslova jeho „nástrojmi“. Niekedy ich však používame bez toho, aby sme poznali ich skutočný význam. Potom sa čudujeme, že naša komunikácia nepriniesla očakávané výsledky. Ak chcete predávať efektívne, musíte mať v slovách, ktoré používate, absolútne jasno. V tomto článku […]

Continue Reading »

Ako jedinou otázkou naštvať zákazníka?

Filed in Komunikácia, Obchodný rozhovor by on 22. júna 2016 2 komentáre
Ako jedinou otázkou naštvať zákazníka?

Nedávno som sa znovu po dlhšom čase „prehrabával“ v mojej knižnici kníh o predaji a naďabil som na zaujímavú vec. V jednej zo starších knižiek (POWER-SELLING, vyd.1993) som našiel medzi rôznymi odporúčanými typmi otázok aj tento, citujem: „Schvaľovacia otázka – uvádza klienta do situácie, keď má prejaviť svoj súhlas. Tieto otázky znejú asi takto – „Dúfam, že so mnou súhlasíte?“ […]

Continue Reading »

Ako komunikovať s klientmi, aby s vami radi hovorili?

Filed in Komunikácia by on 24. mája 2016 0 Comments
Ako komunikovať s klientmi, aby s vami radi hovorili?

Keď vášmu klientovi zvoní telefón a vidí na ňom vaše meno, čo si v duchu pomyslí? Možnosť A: „Super, Jano mi volá…“ alebo Možnosť B: „No nazdar, zase ma Jano chce s niečím otravovať…“ Aké pocity vyvolá vášmu klientovi predstava, že má s vami komunikovať? Ak vám váš zákazník často nedvíha telefón, neodpovedá na vaše […]

Continue Reading »