Dva základné kamene úspešného predaja.

Publikované v kategórii Plánovanie predaja od dňa 8. augusta 2010 žiadny komentár

Predajcovia často nerobia dosť, čo do množstva obchodných jednaní a/alebo kvality budovania vzťahov so zákazníkmi. Dlhodobo úspešný predaj, vo svojej najjednoduchšej forme,môžeme rozdeliť na tieto dve základné zložky. Zákazníka predsa najprv musíte získať, a potom si ho udržať!

Ak neoslovujete dostatok zákazníkov, šance Vám utekajú pomedzi prsty a predaj Vám stagnuje. Osloví ich niekto iný a Vy prídete o potenciálny biznis. A ak tvrdo nepracujete aj na vytváraní pevných vzťahov so zákazníkmi, časom prídete aj o tých, ktorých sa Vám už raz podarilo získať.

Pri plánovaní vašich predajných aktivít pamätajte vždy na tieto dve veci:ako získať čo najviac nových zákazníkov a ako rozvíjať dlhodobé vzťahy s existujúcimi zákazníkmi.

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *