Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum?

Filed in Rôzne by on 15. októbra 2013 1 Comment

Máte najväčší výber široko-ďaleko, dobré ceny, poskytujete nadštan-dardné služby a zákazník aj tak nakúpil u konkurencie.  

„Zatemnilo mu rozum“, poviete si. A možno nie ste ďaleko od pravdy.

Čo môže zákazníkovi zatemniť rozum natoľko, aby odišiel kúpiť inam?


Odpoveď je – jeho emócie. Možno sa vám zdá, že predaj inštalačného materiálu alebo počítačového softvéru s emóciami nemá nič spoločné. Omyl! Človek je ovplyvnený emóciami viac ako si myslíte. Stačí jeden zlý pocit a …

Na školení Praktický marketing ma minule zaujala myšlienka p.Milovej, že: „marketing je 1000 drobností okolo firmy“. Lebo práve tých 1000 drobností vytvára u zákazníka pocity. Často sú to maličkosti. Ale zákazník ich vníma a ovplyvňujú ho viac ako by ste chceli.

Nemôže sa k vám dovolať? Nemá kde zaparkovať? Už dva dni mu na e-mail nikto neodpovedá? Vaša predavačka má na tvári výraz pracovníka pohrebnej služby? Váš firemný e-mail končí na @gmail.com?

Každý jeden z týchto vnemov stačí na to, aby zákazníkovi „zatmenil rozum“. Nespoliehajte sa na to, že bude rozlišovať dôležité od nepodstatného. Preto si radšej na takéto drobnosti dobre posvieťte…   

P.S. V termíne 5.11.13 budú môcť školenie Praktický marketing absolvovať aj podnikatelia z východného Slovenska, bude v Prešove. Viac info
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 princípov úspešného predaja“. Okrem toho ďalšie pravidelné tipy na zvýšenie predaja, zasielané LEN zaregistrovaným čitateľom. (Registrácia je zdarma.)

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

(Visited 133 times, 1 visits today)

Comments

comments

Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Anonymous píše:

    Presne ! To je ono. A funguje to ako odozva na.. neviem, nedá sa nám, nemohli by ste aj vy, dnes nie..zajtra, apod. Vystihnuté :). Dušan

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

code