Ako plánovať získavanie nových zákazníkov?

Publikované v kategórii Noví zákazníci, Plánovanie predaja, Telefonovanie od dňa 5. januára 2015 1 Comment

Nadviažem na predošlý blog Ako si uľahčiť štart do predaja v 2015. Každý obchodník alebo podnikateľ potrebuje získavať aj nových zákazníkov. Dokonca aj keď máte vybudovaný dostatočne veľký „kmeň“, nie všetci zákazníci s vami ostanú naveky…

Vo videu (3,5 min.) sa dozviete postup v 5 krokoch, ako si získavanie nových zákazníkov naplánovať. Aby ste namiesto snaženia sa mali jasnú predstavu, ako to urobiť…

 

P.S. Je telefonovanie súčasťou vašich plánov na získavanie nových zákazníkov? Na konci videa spomínam školenie: Techniky telefonovania, na ktorom dostanete návod, ako si dohodnúť viac stretnutí cez telefón… Viac info

———————–

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Štítky: , , , , , ,

Komentáre (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Martin píše:

    Ešte doplnenie k téme telefonického kontaktovania zákazníkov – často sa ma pýtajú, kedy je najlepšie volať. Najlepší čas je medzi 8.-11.hod. a medzi 13.30-15.hod. Čo sa týka dní, utorky-stredy-štvrtky fungujú najlepšie, najhorší čas je v pondelok doobeda a v piatok poobede. Ale ak máte vysokú úspešnosť v iných časoch, nemeňte to! Aká je vaša skúsenosť?

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *