Ako najľahšie posilniť dôveru zákazníka

Publikované v kategórii Rôzne od dňa 10. októbra 2011 7 komentárov

Dôvera je kľúčový predpo- klad k predaju. Ak vám zákazník nedôveruje, nekúpi. Nie sú žiadne výnimky. Aby ste si získali zákazníkovu dôveru, máte dve možnosti:

  • počas rozhovoru ho sami presvedčíte, že ste dôveryhodný partner, alebo
  • presvedčí ho niekto iný, nestranný.

Ideálne je použiť obidve možnosti-budovať si dôveru počas vášho rozhovoru a poistiť to aj niekým „tretím“. Najjednoduch- ším nástrojom na to sú hodnotenia od spokojných zákazní- kov.Ako ich získať a používať? Jednoducho.

Máte spokojných zákazníkov? Tak si od nich vyžiadajte písomné hodnotenia: čo im dala vaša spolupráca, ako sú spokojní s vašim produktom a pod. Nechajte iných, aby vám pomohli zvýšiť vašu dôveryhodnosť. Oveľa lepšie totiž funguje, keď vás chváli niekto iný, ako keď sa chválite vy sami.

Ukážem vám príklad:pozrite si ľavý stĺpček na mojom webe. Sú tam krátke hodnotenia od absolventov mojich prednášok a školení. Plus pri popise každej služby mám ďalšie hodnotenia od zákazníkov. Tu je príklad. Je možné, že aj niektorým z vás to pomohlo rozhodnúť sa a prihlásili ste sa. Pretože s väčšinou z vás som sa po prvý krát osobne stretol až na školení.

Využite tento mocný nástroj a budujte si dôveryhodnosť aj pomocou hodnotení od spokojných zákazníkov!

Pri najbližšom stretnutí alebo návšteve zákazníka ho o to požiadajte. A vypýtajte si súhlas so zverejnením. Za dva týždne ich môžete získať aj desať.  Potom ich uverejnite všade, kde sa dá: na vašom webe, v propagačných materiáloch, na nástenke v predajni, na Facebooku, počas prezentácie u zákazníka…a nechajte tieto hodnotenia pracovať za vás.

Toto je iba jeden z 13 nástrojov, o ktorých hovorím na podujatí „Nízkorozpočtový marketing“, určenom pre malých a stredných podnikateľov. Pre viac info kliknite sem.
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 zákonov úspechu v predaji“. Okrem toho ďalšie pravidelné tipy na zlepšenie predaja, určené iba pre registrovaných čitateľov. (Registrácia je zdarma.)

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (7)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Jozef Paukov píše:

    Nemam cas pisat komentare 🙂 musim predavat.

  2. hulo píše:

    Jedno bez druhého nefunguje – ak nemám dôveru v predávajúceho, vyjadrenia nestrannej tretej osoby nepomôžu. Totiž dôvera v skutočnosť nestranných vyjadrení stojí na dôvere v obchodníka.
    Malý príklad: firmy ponúkajúce zázračné tabletky na chudnutie a podobná skvosty často používajú vyjadrenia „spokojných zákazníkov“ a priložia aj pár fotografií. Veríte v ich autentickosť?

  3. Martin Mišík píše:

    To ste trafil presne-bez dôveryhodnosti zdroja (predajcu) nebude ani nestranné hodnotenie dôveryhodné. Samo osebe to nestačí…Vďaka za upresnenie!

  4. Martin Mišík píše:

    Jozef, skúste využiť hodnotenia Vašich spokojných zákazníkov a bude sa Vám predávať ľahšie 🙂

  5. Ďakujem za inšpiráciu!

  6. Anonymous píše:

    Dobrý deň, Martin. Začínam s podnikaním v MLM, ale komunikujem s klientmi iba cez mail. Ako v tomto prípade vzbudiť dôveru v zákazníkovi, keď chýba osobný kontakt?

  7. Martin Mišík píše:

    Cez e-mail je to náročnejšie. Aj v tomto prípade sa však dajú využiť hodnotenia zákazníkov,ktoré môžete v e-maile uviesť. Úplne ideálne je to skombinovať s webom, kde sa zákazník dozvie viac (vrátane hodnotení zákazníkov), ak ho tam nasmerujete. Pozrite sa,ako to robím ja-po registrácii dostávate síce e-maily, ale stále zostáva blog Akopredavat.sk ťažiskovým zdrojom informácií. Nové médiá sa dajú nádherne kombinovať, čím sa dá dosiahnuť zaujímavý účinok znásobenia…

Napísať odpoveď pre hulo Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *