Ako dobehnúť resty v predaji ešte v tomto roku?

Publikované v kategórii Plánovanie predaja, Stratégie predaja od dňa 14. novembra 2011 2 komentáre

Blíži sa koniec a roka a s tým aj vyhodnotenie plnenia obchodných plánov. Chýba vám ešte zopár objednávok? Tu je jeden tip, ktorý môže pomôcť čo-to napraviť…

Prejdite si vašu databázu zákazníkov (existujúcich aj potenciálnych). Nájdite všetky prípady, kde ste s klientom rozrobili nejaký obchodný prípad. Niekde ste absolvovali zatiaľ iba úvodné stretnutie, niekde ste aj vypracovali ponuku.

Máte ešte približne mesiac na to, aby ste všetky tieto nedokončené obchodné prípady znovu „oprášili“

V niektorých firmách totiž koncom roka reálne uvažujú o investíciách. Aj v tejto dobe sú firmy, ktorým sa darí a potrebujú nejako „upratať“ nadbytočné peniaze.

Prečo by ste sa teda nemohli zahrať na upratovaciu službu?

V niektorých firmách budú možno iba chcieť dokončiť, čo začali. Aby mohli ísť do nového roku s čistým štítom. Ak k tomu pridáte ešte nejakú dobrú motiváciu nakúpiť ešte v tomto roku (tým nemyslím nutne zľavy), nejaké obchody by z toho mohli vyjsť.

Nakontaktujte týchto zákazníkov a skúste načaté obchody dotiahnuť do konca. Ak koncoročné upratovanie nie je práve ich prípad, aspoň zistíte, aká je situácia a kedy bude aktuálne dokončiť obchod. Možno sa chystajú kupovať začiatkom roku. Takže,  keď sa bude konkurencia ešte len prebúdzať, vy už pôjdete na hotové…

Aby ste nemuseli vaše ročné plány dobiehať takto na poslednú chvíľu, možno by bolo dobré zamyslieť sa nad celkovým plánovaním a organizáciou vašich obchodných činností. Aby ste maximálne výkony nepodávali iba na konci, ale po celý rok. Aby vám zbytočne neunikali obchodné príležitosti, ktoré potom uchmatne konkurencia. Pre viac info kliknite sem.
——————————————————–
Nie ste ešte zaregistrovaní na odber nových článkov? Zaregistrujte sa! Súčasne s registráciou získate ZDARMA e-book: „7 zákonov úspechu v predaji“. Okrem toho ďalšie pravidelné tipy na zlepšenie predaja, určené iba pre registrovaných čitateľov. (Registrácia je zdarma.)

13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Chcete viac tipov na zvýšenie predaja?
Zaregistrujte sa! S registráciou vám ZDARMA zašlem aj e-book v hodnote 9,90 €: “13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov od tých priemerných... ” Dozviete sa v ňom, čo vám ešte chýba k tomu, aby ste predávali ako špičkový obchodník 🙂 Odber noviniek môžete kedykoľvek odvolať. Registrácia je zdarma.



13 znakov, ktoré odlišujú najlepších predajcov
od tých priemerných...

Facebook komentáre

komentárov

Komentáre (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Anonymous píše:

    Presne tak,dobré plánovanie a organizácia práce je jednou z najpodstatnejších vecí,pretože od nej závisí lepšia produktivita a spokojnosť,ale aj zisk.

    Romano

  2. Martin Mišík píše:

    Áno. Bohužiaľ veľa ľudí to ešte stále podceňuje…

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *